Rezervace: Termín objednávejte online na webových stránkách – kód voucheru uveďte jako číslo objednávky. Případné dotazy můžete psát na e‑mail info@prosvujusmev.cz nebo volat na tel. 722 161 891.
Akce platí pro všechna města (Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Jihlava, České Budějovice, Plzeň, Hradec Králové, Ústí nad Labem).
V případě, že nebudete moci kurz v domluveném termínu navštívit a omluvíte se 2 dny předem, bude vám navržen jiný termín. V opačném případě voucher propadá.
Poskytovatel služby si vyhrazuje právo nabídnout klientovi (po vzájemné dohodě) náhradní termín v případě, že je požadovaný termín kurzu již plně obsazen, není naplněn min. počet uchazečů nebo se kurz přesune na jiný termín z důvodu nepředvídatelné události či z důvodu vládního nařízení.
Dobrý den,
chtěla bych si objednat kurz v Ústí v září 18.-19. Vůbec se mi tam
nenabízí. Znamená to, že je již obsazeno?
Děkuji Dobrodinská
Pro Svůj Úsměv
Hezký den, děkujeme za dotaz :-) U obou variant KOUPIT nebo REZERVACE nám
výběr tohoto termínu funguje. Vypadá to, že chcete kurz zakoupit formou
dárkového poukazu, potom Vám to nenabídne možnost výběru termínu,
termín si potom sám vybírá obdarovaný a identifikuje se vždy přiděleným
číslem objednávky. Pokud tomu tak je a chcete zakoupit dárkový poukaz
rovnou s vybraným termínem doporučujeme následující. V sekci KOUPIT si
nejdříve vyberte druh kurzu a odkliknete variantu Chci dárkový poukaz. Bude
Vám nabídnuta možnost výběru dárkových poukazů. Vyberte si dárkový
poukaz a stáhněte si ho do počítače k vytisknutí. Potom si opět
rozkliknete sekci KOUPIT a pokračujte v objednávce bez možnosti Chci
dárkový poukaz. Budou Vám nabídnuty termíny k výběru a intuitivně
dokončíte objednávku. Výsledek: dárkový poukaz máte uložený
k vytisknutí a máte vytvořenou rezervaci na termín. Jakmile zaregistrujeme
platbu kurzovneho na našem účtu, přijde Vám potvrzení rezervace. Pokud
máte přidělené číslo voucheru, vždy ho používejte jako číslo
objednávky. Pokud by Vám to stále nešlo, kontaktujte nás na e-mailu a vše
bychom zařídili rucne. Snad jsme s odpovědí alespoň trochu pomohli. Budeme
se těšit :-) Usměvavý den přejí Ivana a Martin Hesovi :-)
Luboš Materna
Dobry den, zasílal jsem požadavek na prerezervovani terminu ze zrušeného
května, na červnový termín v HK. Internetoví rezervační systém mi to
neumožňuje. Zatím nemam zpětnou vazbu. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Luboši,
obraťte se, prosím, s tímto dotazem na naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde
Vám již jistě pomůžeme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych si objednat kurz v Ústí v září 18.-19. Vůbec se mi tam nenabízí. Znamená to, že je již obsazeno?
Děkuji Dobrodinská
Hezký den, děkujeme za dotaz :-) U obou variant KOUPIT nebo REZERVACE nám výběr tohoto termínu funguje. Vypadá to, že chcete kurz zakoupit formou dárkového poukazu, potom Vám to nenabídne možnost výběru termínu, termín si potom sám vybírá obdarovaný a identifikuje se vždy přiděleným číslem objednávky. Pokud tomu tak je a chcete zakoupit dárkový poukaz rovnou s vybraným termínem doporučujeme následující. V sekci KOUPIT si nejdříve vyberte druh kurzu a odkliknete variantu Chci dárkový poukaz. Bude Vám nabídnuta možnost výběru dárkových poukazů. Vyberte si dárkový poukaz a stáhněte si ho do počítače k vytisknutí. Potom si opět rozkliknete sekci KOUPIT a pokračujte v objednávce bez možnosti Chci dárkový poukaz. Budou Vám nabídnuty termíny k výběru a intuitivně dokončíte objednávku. Výsledek: dárkový poukaz máte uložený k vytisknutí a máte vytvořenou rezervaci na termín. Jakmile zaregistrujeme platbu kurzovneho na našem účtu, přijde Vám potvrzení rezervace. Pokud máte přidělené číslo voucheru, vždy ho používejte jako číslo objednávky. Pokud by Vám to stále nešlo, kontaktujte nás na e-mailu a vše bychom zařídili rucne. Snad jsme s odpovědí alespoň trochu pomohli. Budeme se těšit :-) Usměvavý den přejí Ivana a Martin Hesovi :-)