doporučujeme vám doobjednání pojištění storna zájezdu viz tabulka tarifů, v případě zájmu uveďte do e‑mailu vybraný tarif a CK Zanzo vám pošle pokyny k doplacení pojištění storna
CK Zanzo vám poté obratem na e‑mail zašle asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, dítě 8 měsíců bez stravy a lůžka se počítá jako
dítě? Resp. máme dvě děti 4 roky a 8 měsíců, které by mělo naší
cestovní postýlku a stravu vlastní. Mohli bychom i my zakoupit tento
zájezd?
Slevomat.cz
Dobrý den Martino, děkujeme za Váš dotaz, na který jsem již reagovala
emailem, prosím o zaslání termínu, kdy chcete cestovat a ověříme
možnost ubytování dvou dětí. Děkuji, CK ZANZO.
Vladimíra Čermáková
Dobrý den ,
v tomto hotelu jsem již byla a vím ,že poskytuje all inclusiv .
CK Zanzo od Slevomatu - online
Dobrý den, paní Čermáková,
Aktuálně nabízíme možnost v základní ceně snídaně, případně
možné jiné stravy lze jistě zajistit a vyžádat přímo v hotelu. Napište
nám přímo na david@zanzo.cz, dostupnost a
aktuální ceny Vám obratem zjistím. David za tým CK Zanzo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dítě 8 měsíců bez stravy a lůžka se počítá jako dítě? Resp. máme dvě děti 4 roky a 8 měsíců, které by mělo naší cestovní postýlku a stravu vlastní. Mohli bychom i my zakoupit tento zájezd?
Dobrý den Martino, děkujeme za Váš dotaz, na který jsem již reagovala emailem, prosím o zaslání termínu, kdy chcete cestovat a ověříme možnost ubytování dvou dětí. Děkuji, CK ZANZO.