Dobry den, dorazila mi špatna objedbavka. Jak mam zbozi, ktere nechci
vratit, aby mi byli zaslano spravne?
Postovne platit nechci, jedna se o chybu z Vasi straby.
Slevomat.cz
Dobrý den,
je nám velice líto, že Vám zboží nedorazilo v pořádku. Doporučuji Vám
nicméně kontaktovat přímo prodejce, a to e-mailem marketing@sun-knihy.cz
či před telefon +420 731 146 835, se kterým se již budete moci domluvit
na podrobnostech eventuálního vrácení či zaslání nového zboží.
V případě jakýchkoliv problémů můžete samozřejmě kontaktovat naši
zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, kde probereme možná řešení vzniklé situace.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, dorazila mi špatna objedbavka. Jak mam zbozi, ktere nechci vratit, aby mi byli zaslano spravne?
Postovne platit nechci, jedna se o chybu z Vasi straby.
Dobrý den,
je nám velice líto, že Vám zboží nedorazilo v pořádku. Doporučuji Vám nicméně kontaktovat přímo prodejce, a to e-mailem marketing@sun-knihy.cz či před telefon +420 731 146 835, se kterým se již budete moci domluvit na podrobnostech eventuálního vrácení či zaslání nového zboží. V případě jakýchkoliv problémů můžete samozřejmě kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde probereme možná řešení vzniklé situace.
Přeji krásný den,
Květoslava