Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v Chorvatsku: all inclusive v hotelu u oblázkové pláže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu arausana.antonina@rudan.com nebo na tel. +385 22 460677. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- 1 dítě do 6,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je pro tento pobyt zajištěná doprava za příplatek, nebo je potřeba si ji
zajistit samostatně někde jinde?
Děkuji, KV
Dobrý den, Katerino, v rámci tohoto voucheru doprava zajištěná není. Je tedy třeba dopravit se na místo vlastním způsobem. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den chci se zeptat. Pokud chci zadat pouze zájezd pro jednoho proč mi to nejde uskutečnit. Pouze na dva. Cena za 6 dní mi vyskočí pres 25 000 Kč a to bez dopravy.
Dobrý den, Vladano,
tato nabídka je bohužel koncipována pouze pro minimálně 2 osoby,
z takového důvodu tedy nelze nabídku využít pouze pro 1 osobu.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je nějaká jiná možnost dopravy než vlastní? Byli bychom za případnou zorganizovanou dopravu moc vděční.
Dobrý den, Milane, doprava je v tomto případě pouze vlastní. Provozovatel v rámci voucheru bohužel cestu na místo nezajišťuje. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,chtěla bych jet se sestrou a přítelem. My jsme jako 2 dospělý a sestře je 14 let,ovšem tento věk nejde zadat. Jak to mám udělat?
Dobrý den, Sáro, v rámci této nabídky je možné skutečně vybrat děti pouze do 13 let. Starší děti už jsou poté brány jako dospělé osoby a nelze je tedy takto v rámci voucheru zakoupit. Doporučím Vám však, že můžete kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu arausana.antonina@rudan.com nebo na tel. +385 22 460677, se kterým se můžete domluvit na nějakém dalším řešení či ubytování 14 leté sestry za příplatek na rámec voucheru. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
mohli bychom Vás poprosit o zaslání bližší specifikace námi zakoupeného
pobytu např. výhodné nabídky ohledně slunečníku, lehátek, vířivky, all
inclusive – strava, nápoje – místní výroby či celosvětové produkce
???
Bylo by možné zaslat na email kompletní podmínky zakoupeného pobytu?
Děkuji
Dobrý den, Miroslavo,
veškeré podmínky ohledně Vámi zakoupeného pobytu máte vepsané na Vašem
voucheru. Ohledně dalších informací doporučuji se obrátit přímo na
hotel, který Vám Vaše dotazy již určitě konkrétně zodpoví. :-) Zde
přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com
, +385 22 460 677.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možné ubytování i s malým pejskem? Děkuji!!
Dobrý den, Milane, domácí zvířata bohužel nejsou povolena. Pěkný den :) Kačka
Prosím, přijedu vlakem do Splitu, je možnost objednat odvoz, případně i dopravu zpět na vlak? Když ne tak adresu na autobus kam jet. Děkuji Vlaďka
Dobrý den, Vlaďko,
ohledně domluvy individuální možnosti přepravy Vám doporučuji kontaktovat
přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci již konkrétně
domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com
, +385 22 460 677.
Přeji krásný den,
Květoslava
Částka za pobyt je počítána na osobu nebo pro dva na jednom pokoji?
Dobrý den, Jane, výsledná částka je vždy vypočítána celkově pro všechny osoby na voucheru. Pokud tedy zvolíte 2 osoby, tak v rámci voucheru budete mít zaplacené ubytování pro 2 osoby. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je zájezd pod záštitou některé cestovní kanceláře nebo je to domluvené přímo s hotelem. Kontakt je tedy pouze na hotel? Je tam možnost domluvy s českým delegátem nebo jen s chorvatskými zaměstnanci hotelu? Poplatky za parkovné a městu se platí na místě v hotelu?Děkuji
Dobrý den, Moniko,
zájezd je domluvený přímo s hotelem, který je poskytovatelem této
služby. Uvedené kontakty jsou tedy přímo na hotel s tím, že na místě
bude již pouze domluva s chorvatskými zaměstnanci hotelu. Nicméně,
veškeré podmínky pobytu jsou Slevomatem zajištěné a samozřejmě se na
nás můžete obrátit i kdykoliv, bude-li nějaký problém či budete mít
dotaz. :-) Poplatky za parkovné a městu se platí na místě v hotelu.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s dopravou, je-li možné organizovaně autobusem nebo vlastní?
Dobrý den, Milane :)
jedná se o nabídku pouze pobytu. Doprava je zcela ve vaší režii. Autem
trvá cesta z Prahy cca 10 hodin. Přesná adresa hotelu je případně Ante
Starčevića 1, Pag.
Pěkný den :)
Dobrý den, lze zakoupit na 7 nocí ?
Děkuji
Dobrý den :)
bohužel nabídka je určena pouze pro pobyty na 2 až 6 nocí. Případnou
extra noc můžete zkusit domluvit případně přímo s hotelem (arausana.antonina@rudan.com,
+385 22 460 677).
Pěkný den :)
Dobrý den, doprava jen vlastní?
Dears, thank you for the question. Would you like us to organize the transfer for you? Kind regards, hotel Pagus
Dobrý den, jsou u vás vítání pejsci?
Máme pejska malého vzrůstu :) Bišonek.
Děkuji za odpověď
Pěkný den
Dears,
thank you for the question.
Unfortunately, we do not accept pets.
For all further information we are at your disposal.
Kind regards,
Hotel Pagus
Dobrý den,
ráda bych zakoupila poukaz na termín 20.-23.6.2021, ale pro 2 dospělé a
3 děti (8, 5, 2let). Přičemž nejmenší by bylo ve vlastní cestovní
postýlce. Je to možné? Jak postupovat při takovéto objednávce, aby se
nemuselo nic doplácet na místě.
Předem děkuji za odpověď
Vážení, děkujeme za váš dotaz. V tomto případě si můžete rezervovat rodinný pokoj. Jsme vám k dispozici pro další informace. Hotel Pagus
Od 12. 6 do 19 .6 2 dospeli 2 deti 8 let 13 let a male 5 lete moho by byt na pristylce vlastni doprava bylo by to mozne a celkova cena dekuji
Dobrý den, Dano,
vzhledem k tomu, že byste ráda zakoupila ubytování v termínech, přes
které se zrovna překrývají 2 vouchery (vedlejší a střední sezóna),
doporučuji Vám kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se již
následně budete moci domluvit na podrobnostech Vašeho ubytování. :-) Zde
přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com
, +385 22 460 677.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, radu by jsme do tohoto hotelu jeli od 13.04–20.04. Bohužel
nelze na stránkách tento datum zarezervovat, je tedy možné v tomto datumu
pokoje zarezervovat?
Dekuji s pozdravem
Vážení, děkujeme za váš dotaz. Během tohoto období nebude bohužel hotel pagus otevřen. Jsme vám k dispozici pro jakékoli další informace. Pozdravy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím koncem srpna máme jet do hotelu a už se moc těšíme, ale Slovinsko mění pravidla pro tranzit co se týče Covidu, je v blízkosti nějaké odběrové centrum aby jsme se dostali zpět domů?
Děkuji Vám moc a přeji pěkný den 😊
Dobrý den, Hano, tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu: arausana.antonina@rudan.com či tel. +385 22 460 677. Krásný den, Tomáš :)