Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* hýčkání v Karlových Varech: bazénové a wellness centrum i lázeňské procedury, snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve na e‑mailu reservation@richmond.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Případné dotazy na +420 353 177 505 (PO–PÁ v čase od 9:00 do 16:00).
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. č. + 420 353 177 505 (PO–PÁ v čase od 9:00 do 16:00).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Varianta pro 1 osobu – bez možnosti přistýlky
- Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem [možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. 420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00)]
- Dítě do 5,9 let: zdarma na přistýlce včetně stravy
- Dítě 6–11,9 let: na přistýlce včetně snídaně (200 Kč/noc), polopenze (225 Kč/noc), plná penze (250 Kč/noc)
- Dítě 12–14,9 let: na přistýlce včetně snídaně (600 Kč/noc), polopenze (625 Kč/noc), plná penze (650 Kč/noc)
- Děti a další osoby nemají nárok na procedury
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 150 Kč/noc
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím o informaci, jestli chápu dobře informace k možnosti:
„Lázeňská péče s wellness a polopenzí pro 2 osoby“ → Lázeňské
procedury: 2–3 procedury denně kromě neděle (16 procedur na 7 nocí).
2–3 procedury denně se vztahují na osobu? Tedy mají nárok obě osoby na
2–3 procedury denně?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko, přesně tak. U varianty Lázeňská péče s wellness a polopenzí pro 2 osoby mají obě osoby v rámci voucheru nárok na 2–3 procedury denně dle uvedených informací a po konzultaci s lékařem. Pěkný den :) Kačka
dobrý den,lze u vás uplatnit státní slevový poukaz 4000?děkuji Drápela
Dobrý den, v rámci této nabídky poukaz uplatnit nelze. Voucher je třeba zakoupit, tak jak je v nabídce uvedeno. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, je možné si připlatit za apartmá?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Iveto, v rámci této nabídky je možné ubytování pouze v pokojích Standard, avšak pokud byste měla zájem o jiný pokoj, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +420 353 177 505 nebo e-mailu reservation@richmond.cz, kde se můžete blíže domluvit, zda by bylo možné pokoj za příplatek změnit. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Dnes jsem si připravovali koupit poukaz
Všední dny s polopenzí, wellness a procedurami pro 2 osoby v termínu
26–28.9. 2021. Bohužel se mi to pak nějak zaseklo a musel jsem stránku
aktualizovat a od té doby mě to nabízí ubytování pouze v pokoji
s přistýlkou. Je ještě možné ubytování v normálním pokoji?
Děkuji
Dobrý den, mrzí nás, že se vám při objednávce stránka zasekla. V tuto chvíli je ve vámi vybraném termínu již skutečně možné zakoupit pouze Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou Lux. Můžete tedy v tomto termínu objednat ten nebo třeba ještě mrknout po jiném termínu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, při pobytu 3 dny a 2 noci je psáno na každý den jedna procedůra. To znamená 3 procedúry nebo jedna jen na prostřední den? Děkuji
Dobrý den, Jiří, v popisu variant Všední dny s polopenzí, wellness a procedurami pro 1 osobu / 2 osoby je uvedeno Každý den pobytu (kromě neděle) 1 procedura, což tedy znamená, že při 3 denním pobytu budete mít k dispozici 3 procedury. Avšak pokud jedním ze dnů pobytu bude neděle, tak v tento den žádná procedura možná není. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den je možné přikoupit dvě večeře aby byly zahrnuty v poukazu? Byl by to dárek tak pokud to půjde byla by to. Paráda děkuji
Dobrý den, Jitko, naše nabídka je pevně stanovena, každopádně v případu individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel a po schválení hotelu tento požadavek připsat do poznámky u objednání pobytu. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
našla jsem nabídku pobytu na 6 dní pro 1 osobu s nástupem 14.8. Při
snaze objednat mi však nabízí rezervační systém pobyt pro 2 osoby. Tento
termín by mi naprosto vyhovoval a hlavně bych, konečně, ulevila bolesti.
Prosím, je možné tento termín využít i pro pobyt pro 1 osobu,
případně, jaký by byl poplatek za neobsazené lůžko a ještě dotaz, je
možné využít státního příspěvku? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, je možné si objednat pouze jednolůžkový pokoj.
Státního příspěvku lze využít pouze, když si pobyt zarezervujete přímo
v hotelu .Prosím kontaktujte rezervační kancelář Parkhotelu Richmond Tel
35 3177 505 nebo e-mail: reservation@richmond.cz,
již o Vás ví.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den, poskytuje hotel dětskou postýlku na pokoj? Měla bych zájem
o pobyt pro dvě osoby + kojenec
Děkuji, Pavlína
Dobrý den, Pavlíno,
hotel nabízí pouze přístílku pouze ve varientě pro dvě osoby.
Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího
pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem [možné zadat
přímo do objednávky nebo na tel. 420 353 177 505 (po–pá v čase od
9:00 do 16:00)]
Dítě do 5,9 let: zdarma na přistýlce včetně stravy
Dítě 6–11,9 let: na přistýlce včetně snídaně (200 Kč/noc),
polopenze (225 Kč/noc), plná penze (250 Kč/noc)
Dítě 12–14,9 let: na přistýlce včetně snídaně (600 Kč/noc),
polopenze (625 Kč/noc), plná penze (650 Kč/noc)
Děti a další osoby nemají nárok na procedury.
Hezký den, Radim
Dobrý den, jak je to, prosím, u hotelu s parkováním? Je nutno zamluvit, zdarma či za poplatek, příp.cena? Děkuji
Dobrý den, Martine, v hotelu je parkování možné za příplatek 100 Kč/noc. Pro bližší informace Vám poprosím obrátit se přímo na provozovatele na e-mailu reservation@richmond.cz nebo tel. +420 353 177 505, který Vám sdělí, zda je nutné si předem parkovací místo zamluvit. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, při pobytu na 2 noci jsou v ceně 3 procedury? Každý den jedna, nebo mohou být i v jeden den? Procedury se vybírají na místě, nejde vybrat dopředu? Rozpis procedur se dozvíme kdy přesně, prosím? Děkuji!
Dobrý den, Kateřino,
pro každý den je stanovena vždy jedna procedura. Nicméně, pro více
informací Vám rozhodně doporučuji kontaktovat přímo recepci hotelu, která
Vám je již jistě ráda a podrobně zodpoví. :-) Zde Vám přikládám
kontakt: reservation@richmond.cz
, +420 353 177 505.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý večer, je možná platba z FKSP předem na fakturu?
Předem děkuji za odpověď. S pozdravem,
Petra Švecová
Dobrý den, Petro, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, je třeba nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud se společně domluvíte, tak si následně objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. My Vám na e-mail zašleme platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. V hotelu Vám poté vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile platbu přijmeme, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, mám dotaz. Chtěla bych přijet s vnukem.
Čili : seniorka / 67 /, vnuk / 12 /.
Nástup 2. 8. 2021, 4 všední dny, volný vstup do bazén. centra,
polopenzi. Bez procedur.
Děkuji.
Bez procedur. Děkuji.
Dobrý den, Věro,
takto pobyt určitě můžete zakoupit. :-) Bohužel ale v rámci voucheru
pouze pro osobu není možné ubytovat další osobu s přistýlkou, proto
byste si musela zakoupit rovnou voucher pro osoby. Konkrétně tento:
„Všední dny se snídaní a wellness pro 2 osoby“ :-) Pro více informací
můžete samozřejmě i kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde
přikládám kontakt: reservation@richmond.cz
, +420 353 177 505.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
parkování je třeba zamluvit předem nebo stačí až při příjezdu?
Dobrý den, parkování je lepší domluvit předem, děkuji, pěkný den. Parkhotel Richmond
dobrý den je možné u vás platit poukazy FKSP děkuji
Dobrý den, Deniso, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka
Dobrý den,
ráda bych k Vám vyrazila sama s dvěma 5 letými dětmi.
Chci program s wellness a polopenzí na 2 noci. Zároveň chci, aby i děti
měly stravu a vstup do bazénového a wellness komplexu.
Chápu správně, že nemohu zakoupit variantu pro jednu osobu, protože v ní
není možnost přistýlky, takže vhodná varianta pro mne je voucher pro dvě
osoby s jednou přistýlkou? A při této variantě tedy budou obě děti moci
se mnou navštívit i bazén, i wellness, je to tak? Chápu, že nemají
v ceně procedury, ale bazén a wellness nejsou procedury, že?
Velice děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kláro,
pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby reservation@richmond.cz
, +420 353 177 505, se kterým se budete moci již následně konkrétně
domluvit. Každopádně, nabídku hotelu chápete správně s tím, že
přesně jak predikujete, bazén a wellness nejsou procedury. :-) Pro pobyt ve
třech bude ale i zapotřebí zakoupení většího pokoje Lux (příplatek
600 Kč/noc).
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
za jaký příplatek by byl možný pokoj s dvěmi oddělenými
místnostmi?
Děkuji
Dohnalová
Dobrý den, příplatek za apartmá je Kč 1800,–/noc. S pozdravem Parkhotel Richmond
Dobrý den, prosím Vás, platí pro dítě také vstup do wellnes zdarma, stejně jako pro rodiče? Mají v tomto ubytování testovací centrum na COVID zdarma? Děkuji.
Dobrý den, pane Záleský, děti či další osoby nad rámec voucheru v ceně vstup na procedury nemají. A co se týče testovacího centra, tak to bohužel v hotelu není. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, pokud by nastala situace, že bude zákazník těsně před datem pobytu, nebo přímo ten den kdy bude testovaný covid pozitivní, jak se bude situace řešit? V tom případě totiž nelze rezervaci zrušit nebo přeobjednat včas. Děkuji za odpověď. Záleská
Dobrý den, paní Záleská, v tomto případě je nejlepší řešit vše individuálně přímo s hotelem. Taková situace se v této době může přihodit, a proto věřím, že pokud by situace nastala, podaří se Vám se na nějakém alternativním řešení s hotelem domluvit. Hotel můžete kontaktovat na tel. +420 353 177 505 nebo e-mailu reservation@richmond.cz. Samozřejmě pokud byste potřebovala s čímkoli pomoct, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
lze voucher zkombinovat s výzvou COVID – Lázně? Děkuji a přeji brzké
obnovení provozu.
Dobrý den, Alžběto, pro podrobnější informace se prosím obraťte přímo na Hotel Richmond na e-mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. +420 353 177 505. Nicméně na nákup voucheru bohužel nelze čerpat žádné slevy ani příspěvky. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Díváme se na pobyt ve vašem hotelu, můžeme si vybrat a objednat už nyní i termín ( červen)? A budeme doufat , že bude otevřeno :-) A ještě dotaz ohledně parkování? Není problém u hotelu a cena za parkování? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, doufáme, že už v červnu budeme mít otevřeno. Parkovné u hotelu stojí Kč 100,– na den. Těšíme se na Vaši návštěvu. Parkhotel Richmond
Dobrý den, je možné uložit si i vlastní kola? Děkuji za informaci
Dobrý den, ano, vlastní kola je možno u nás uložit. S pozdravem Parkhotel Richmond
Děkuji za odpověď, ale stále nevím, jak to zde zadám ten pokoj. Je tu jen Standart bez přistýlky nebo voucher pro 2 osoby
Dobrý den, v rámci této nabídky lze zakoupit pouze pobyt v pokojích Standard pro 1 či 2 osoby. Nicméně pokud zakoupíte voucher pro 1 osobu není možné na pokoj přidat další přistýlku, v tomto případě tedy doporučuji zakoupit voucher pro 2 osoby, se kterým bude ubytování bez problému nebo můžete zakoupit voucher pro 1 osobu a zkusit se domluvit přímo s recepcí hotelu, zda by bylo možné za příplatek změnit pokoj, na který je možné přistýlku přidat. Hotel můžete kontaktovat na tel. +420 353 177 505 nebo na e-mailu reservation@richmond.cz. Věřím, že se společně domluvíte na nějakém vhodném řešení. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
když pojedu sama s 5 letým dítětem. Jaký voucher (cenu) bych měla
koupit. Je možno vegetariánská polopenze?
A popř. VÍTE, jak to bude s opatřeními až se otevře?
Děkuji
Dobrý den, dítě je do pěti let na přistýlce od kategrorie pokoje Balkon Plus Zdarma. Musíte si tedy vybrat kategorii balkón Plus, Lux nebo Lux A. Přímo vegetariánskou polopenzi nenabízíme, ale věřím, že si vyberete z bohatého bufetu. Budeme otvírat v květnu, přesný datum ještě není stanove, čekáme, jaké podmínky určí Vláda. Děkuji a přeji pěkný den za Parkhotel Richmond
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, byla jsem v hotelu přes vás v létě a moc se mi líbilo, chtěla bych pobyt zopakovat, ale nějak mi nesedí možnost vaší nabídky termínů. Bylo by možné využít wellness pobyt pro 2 osoby s polopenzí od 26.do 31.10.? Děkuji za odpověď. Iva
Dobrý den, Ivo, u Vámi vybrané varianty je omezení a to je, že lze využít pouze ve všední dny od neděle do pátku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)