Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Až osmidenní pobyt v centru Budapešti: moderní hotel a bufetové snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu reservation@mellowmoodhotels.com nebo na tel. +3612990256 – při rezervaci uveďte kód voucheru a telefonní kontakt.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kód voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Dítě do 11,9 let na přistýlce vč. snídaně: zdarma
- Dítě od 12 let může být ubytováno pouze v třílůžkovém pokoji: v ceně pokoje
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 15 €/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné Voucher využít pro 2 dospělé a 2 děti – 7 a 13 let?
Dear Lucie, Thank you for your request. We suggest you to buy 2 vouchers. Best regards, Reservation
Dobrý den, v případě platby za 3 dospělé osoby se jedná o pokoj Comfort Triple se 3 postelemi? Jde mi o to, zda 3. osoba bude spát na plnohodnotném lůžku. Děkuji za odpověď
Dear Kamila, Yes, if you book a Comfort Triple room you will receive a room with 3 full beds, Best regards, Reservation
Dobrý den, jak by to bylo při ubytování 1 osoby na 8 dní.
Děkuji moc RNDr. Jarmila Sirotková
Dear Jarmila Sirotková,
Thank you for your request. We have available rooms for 8 nights between
14 October – 29 December.
Best regards,
Lilla Deák
Reservation
Dobry den. Bude pro ubytovani stacit teprve prvni ockovani ? Jsme asi mesic
po prvni davce a na druhou jdeme teprve za tyden.
Jedna se nam o tento patek az nedele.
Dekuji a preji pekny zbytek dne.
Dear Mike Mahr-Hudecek,
Thank you for your kind letter.
You need to have the EU Digital COVID certificate to enter to Hungary.
You may find more information at the below link:
https://reopen.europa.eu/en/from-to/CZE/HUN
Best regards,
Lilla Deák
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možný pobyt v pokoji s dítětem 9 let na přistýlce a 1,5 roku, které spí v posteli s rodiči? Děkuji za odpověď
Dear Lenka, Thank you for your request. We suggest you to buy a voucher for a triple room. Best regards, Reservation