Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená na Božím Daru: pár krásných dní se snídaní či polopenzí a třeba i voucherem do pivovaru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na usnehulaka@seznam.cz nebo na tel: +420 353 815 123. Při rezervaci uvádějte kó voucheru.
- Příjezd mezi 14:00–18:00 hod., odjezd do 10:00, po domluvě výjimečně dříve/později.
- Provozní doba recepce je do 20:00.
- Důležité: V případě, že budete potřebovat přistýlku do dvoulůžkového pokoje ověřte si její dostupnost před rezervací pobytu.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na stravu a lůžko zdarma
- 3-14,9 let: 229 Kč/noc se snídaní
- 3-14,9 let: 299 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 80-180 Kč/noc (záleží na velikosti plemene, domlouvejte se při rezervaci)
- Wi-Fi: 50 Kč/ pobyt
- Parkování: 100 Kč/den
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
sdělte prosím,zda je možné ubytování s pejskem,kříženec – malý
cca11kg vychovaný,klidný.
Za informaci předem děkuji.
Matějka
Ano je b,doplatek 100 Kč/den
Dobry den,nemáme auto.Jak se k vám můžeme dopravit?Dekuji L.Hubkova
Dobrý den, Libuše :) cca 200 metrů od ubytování je autobusová zastávka Boží Dar, u kostela, kam jezdí autobusy z Karlových Varů nebo dokonce některé i přímo z Prahy. Doporučuji spojení vyhledat skrze idos.cz. Pěkný den :)
Dobrý den,
Chci se zeptat jak se dají dokoupit vouchery do Rýžovaru.
Děkuji Klučková
Dobry den je možnost u nas na miste za cenu 90 Kč/poukaz
Dobrý den, je možnost se ubytovat se psem? Plemeno německý boxer. Je
vychovaný a čistotný.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na Penzion U Sněhuláka na e-mailu usnehulaka@seznam.cz nebo na tel. +420 353 815 123. S nimi se můžete rovnou konkrétně domluvit, zda by byl pobyt se psem této rasy a velikosti v pořádku. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, je možné rezervovat dvojlůžkový pokoj s manželskou postelí?
Dobrý den, Jirko :) to by neměl být problém. Určitě bych tento
požadavek ale uvedl při rezervaci vašeho termínu do poznámky.
Pěkný den :)
Dobrý den,
je nás 5 – 2 dospělí a 3 děti – 10, 7 a 3. Vejdeme se do
apartmánu pro 2–4 nebo budeme potřebovat ten větší 4–8? Děkuji za
odpověď. S pozdravem
Dobrý den, Majku,
s takovým dotazem Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby,
se kterým se budete moci již individuálně domluvit na podrobnostech. :-) Zde
přikládám kontakt: usnehulaka@seznam.cz
,+420 353 815 123.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné vystavit fakturu na zaměstnavatele za pobyt . Děkuji
Dobrý den, Mirko :)
je možné při nákupu nabídky u možnosti platby vybrat možnost „Nákup
na firmu“, kdy lze tak vystavit daňový doklad za danou objednávku. Ta se
ale stále hradí jednou z našich platebních možností (převod, kartou
atd.).
Pokud myslíte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si
vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby
zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje,
které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma
fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma
fakturu vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné přinést večeři na pokoj? Máme malinké dítě a najíst se s ním v restauraci je dost obtížné :) děkuji
veceri si v restauraci muzete vyzvednout a vzit na pokojneni to problem