Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru se informujte o dostupnosti požadovaného termínu na tel. 777 997 160 (pondělí–sobota od 9:00 do 18:00) nebo na e‑mailu recepce@vigvam.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po zakoupení voucheru.
Hodnotu voucherů je možné sčítat, a pobyt si tak prodloužit.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, rada bych si zakoupila pobyt, ale v konečné fázi mi nejdou
vložit kredity určené na cestování, ale možnost uplatneni se mi
u balíčku objevila.
Jedná se o pobyt v sudovem apartmánu. Děkuji Blanka
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko,
část kreditů na Vašem profilu, která je určená na cestování, se dá
využít pouze při termínovaných objednávkách, a to nad 1500kč. Kredity
uplatnění v konečné fázi objednávky, kdy vybíráte možnost platební
metody. Kredity se Vám v tuto chvíli sami u uplatnění nabídnou, takže je
stačí pouze zaškrtnout. Každopádně, bude-li problém přetrvávat,
prosím, obraťte se přímo na naši zákaznickou péči přes kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde probereme
možná řešení vzniklé situace.
Přeji krásný den,
Květoslava
Zuzana
Dobrý den, měla bych dotaz k Pobytu v sudovém apartmánu s polopenzí,
wellness a vinnou degustací. Bylo by prosím možné vinnou degustaci vyměnit
za piknik? Rádi bychom ubytování v sudovém apartmánu, nikoliv v penzionu
a jsme abstinenti. Děkuji.
Vigvam resort
Dobrý den, ano, je to možné – doplatek za piknik 550,–, platba
na místě.
Soňa Herbstová
Jsou povoleni psi do resortu?
Vigvam resort
Dobrý den, ano, poplatek 150,–Kč/pobyt.
Vigvam resort
Dobrý den, ano, poplatek 150,–Kč/pobyt.
Vigvam resort
Dobrý den, ano, poplatek 150,–Kč/pobyt.
Soňa Herbstová
Jsou povoleni psi do resortu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Soňo :)
ano, pobyt s domácími zvířaty je možný po předchozí domluvě za
příplatek 150 Kč/noc. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rada bych si zakoupila pobyt, ale v konečné fázi mi nejdou vložit kredity určené na cestování, ale možnost uplatneni se mi u balíčku objevila.
Jedná se o pobyt v sudovem apartmánu. Děkuji Blanka
Dobrý den, Blanko,
část kreditů na Vašem profilu, která je určená na cestování, se dá využít pouze při termínovaných objednávkách, a to nad 1500kč. Kredity uplatnění v konečné fázi objednávky, kdy vybíráte možnost platební metody. Kredity se Vám v tuto chvíli sami u uplatnění nabídnou, takže je stačí pouze zaškrtnout. Každopádně, bude-li problém přetrvávat, prosím, obraťte se přímo na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde probereme možná řešení vzniklé situace.
Přeji krásný den,
Květoslava