Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
V pokoji Standard není možná přistýlka.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Z důvodu hygienických opatření proti pandemii předem kontaktujte hotel ohledně dostupnosti nebo případným omezením wellness zóny.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hello, is the hotel wellness available at the moment? If I order the
accommodation is there a chance I will be moved into another hotel with no
wellness?
Slevomat.cz
Hello, Mrs. Kočišová, according to our information the hotel was closed
until 15.7. and customers were offered accommodation in another hotel. But now
the hotel should be up and running. For verification you can contact the hotel
directly by e-mail: continentalreservation@zeinahotels.com
or tel. + 36 1 815 1000. Communication takes place in a foreign language,
if you have problems with a foreign language, you can contact us at pomoc@slevomat.cz.Have
a nice day :)
Dobrý den, Radku, ohledně tohoto dotazu kontaktujte prosím přímo
provozovatele na e-mailu:continentalreservation@zeinahotels.com či tel. +36
1 815 1000. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím
jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Andrea
Dobrý den,
v hodnocení hotelu se píše, že byl dočasně uzavřen a hosté dostali
ubytování v jiném hotelu bez wellness. Je už hotel plně funkční?
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo, dle našich informací byl hotel byl uzavřen do 15.7. a
zákazníkům bylo nabídku ubytování v jiném hotelu. Nyní by však měl
být hotel už v provozu a plně funkční. pro ověření můžete kontaktovat
přímo hotel na e-mailu: continentalreservation@zeinahotels.com
či tel.+36 1 815 1000. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na pomoc@slevomat.cz, rádi to
vyřešíme za Vás. Krásný den, Tomáš :)
Scipova
Dobry vecer , prosim je mozne si koupit allinklusiv nebo je to pouze se
snidani
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den :)
varianta, kterou zde nabízíme je pouze se snídaní. Pokud si přejete
dokoupit případně další stravování, je třeba se domluvit přímo
s hotelem za jakých podmínek je to možné. Kontakty na hotel jsou
případně continentalreservation@zeinahotels.com
nebo +36 1 815 1000. Pěkný den :)
Petra Zábranská
Good day, is the price of the voucher includes entry to the outdoor rooftop
pool? Wellness is open from 9: 00–21: 00? And is breakfast buffet?
Thank you for answer.
Sincerely, Peter
Continental Hotel Budapest
Dear Pter ,
the price includes full buffet breakfast and acces to our rooftop swimmingpool
as well.
Kind regards,
Gábor Jakab
Petra
Dobrý den,
je v ceně voucheru i vstup do venkovního střešního bazénu?A je hotel
otevřen?
Děkuji za odpověd´.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, v rámci voucheru máte v ceně neomezený vstup do
wellness v nejvyšším patře hotelu, jedná se tedy i o bazén. Hotel je
samozřejmě otevřený, pro bližší informace se můžete také mrknout i na
web hotelu https://continentalhotelbudapest.com/.
Pěkný den :) Kačka
Continental Hotel Budapest
Good Evening,
sorry can you repeat your question in English please
KInd regards,
Gábor Jakab
Director of Sales
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello, is the hotel wellness available at the moment? If I order the accommodation is there a chance I will be moved into another hotel with no wellness?
Hello, Mrs. Kočišová, according to our information the hotel was closed until 15.7. and customers were offered accommodation in another hotel. But now the hotel should be up and running. For verification you can contact the hotel directly by e-mail: continentalreservation@zeinahotels.com or tel. + 36 1 815 1000. Communication takes place in a foreign language, if you have problems with a foreign language, you can contact us at pomoc@slevomat.cz.Have a nice day :)