Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: termín začátku výzvy si zarezervujte na e‑mailu info@ideus.sk – uveďte 14místný kód voucheru, o jaký druh výzvy se jedná, termín začátku výzvy a tel. číslo, v případě 2. varianty dvě tel. čísla (tel. číslo/a pošlete ve formátu 420XXXXXXXXXXX, tj. bez mezer).
- Pokud chcete s výzvou začít následující den, je třeba zaslat e‑mail s tel. číslem/čísly do 16:00.
- Dobré vědět: Pokud byste z jakéhokoliv důvodu neměli zájem ve výzvě pokračovat, program ukončíte odesláním SMS s textem “STOP” na tel. číslo +421 903 547 101. Pokud máte zakoupenou variantu na 2 čísla, je třeba zaslat „STOP“ z obou čísel.
- Po zarezervování termínu začátku výzvy je voucher brán jako uplatněný a nelze jej stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, včera jsem zakoupila voucher a zaslala email, dle instrukcí. S tím, že jsem napsala, že bych chtěla začátek následující den (18. 6.), ale nic mi nepřišlo, žádná smska ani email. Tak teď nevím, jestli ho mám zasílat znovu nebo ještě počkat. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kláro, pokud jste zatím neobdržela žádnou zprávu,
doporučím Vám kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu info@ideus.sk, se kterým jistě
celou záležitost vyřešíte a brzy bude vše v pořádku. Samozřejmě pokud
byste cokoli potřebovala, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354,
rádi Vám se vším pomůžeme.
Pěkný den :) Kačka
Dobry den, situacia sa vyriesila hned po dotaze :) Tím IDEUS
Děkuji Vám za odpověď. Dnes ale žádná potvrzovací sms nepřišla 😔 možná posíláte večer, raději se ptám, abychom mohli zítra opravdu začít. Díky
Dobry den, ano uvodna sms chodi vecer :)
Pokial budete mat akekolvek dalsie dotazy tykajuce sa vyzvy pokojne nam napiste na info@ideus.sk :) Pekny den
Dobrý den, v sobotu jsem zakoupila výzvu pro 2 čísla, včera pak dle instrukcí odeslala email, s termínem začátku od středy 9.6. Nepřišlo mi zatím žádné potvrzení,tak nevím jestli s tím mohu počítat? Díky
Dobry den, uvodna a zaroven potvrdzovacia sms chodi den pred zacatim vyzvy :) Prajeme prijemnu zabavu. Tím IDEUS
Dobry den kdyz dam variantu se 2 telefonnimi cisly tak kazdemu cislu bude
chodit jina vyzva nebo stejna?
Dekuji
Dobry den, ulohy su rovnake aj pre 2 telefonne cisla :)
Dobrý den,
když si to koupím dnes, mohu začít s úkoly a výzvami až třeba
v červnu?
Děkuji
Dobrý den, Matěji :) voucher je platný až do 31.7.2021. Není tedy
problém jej využít později. Případně se domluvit na pozdějším
začátku při domluvě s provozovatelem.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Je možné zvolit 1. level partnerské výzvy, nebo se jedná pouze o 2. level?
Děkuji.
DObry den, v predaji mame 1. aj 2. level.
1. level najdete tu:
https://www.slevomat.cz/akce/1789264-tricetidenni-partnerska-vyzva-zabava-pomoci-sms?matchingVariants=6059944-6059948&filtersHash=2abcb2&position=1