Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Barber péče pro pány: úprava vousů, holení, střih i kompletní balíčky s foukáním a stylingem
Hodnocení podniku Prague Old School Barbershop
Přístup k rozšíření služby i na stříhání, které bylo odmítnuto. Kdyz jsem chtel jeste trochu upravit vousy, tak reakce byla dost zvláštní. Pri čekání jeden z pracovníků stále mluvil vulgarne a mel divne narážky na ženy.
Příjemné jednání, za mě vše super děkuji
bohužel vůbec, ale vůbec nic…prostředí, přístup personálu a poskytnuté služby neodpovídaly poukazu
Nutno konstatovat, že obdarovaný i já jsme byli absolutně udiveni, jaké služby nám byly, resp. nebyly poskytnuty. V jednu hodinu po poledni přišla nejprve zpráva o změně adresy provozovny (termín byl rezervován o pár hodin později na 16.40 hod.). Po příchodu na adresu nebylo otevřeno, personál přišel odemknout se slovy, že vlastně ještě nefungují, původní nafocená provozovna vypadala luxusně, realita na nové adrese otřesná, všude nepořádek a krabice. Poté, když se obdarovaný dotazoval, že snad před stříháním vlasů mu je umyjí, mu bylo odpovězeno, že jim neteče voda a že vlastně ani kávu (která byla součástí ceny poukazu) mu uvařit nemohou. Poté následovaly naprosto příšerné kadeřnické služby, např. obdarovaným bylo řečeno, že vršek stříhat nechce a ejhle, kadeřník mu začal vršek brutálně zkracovat. Nejen, že výsledek poskytnuté služby byl naprosto šílený, ale i další služby, které byly zaplaceny, nebyly poskytnuty. Naprosto strašný zážitek a smutné, že jsme poukaz darovala jako dárek, který měl být skvělým zážitkem pro obdarovaného.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Dovolujeme si upozornit, že na změnu provozovny jste byli společností Slevomat upozorněni minimálně 14 dní dopředu a z naší strany došlo ještě k finálnímu připomenutí toho dne, které jste zjevně ocenili.
O tom, že nemůžete a nebudete spokojeni jste rozhodli už při Vašem příchodu, kdy jste vše ještě ve dveřích zkritizovali, a to ještě před tím, než obdarovaný na křeslo dosedl. O situaci (stěhování) jste byli barberem informováni a měli jste možnost termín si přeložit.
Po tom, co jste si u Slevomatu/nás vyžádali celou platbu za voucher zpět, jsme si vyžádali zdokumentované Vámi prezentované „příšerné kadeřnické služby“, avšak bez odezvy. Doporučuji Vám tedy, pokud někdy v restauraci sníte komplet celé jídlo a pak kuchaři zkritizujete, jak bylo příšerné a že chcete peníze zpět, dopředu Vám garantuji, že takto se to opravdu nedělá a zkuste peníze ušetřit opět u své KADEŘNICE v KADEŘNICKÉM salónu a nikoliv v barbershopu. Vrácením poměrné platby za neobdržení kávy a vody jsem samozřejmě akceptovala.
Přejeme hodně spokojenosti zpět v oblíbeném kadeřnictví. 😉
Kluci jsou dost od rány, mají takové svérázné vystupování, které nemusí každému sedet