Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

4* hýčkání v Karlových Varech: bazénové a wellness centrum i lázeňské procedury, snídaně či polopenze

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Parkhotel Richmond **** Karlovy Vary (mapa) 368 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Iva

Dobrý den, byla jsem v hotelu přes vás v létě a moc se mi líbilo, chtěla bych pobyt zopakovat, ale nějak mi nesedí možnost vaší nabídky termínů. Bylo by možné využít wellness pobyt pro 2 osoby s polopenzí od 26.do 31.10.? Děkuji za odpověď. Iva

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo, u Vámi vybrané varianty je omezení a to je, že lze využít pouze ve všední dny od neděle do pátku. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Monika Beránková

Dobrý den,
prosím o informaci, jestli chápu dobře informace k možnosti: „Lázeňská péče s wellness a polopenzí pro 2 osoby“ → Lázeňské procedury: 2–3 procedury denně kromě neděle (16 procedur na 7 nocí). 2–3 procedury denně se vztahují na osobu? Tedy mají nárok obě osoby na 2–3 procedury denně?

Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko, přesně tak. U varianty Lázeňská péče s wellness a polopenzí pro 2 osoby mají obě osoby v rámci voucheru nárok na 2–3 procedury denně dle uvedených informací a po konzultaci s lékařem. Pěkný den :) Kačka

Miroslav Drápela

dobrý den,lze u vás uplatnit státní slevový poukaz 4000?děkuji Drápela

Slevomat.cz

Dobrý den, v rámci této nabídky poukaz uplatnit nelze. Voucher je třeba zakoupit, tak jak je v nabídce uvedeno. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :) Kačka

Iveta Kořínková

Dobrý den, je možné si připlatit za apartmá?

Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Iveto, v rámci této nabídky je možné ubytování pouze v pokojích Standard, avšak pokud byste měla zájem o jiný pokoj, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +420 353 177 5­05 nebo e-mailu reservation@richmond.cz, kde se můžete blíže domluvit, zda by bylo možné pokoj za příplatek změnit. Pěkný den :) Kačka

DM

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Dnes jsem si připravovali koupit poukaz Všední dny s polopenzí, wellness a procedurami pro 2 osoby v termínu 26–28.9. 2021. Bohužel se mi to pak nějak zaseklo a musel jsem stránku aktualizovat a od té doby mě to nabízí ubytování pouze v pokoji s přistýlkou. Je ještě možné ubytování v normálním pokoji?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, mrzí nás, že se vám při objednávce stránka zasekla. V tuto chvíli je ve vámi vybraném termínu již skutečně možné zakoupit pouze Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou Lux. Můžete tedy v tomto termínu objednat ten nebo třeba ještě mrknout po jiném termínu. Pěkný den :) Kačka

Jiří Bobela

Dobrý den, při pobytu 3 dny a 2 noci je psáno na každý den jedna procedůra. To znamená 3 procedúry nebo jedna jen na prostřední den? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, v popisu variant Všední dny s polopenzí, wellness a procedurami pro 1 osobu / 2 osoby je uvedeno Každý den pobytu (kromě neděle) 1 procedura, což tedy znamená, že při 3 denním pobytu budete mít k dispozici 3 procedury. Avšak pokud jedním ze dnů pobytu bude neděle, tak v tento den žádná procedura možná není. Pěkný den :) Kačka

Jitka

Dobrý den je možné přikoupit dvě večeře aby byly zahrnuty v poukazu? Byl by to dárek tak pokud to půjde byla by to. Paráda děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko, naše nabídka je pevně stanovena, každopádně v případu individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel a po schválení hotelu tento požadavek připsat do poznámky u objednání pobytu. Krásný den, Tomáš :)

Blanka Michálková

Dobrý den,
našla jsem nabídku pobytu na 6 dní pro 1 osobu s nástupem 14.8. Při snaze objednat mi však nabízí rezervační systém pobyt pro 2 osoby. Tento termín by mi naprosto vyhovoval a hlavně bych, konečně, ulevila bolesti. Prosím, je možné tento termín využít i pro pobyt pro 1 osobu, případně, jaký by byl poplatek za neobsazené lůžko a ještě dotaz, je možné využít státního příspěvku? Děkuji za odpověď

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, ano, je možné si objednat pouze jednolůžkový pokoj. Státního příspěvku lze využít pouze, když si pobyt zarezervujete přímo v hotelu .Prosím kontaktujte rezervační kancelář Parkhotelu Richmond Tel 35 3177 505 nebo e-mail: reservation@richmond.cz, již o Vás ví.
Přejeme pěkný den.

Pavlína

Dobrý den, poskytuje hotel dětskou postýlku na pokoj? Měla bych zájem o pobyt pro dvě osoby + kojenec
Děkuji, Pavlína

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno,
hotel nabízí pouze přístílku pouze ve varientě pro dvě osoby.
Varianta pro 2 osoby – další osoby možné pouze v rámci většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc), nutné rezervovat předem [možné zadat přímo do objednávky nebo na tel. 420 353 177 505 (po–pá v čase od 9:00 do 16:00)]
Dítě do 5,9 let: zdarma na přistýlce včetně stravy
Dítě 6–11,9 let: na přistýlce včetně snídaně (200 Kč/noc), polopenze (225 Kč/noc), plná penze (250 Kč/noc)
Dítě 12–14,9 let: na přistýlce včetně snídaně (600 Kč/noc), polopenze (625 Kč/noc), plná penze (650 Kč/noc)
Děti a další osoby nemají nárok na procedury.

Hezký den, Radim

Martin

Dobrý den, jak je to, prosím, u hotelu s parkováním? Je nutno zamluvit, zdarma či za poplatek, příp.cena? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, v hotelu je parkování možné za příplatek 100 Kč/noc. Pro bližší informace Vám poprosím obrátit se přímo na provozovatele na e-mailu reservation@richmond.cz nebo tel. +420 353 177 505, který Vám sdělí, zda je nutné si předem parkovací místo zamluvit. Pěkný den, Kačka

Kateřina

Dobrý den, při pobytu na 2 noci jsou v ceně 3 procedury? Každý den jedna, nebo mohou být i v jeden den? Procedury se vybírají na místě, nejde vybrat dopředu? Rozpis procedur se dozvíme kdy přesně, prosím? Děkuji!

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino,

pro každý den je stanovena vždy jedna procedura. Nicméně, pro více informací Vám rozhodně doporučuji kontaktovat přímo recepci hotelu, která Vám je již jistě ráda a podrobně zodpoví. :-) Zde Vám přikládám kontakt: reservation@richmond.cz , +420 353 177 505.

Přeji krásný den,
Květoslava

Petra Švecová

Dobrý večer, je možná platba z FKSP předem na fakturu?

Předem děkuji za odpověď. S pozdravem,

Petra Švecová

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, je třeba nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud se společně domluvíte, tak si následně objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. My Vám na e-mail zašleme platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. V hotelu Vám poté vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile platbu přijmeme, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Pěkný den :) Kačka

Věra

Dobrý den, mám dotaz. Chtěla bych přijet s vnukem.
Čili : seniorka / 67 /, vnuk / 12 /.
Nástup 2. 8. 2021, 4 všední dny, volný vstup do bazén. centra, polopenzi. Bez procedur.
Děkuji.

Bez procedur. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Věro,

takto pobyt určitě můžete zakoupit. :-) Bohužel ale v rámci voucheru pouze pro osobu není možné ubytovat další osobu s přistýlkou, proto byste si musela zakoupit rovnou voucher pro osoby. Konkrétně tento: „Všední dny se snídaní a wellness pro 2 osoby“ :-) Pro více informací můžete samozřejmě i kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt: reservation@richmond.cz , +420 353 177 505.

Přeji krásný den,
Květoslava

Bedřich Dvořák

Dobrý den,
parkování je třeba zamluvit předem nebo stačí až při příjezdu?

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, parkování je lepší domluvit předem, děkuji, pěkný den. Parkhotel Richmond

Dana Nalewajkova

dobrý den je možné u vás platit poukazy FKSP děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Deniso, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Kačka

Klára

Dobrý den,
ráda bych k Vám vyrazila sama s dvěma 5 letými dětmi.
Chci program s wellness a polopenzí na 2 noci. Zároveň chci, aby i děti měly stravu a vstup do bazénového a wellness komplexu.
Chápu správně, že nemohu zakoupit variantu pro jednu osobu, protože v ní není možnost přistýlky, takže vhodná varianta pro mne je voucher pro dvě osoby s jednou přistýlkou? A při této variantě tedy budou obě děti moci se mnou navštívit i bazén, i wellness, je to tak? Chápu, že nemají v ceně procedury, ale bazén a wellness nejsou procedury, že?
Velice děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro,

pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby reservation@richmond.cz , +420 353 177 505, se kterým se budete moci již následně konkrétně domluvit. Každopádně, nabídku hotelu chápete správně s tím, že přesně jak predikujete, bazén a wellness nejsou procedury. :-) Pro pobyt ve třech bude ale i zapotřebí zakoupení většího pokoje Lux (příplatek 600 Kč/noc).

Přeji krásný den,
Květoslava

Gabriela Dohnalová

Dobrý den,

za jaký příplatek by byl možný pokoj s dvěmi oddělenými místnostmi?

Děkuji

Dohnalová

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, příplatek za apartmá je Kč 1800,–/noc. S pozdravem Parkhotel Richmond

Záleský

Dobrý den, prosím Vás, platí pro dítě také vstup do wellnes zdarma, stejně jako pro rodiče? Mají v tomto ubytování testovací centrum na COVID zdarma? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Záleský, děti či další osoby nad rámec voucheru v ceně vstup na procedury nemají. A co se týče testovacího centra, tak to bohužel v hotelu není. Pěkný den :) Kačka

Záleská

Dobrý den, pokud by nastala situace, že bude zákazník těsně před datem pobytu, nebo přímo ten den kdy bude testovaný covid pozitivní, jak se bude situace řešit? V tom případě totiž nelze rezervaci zrušit nebo přeobjednat včas. Děkuji za odpověď. Záleská

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Záleská, v tomto případě je nejlepší řešit vše individuálně přímo s hotelem. Taková situace se v této době může přihodit, a proto věřím, že pokud by situace nastala, podaří se Vám se na nějakém alternativním řešení s hotelem domluvit. Hotel můžete kontaktovat na tel. +420 353 177 5­05 nebo e-mailu reservation@richmond.cz. Samozřejmě pokud byste potřebovala s čímkoli pomoct, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka

Alžběta Hanychová

Dobrý den,
lze voucher zkombinovat s výzvou COVID – Lázně? Děkuji a přeji brzké obnovení provozu.

Slevomat.cz

Dobrý den, Alžběto, pro podrobnější informace se prosím obraťte přímo na Hotel Richmond na e-mailu reservation@richmond.cz nebo na tel. +420 353 177 5­05. Nicméně na nákup voucheru bohužel nelze čerpat žádné slevy ani příspěvky. Pěkný den :) Kačka

KK

Dobrý den. Díváme se na pobyt ve vašem hotelu, můžeme si vybrat a objednat už nyní i termín ( červen)? A budeme doufat , že bude otevřeno :-) A ještě dotaz ohledně parkování? Není problém u hotelu a cena za parkování? Děkuji za odpověď.

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, doufáme, že už v červnu budeme mít otevřeno. Parkovné u hotelu stojí Kč 100,– na den. Těšíme se na Vaši návštěvu. Parkhotel Richmond

Ilona Solfronková

Dobrý den, je možné uložit si i vlastní kola? Děkuji za informaci

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, ano, vlastní kola je možno u nás uložit. S pozdravem Parkhotel Richmond

L

Děkuji za odpověď, ale stále nevím, jak to zde zadám ten pokoj. Je tu jen Standart bez přistýlky nebo voucher pro 2 osoby

Slevomat.cz

Dobrý den, v rámci této nabídky lze zakoupit pouze pobyt v pokojích Standard pro 1 či 2 osoby. Nicméně pokud zakoupíte voucher pro 1 osobu není možné na pokoj přidat další přistýlku, v tomto případě tedy doporučuji zakoupit voucher pro 2 osoby, se kterým bude ubytování bez problému nebo můžete zakoupit voucher pro 1 osobu a zkusit se domluvit přímo s recepcí hotelu, zda by bylo možné za příplatek změnit pokoj, na který je možné přistýlku přidat. Hotel můžete kontaktovat na tel. +420 353 177 5­05 nebo na e-mailu reservation@richmond.cz. Věřím, že se společně domluvíte na nějakém vhodném řešení. Pěkný den :) Kačka

L

Dobrý den,
když pojedu sama s 5 letým dítětem. Jaký voucher (cenu) bych měla koupit. Je možno vegetariánská polopenze?
A popř. VÍTE, jak to bude s opatřeními až se otevře?
 Děkuji

Parkhotel Richmond ****

Dobrý den, dítě je do pěti let na přistýlce od kategrorie pokoje Balkon Plus Zdarma. Musíte si tedy vybrat kategorii balkón Plus, Lux nebo Lux A. Přímo vegetariánskou polopenzi nenabízíme, ale věřím, že si vyberete z bohatého bufetu. Budeme otvírat v květnu, přesný datum ještě není stanove, čekáme, jaké podmínky určí Vláda. Děkuji a přeji pěkný den za Parkhotel Richmond

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru