Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax na jižní Moravě: ubytování mezi vinicemi, polopenze a víno
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepcedominant@vinorakvice.cz či na tel. +420 734 314 771 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dítě do 2,9 na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky (po předchozí domluvě): zdarma
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám zdvořilý dotaz, a to kolik stojí 1 standardbí
dvoulůžkový pokoj pro den.
Děkuji
Dobrý den
cena pokoje je 865,– kč při obsazení pokoje dvěma osobami.
Hezký den.
Dobrý den,
chtěla bych informaci, zda je penzion normálně přístupný a je-li otevřena
restaurace celodenně i pro neubytované hosty. Děkuji
Dobrý den,
penzion DOMINANT není standardní restaurací. Jsme podnikem, co „šije na
míru“ a vše je dohodnuto předem. :-) .
Více informací Vám podáme na telef. čísle recepce +420 734 314 771.
Dobrý den. Nechápu proč Vinařský dům Dominant je v nabídkách ve
Slevomatu uváděn, Mikulov.
Děkuji
Tomáš Suchánek
Dobrý den, Tomáši :)
jedná se o označení širší oblasti, kde se dům nachází. Samozřejmě je
zde uvedena i přesná adresa, případně mapka, aby zákazníci dostali
přesné informace.
Pěkný den :)
Dobrý den.Chtela bych se zeptat,jestli máte volno od 17.9 – 19.9.2021 pro 2osoby.dekuji
Dobrý den, Renato, zda je Vámi vybraný termín volný si můžete ověřit přímo u provozovatele na e‑mailu: recepcedominant@vinorakvice.cz či na tel. +420 734 314 771. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý deň je možné sa u Vás ubytovať na 1 noc?v čase od 1.9.21 do 30.9. Ďakujem za odpoveď Neveďalová
Dobrý den, ano poskytujeme i takto krákté ubytování – na jednu
noc.
Pro termín prosím volejte +420 733 710 708.
Děkujeme.
Is it available for this week end?
Hello Ankita, to verify the available capacities, the fastest way is to contact the accommodation directly by e-mail recepcedominant@vinorakvice.cz or by phone +420 734 314 771, who in this case manages all reservations. Have a nice day :) Kačka
Dobrý den. Chtěl bych se informovat na dostupnost ubytování v období
23.9–26.9.
Dva pokoje – celkem čtyři lidi.
Moc děkuji!
Omlouvám se. Dotaz by byl na termín 16.9–19.9
Děkuji.
Dobrý den, Františku, pro ověření dostupných kapacit ve vámi vybraném termínu je nejrychlejší kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu recepcedominant@vinorakvice.cz či na tel. +420 734 314 771, který v tomto případě veškeré rezervace spravuje. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, co prosím znamená večeře pro všechny (četl jsem že někdo
měl fazole nebo co),
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, večeře pro všechny znamená ..... pokud zakoupíte voucher pro
dvě osoby, tak pro všechny DVA :-)
Pokud koupíte voucher pro 6 osob, dostane večeři všech 6 osob :-).
Jednoduché že ? Možná že složitě napsané.
Trošku nám s tím nesouvisí otázka v závorce :-/
Ano, mohlo se stát, že jsme zde měli i menu, kde byli fazole.
Přejeme také hezký den.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, zda máte volno v období 10–12.9. pro 5 osob.
Děkuji, Franková
Dobrý den, Lucie, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e‑mailu recepcedominant@vinorakvice.cz či na tel. +420 734 314 771, který Vám termín, pokud bude volný může rovnou i předběžně rezervovat. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, bohužel, ve Vámi poptávaném termínu probíhá v našem
penzionu svatba s ubytováním.
Vinařský dům Dominant
Dobrý den, kde prosím najdu dostupnost termínu k objednání vašeho penzionu? Telefon mi nikdo nezvedá. Děkuji za odpovd. Hezký den Motyková
Dobrý den,
paní/slečno Motyková,
omlouváme se, všichni máme všichni plné ruce práce :-)
Volejte prosím tel. číslo +420 733 710 708.
Děkujeme za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím o info zda máte volny termín 15.-17.10.2021, Děkuji
Dobrý den. Aleno, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a Vámi vybraný termín není bohužel dostupný. Termíny si můžete ověřit či rovnou rezervovat přímo u provozovatele na e-mailu:recepcedominant@vinorakvice.cz či tel.+420 734 314 771. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den paní Fárková, v tomto termínu již máme plně obsazený penzion. Budete mít zájem i o jiný termín?
S pozdravem,
M. Langová Recepce Dominant