Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Krásná příroda a klid Karlovy Studánky: polopenze i vstup do Thermal Parku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu hoteldzban@seznam.cz či na tel. +420 734 428 536. Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
- Check in od 14:00 hodin, check out do 10:00 hodin
- Dostupnost pokojů s přistýlkou si ověřte před zakoupením voucheru
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku má pobyt zdarma
- Příplatek za dětskou postýlku je 200 Kč/pokoj/noc
- Dítě do 11,9 let za cenu 590 Kč/dítě/noc s polopenzí na přistýlce nebo vlastním lůžku.
- Od 12 let se platí 1/2 ceny voucheru
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc (pouze plemena do 8 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 80 Kč/den (u hotelu je obecní parkoviště, jeho kapacita je ale omezená. V případě plného obsazení, je nutné využít další placené parkoviště v obci)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ráda bych věděla,jestl8 je poblíž hotelu dostupnost dopravy, neboť nevlastním auto.Dekuji
Dobrý den. K dispozici je autobusová doprava. S pozdravem a přáním hezkého dne. E. Onderková
Chtelut bychom u Vás strávit týden cca od 10.7. do 18.7. Jaké jsou možnosti. 2 osoby.
Dobrý den, Jiří,
pro takový dotaz můžete využít našeho online rezervačního kalendáře,
který jasně reflektuje aktuální dostupnost hotelu. Ve Vámi vybraném
období je bohužel na základě tohoto kalendáře hotel již kapacitně
obsazen. Můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel, jestli se
náhodou nějaký pokoj neuvolnil, a domluvit se přímo s provozovatelem na
rezervaci termínu. V tomto případě si poté u nás zakoupíte voucher bez
termínu, jehož kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace. :-) Zde
přikládám kontakt: hoteldzban@seznam.cz ,
+420 554 772 014.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možnost vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele . Dekuji
Dobrý den. Slevomat je náš zproztředkovatel, kterému pobyt platíte, proto my nemůžeme vystavit fakturu. Slevomatu platíte, u nás budete ubytováni. Pobyt byste museli zakoupit přímo přes nás, ne přes žádného zprostředkovatele. Kdybyste měli zájem, více info na našem webu: hoteldzban.cz nebo penzionstonozka.cz. Děkujeme. Hezký den.
Lze u vás zaparkovat auto
Dobrý den. Parkoviště se nachází přímo u hotelu. Pro hotelové hosty
je zdarma!
Jelikož se nejedná o pozemek hotelu, nýbrž o státní pozemek, tedy ve
vlastnictví Lázní, je zde kapacita omezená (a parkoviště vypadá tak, jak
vypadá). Při plné obsazenosti je tedy nutné využít placená parkoviště.
Více info: www.hoteldzban.cz/parkovani
Dobrý den, chtěla bych ubytování na 3noci/ 4dny. Sice v nabídce to
máte, ale rezervace termínu jde pouze na 2noci ?
Děkuji
Dobrý den. Pokud Vám systém neumožňuje zadat více nocí, termín je nejspíš obsazený. Můžete zavolat na recepci a ověřit si dostupnost. Tel. č. 554 772 014, 734 428 536 každý den od 8h do 21h.
Dobrý den, máme voucher z předchozí akce, kdy platil do konce června, teď máte novou akci až do prosince, lze si případně zamluvit pozdější termin, kdyby se hotely začátkem června kdy máme zamluven pobyt ještě neotevrely?Diky za info
Dobrý den. Všechny nevyužité vouchery určené do hotelu Džbán jsou prodlouženy do konce června a poté znovu od 6.9. – 5.12., mimo letní sezónu. Nemusíte se bát, vouchery nepropadnou.
Dobrý den
Máme u Vás objednaný pobyt v červenci,chtěl bych vědět .jestli je
možné u Vás uschovat přes noc kola
Děkuji
Dobrý den, Jiří,
ano. V hotelu Džbán určitě svá kola uschovat můžete, disponuje totiž
mimo jiné i kolárnou. :-)
Přeji krásný den.
Dobrý den, je možná přistýlka pro třetí dospělou osobu? Pokud ano, za
jakou cenu?
Děkuji
Dobrý den. Pokud máte na mysli nabídku, která běží na Slevomatu, tak dítě od 12let a dospělá osoba platí půl voucheru (dle počtu zvolených nocí). Před zakoupením voucheru je nutné si ověřit dostupnost pokoje pro 3 osoby u ubytování na Vámi zvolený termín. Pokoj pro 3 osoby je s doplatkem prostornějšího pokoje Standard 200,–Kč/noc.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá se k vám dobře dostat i v neděli? Jsme dvě kamarádky a přijely bychom z Brna, nejraději vlakem
Dobrý den. Do Karlovy Studánky jezdí autobusová doprava. Je třeba si zjistit autobusové spojení.