Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Možnost přistýlky je nutné ověřit před zakoupením pobytu.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu service@toffery.com nebo na tel. +4 930 629 341 040. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády Rakouska. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 30 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 30 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, velmi nás zaujala vaše nabídka. Ráda bych ale věděla, co by
se dělo v případě uzavření hranic ze strany ČR nebo Rakouska? Zda by
bylo možné v takovém případě vrácení peněz? Nebo zda platí za
každých podmínek to co je psané ve storno podmínkách – tedy pouze
změna termínu?
Děkuji za odpověď.
Hotel Untermetzger
Dear,
yes, only date changes are possible in those cases. We will find good options
for you and you will have enough time to choose a new date in cases countries
close borders.
Best,
Chris
Traveloffery
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o info , aké slevy jsou na Guest card Arena Scheck – jsou zdarma např. i lanovky v této oblasti??Děkuji za odpověď.
Dear,
there are discounts for e.g. the mountain train.
Please see all discount on the following page:
https://www.zillertalarena.com/en/zell/sommer/gaestekarte-sommer.html
Best,
Chris Förster
Traveloffery.com