Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Dovolená v Chorvatsku: all inclusive v hotelu u oblázkové pláže

4,5 / 5 Family hotel Pagus Pag - Chorvatsko (mapa) 28 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Hana

Dobrý den, prosím koncem srpna máme jet do hotelu a už se moc těšíme, ale Slovinsko mění pravidla pro tranzit co se týče Covidu, je v blízkosti nějaké odběrové centrum aby jsme se dostali zpět domů?
Děkuji Vám moc a přeji pěkný den 😊

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu: arausana.antonina@rudan.com či tel. +385 22 460 677. Krásný den, Tomáš :)

Katerina

Dobrý den,
je pro tento pobyt zajištěná doprava za příplatek, nebo je potřeba si ji zajistit samostatně někde jinde?
Děkuji, KV

Slevomat.cz

Dobrý den, Katerino, v rámci tohoto voucheru doprava zajištěná není. Je tedy třeba dopravit se na místo vlastním způsobem. Pěkný den :) Kačka

Vladana

Dobrý den chci se zeptat. Pokud chci zadat pouze zájezd pro jednoho proč mi to nejde uskutečnit. Pouze na dva. Cena za 6 dní mi vyskočí pres 25 000 Kč a to bez dopravy.

Slevomat.cz

Dobrý den, Vladano,

tato nabídka je bohužel koncipována pouze pro minimálně 2 osoby, z takového důvodu tedy nelze nabídku využít pouze pro 1 osobu.

Přeji krásný den,
Květoslava

Milan

Dobrý den, je nějaká jiná možnost dopravy než vlastní? Byli bychom za případnou zorganizovanou dopravu moc vděční.

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane, doprava je v tomto případě pouze vlastní. Provozovatel v rámci voucheru bohužel cestu na místo nezajišťuje. Pěkný den :) Kačka

Sára Zapletalová

Dobrý den,chtěla bych jet se sestrou a přítelem. My jsme jako 2 dospělý a sestře je 14 let,ovšem tento věk nejde zadat. Jak to mám udělat?

Slevomat.cz

Dobrý den, Sáro, v rámci této nabídky je možné skutečně vybrat děti pouze do 13 let. Starší děti už jsou poté brány jako dospělé osoby a nelze je tedy takto v rámci voucheru zakoupit. Doporučím Vám však, že můžete kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu arausana.antonina@rudan.com nebo na tel. +385 22 460677, se kterým se můžete domluvit na nějakém dalším řešení či ubytování 14 leté sestry za příplatek na rámec voucheru. Pěkný den :) Kačka

Miroslava Klimešová

Dobrý den,
mohli bychom Vás poprosit o zaslání bližší specifikace námi zakoupeného pobytu např. výhodné nabídky ohledně slunečníku, lehátek, vířivky, all inclusive – strava, nápoje – místní výroby či celosvětové produkce ???
Bylo by možné zaslat na email kompletní podmínky zakoupeného pobytu?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslavo,

veškeré podmínky ohledně Vámi zakoupeného pobytu máte vepsané na Vašem voucheru. Ohledně dalších informací doporučuji se obrátit přímo na hotel, který Vám Vaše dotazy již určitě konkrétně zodpoví. :-) Zde přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com , +385 22 460 677.

Přeji krásný den,
Květoslava

milan maly

Dobrý den, je možné ubytování i s malým pejskem? Děkuji!!

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane, domácí zvířata bohužel nejsou povolena. Pěkný den :) Kačka

Vlaďka

Prosím, přijedu vlakem do Splitu, je možnost objednat odvoz, případně i dopravu zpět na vlak? Když ne tak adresu na autobus kam jet. Děkuji Vlaďka

Slevomat.cz

Dobrý den, Vlaďko,

ohledně domluvy individuální možnosti přepravy Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci již konkrétně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com , +385 22 460 677.

Přeji krásný den,
Květoslava

Jan Jagob

Částka za pobyt je počítána na osobu nebo pro dva na jednom pokoji?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane, výsledná částka je vždy vypočítána celkově pro všechny osoby na voucheru. Pokud tedy zvolíte 2 osoby, tak v rámci voucheru budete mít zaplacené ubytování pro 2 osoby. Pěkný den, Kačka

Monika Vištejnová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je zájezd pod záštitou některé cestovní kanceláře nebo je to domluvené přímo s hotelem. Kontakt je tedy pouze na hotel? Je tam možnost domluvy s českým delegátem nebo jen s chorvatskými zaměstnanci hotelu? Poplatky za parkovné a městu se platí na místě v hotelu?Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko,

zájezd je domluvený přímo s hotelem, který je poskytovatelem této služby. Uvedené kontakty jsou tedy přímo na hotel s tím, že na místě bude již pouze domluva s chorvatskými zaměstnanci hotelu. Nicméně, veškeré podmínky pobytu jsou Slevomatem zajištěné a samozřejmě se na nás můžete obrátit i kdykoliv, bude-li nějaký problém či budete mít dotaz. :-) Poplatky za parkovné a městu se platí na místě v hotelu.

Přeji krásný den,
Květoslava

Milan Mikeš

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s dopravou, je-li možné organizovaně autobusem nebo vlastní?

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane :)
jedná se o nabídku pouze pobytu. Doprava je zcela ve vaší režii. Autem trvá cesta z Prahy cca 10 hodin. Přesná adresa hotelu je případně Ante Starčevića 1, Pag.
Pěkný den :)

F. Š

Dobrý den, lze zakoupit na 7 nocí ?
Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den :)
bohužel nabídka je určena pouze pro pobyty na 2 až 6 nocí. Případnou extra noc můžete zkusit domluvit případně přímo s hotelem (arausana.antonina@rudan.com, +385 22 460 677).
Pěkný den :)

Jarmila Koldová

Dobrý den, doprava jen vlastní?

Family hotel Pagus

Dears, thank you for the question. Would you like us to organize the transfer for you? Kind regards, hotel Pagus

Štěpánka

Dobrý den, jsou u vás vítání pejsci?
Máme pejska malého vzrůstu :) Bišonek.
Děkuji za odpověď
Pěkný den

Family hotel Pagus

Dears,

thank you for the question.
Unfortunately, we do not accept pets.

For all further information we are at your disposal.

Kind regards,
Hotel Pagus

Šinkovská

Dobrý den,
ráda bych zakoupila poukaz na termín 20.-23.6.2021, ale pro 2 dospělé a 3 děti (8, 5, 2let). Přičemž nejmenší by bylo ve vlastní cestovní postýlce. Je to možné? Jak postupovat při takovéto objednávce, aby se nemuselo nic doplácet na místě.
Předem děkuji za odpověď

Family hotel Pagus

Vážení, děkujeme za váš dotaz. V tomto případě si můžete rezervovat rodinný pokoj. Jsme vám k dispozici pro další informace. Hotel Pagus

Dana Safrankova

Od 12. 6 do 19 .6 2 dospeli 2 deti 8 let 13 let a male 5 lete moho by byt na pristylce vlastni doprava bylo by to mozne a celkova cena dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Dano,

vzhledem k tomu, že byste ráda zakoupila ubytování v termínech, přes které se zrovna překrývají 2 vouchery (vedlejší a střední sezóna), doporučuji Vám kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se již následně budete moci domluvit na podrobnostech Vašeho ubytování. :-) Zde přikládám kontakt: arausana.antonina@rudan.com , +385 22 460 677.

Přeji krásný den,
Květoslava

Adela

Dobrý den, radu by jsme do tohoto hotelu jeli od 13.04–20.04. Bohužel nelze na stránkách tento datum zarezervovat, je tedy možné v tomto datumu pokoje zarezervovat?
Dekuji s pozdravem

Family hotel Pagus

Vážení, děkujeme za váš dotaz. Během tohoto období nebude bohužel hotel pagus otevřen. Jsme vám k dispozici pro jakékoli další informace. Pozdravy

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru