Otevřené vouchery: Rezervaci uděláte e‑mailem na amosrecepcia@gmail.com nebo na tel. +421 948 633 514. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Rezervaci se doporučuje provést co nejdříve po zakoupení voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Parkoviště se nachází v těsné blízkosti hotelu na ulici Garbiarska 1. Před samotným parkováním je třeba kontaktovat recepci hotelu na tel. čísle +421 948 633 514 pro otevření přístupové brány.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Parkování zdarma (Parkoviště se nachází v těsné blízkosti hotelu na ulici Garbiarska 1. Před samotným parkováním je třeba kontaktovat recepci hotelu na tel. čísle +421 948 633 514 pro otevření přístupové brány)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
zajímalo by mě, zdali pod luxusním pokojem si mám představit podle stránek
hotelu pokoj DELUXE? Nebo je to standartní pokoj co hotel nabízí?
Děkuji mockrát.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, typ pokoje si můžete vybrat sama při rezervaci /
objednávce voucheru. V posledním kroku je možnost si vybrat mezi pokoji
Standard, Deluxe nebo Luxury. Záleží tedy na vás, jaký vám zrovna padne do
oka. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zajímalo by mě, zdali pod luxusním pokojem si mám představit podle stránek hotelu pokoj DELUXE? Nebo je to standartní pokoj co hotel nabízí?
Děkuji mockrát.
Dobrý den, Terezo, typ pokoje si můžete vybrat sama při rezervaci / objednávce voucheru. V posledním kroku je možnost si vybrat mezi pokoji Standard, Deluxe nebo Luxury. Záleží tedy na vás, jaký vám zrovna padne do oka. Pěkný den :) Kačka