Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v přírodě jižní Moravy: vyžití pro celou rodinu v krásném areálu rodinného vinařství
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu info@vesklepe.cz nebo na tel. 731 178 483 či 733 791 612.
- Otevřený voucher: Nutné ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 731 178 483 či 733 791 612 nebo na e‑mailu info@vesklepe.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Děti do 3,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: 100 Kč/noc
Jaro/podzim s polopenzí:
- dítě ve věku 4 – 13,9 let: 690 Kč/noc
- osoby od 14 let: 1070 Kč/noc
Jaro/podzim s polopenzí a neomezenou konzumací vybraných nápojů:
- dítě ve věku 4 – 13,9 let: 690 Kč/noc (vyjma alkoholických nápojů)
- dítě ve věku 14–17,9 let: 1 070 Kč/noc (vyjma alkoholických nápojů)
- osoby od 18 let: 1 270 Kč/noc
Léto s polopenzí:
- dítě ve věku 4 – 13,9 let: 730 Kč/noc
- osoby od 14 let: 1 170 Kč/noc
Léto s polopenzí a neomezenou konzumací vybraných nápojů:
- dítě 4 – 13,9 let – 730 Kč/noc (vyjma alkoholických nápojů)
- dítě ve věku 14 – 17,9 let: 1 170 Kč/noc (vyjma alkoholických nápojů)
- osoby od 18 let: 1 370 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (do 20 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 15 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 15 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Přeji hezký den
Chtěl bych se zeptat na kapacitu penzionu…
Je možného posedět do večerních hodin🥂🥂🥂
Termín 1.9.22
4.9.22
Předem děkuji za odpověď
S pozdravem Pokorný
Dobrý den,
nezlobte se, ale ve Vámi poptávaném termínu máme již rezervaci, tedy je
obsazeno. Děkujeme.
Dobrý den , je tam možnost nějaké výhodné dopravy přes vás ? Autem se nám nechce ze Severu a vlaky šílené
Dobrý den, ohledně tohoto dotazu kontaktujte prosím přímo provozovatele na e-mailu:info@vinnysklepkrysa.cz či tel.+420 731 178 483. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je mi líto, ale žádné výhodné dopravy pro Vás nemáme… :-(
Pokud jsou pro Vás vlaky šílené, tak už zbývá jedině ten autobus,
popřípadě nejpohodlnější a snad i nejrychlejší varianta osobní
automobil… ;)
Hezký, klidný a pohodový den přeje
Gabriela :)
Dobrý den,
byl by možný nějaký volný termín od 8.8.2021 pro 2 dospělé a 1 dítě
( 9 let) s polopenzí a na tolik nocí kolik by bylo volno ?
Předem velmi děkuji.
S pozdravem L.Masáková
Dobrý den, Lucie, od 8.8. bohužel dostupné kapacity již nejsou. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, máte prosím možnost ubytovat dvě rodiny,celkem 7lidí? Na
dobu 4–5nocí od 1.8.-7.8.2021??
Děkuji Švecová.
Dobrý den,
ano, v daném termínu bychom volno ještě měli .., v případě zájmu
prosím poptávku na email: info@vinnysklepkrysa.cz.
Děkuji.
Dobrý den.
Chci se zeptat, je možné platit pobyt z benefitů – SODEXO?
Díky
Příjemný den
Dobrý den,
je mi líto, ale u nás nelze zakoupit pobyt z benefitů jakékoliv třetí
společnosti, které by jsme mi museli platit další provize.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Pavel Krýsa
Dobrý den, je pobyt možný s malým pejskem. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Nikol, domácí zvířata do 20 kg jsou povolena a platí se za ně 150 Kč/noc. Pěkný den
Dobrý den chtěla bych se zeptat, jestli máte ještě volno v červnu od 17.6 do 21.6. 2 dvouluzkove pokoje.dekuji L.Madecka
Dobrý den. Lenko,
bohužel ve Vámi uvedeném termínu je hotel obsazen dle rezervačního online
kalendáře, který můžete v naší nabídce využít i Vy. Pro více
informací doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde
přikládám kontakt: info@vinnysklepkrysa.cz
,+420 731 178 483.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
ve Vámi uvedeném termínu máme bohužel již obsazeno.
Přejeme hezký den.
Vinný sklep Krýsa.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jaké mate volné termíny pro 6 dospělých 3 pokoje po dvou v termínu od 1.7 na 4 dny 3 noci s polopenzi a neomezenou konzumaci děkuji Rymorzova
Dobrý den,
je mi líto, ale termín 1.7.-4.7.21 máme bohužel obsazený. Volno bychom
měli v termínu: 7.-10.7.21.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volné kapacity pro 4 osoby
(2 dospělé a 2 děti, 10 a 13 let) s polopenzí v termínu od
19/7–25/7, zda je možno uschovat kola a zda je možné vystavit fakturu pro
FKSP.
Děkuji předem.
Dobrý den, Renato, bohužel v tuto chvíli je konkrétně tento termín už obsazený, nicméně můžete vybrat jiný z volných termínů v online kalendáři nebo také můžete zkusit kontaktovat přímo penzion na e‑mailu info@vesklepe.cz nebo na tel. 731 178 483 či 733 791 612, zda ještě nemají nějaké další volné kapacity, které nejsou v rámci této nabídky nabízeny. V penzionu mají pro úschovu kol k dispozici kolárnu, tudíž kola klidně můžete vzít s sebou. A pokud budete chtít využít příspěvek FKSP, není to žádný problém. Veškeré informace k platbě s využitím FKSP naleznete přímo v popisu každé varianty v sekci FKSP. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
volný termín bychom měli od 18. do 23. 7., pokud by mohlo být? ..
S čerpáním z FKSP není problém.. :)
K uschování kol tu máme k dispozici kolárnu.
Děkujeme.
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den, při pobytu 4 dny,3 noci s polopenzí , jen 2 snidaně a
2 večeře ?
Rozumim tomu dobre ?
Dekuji Chejlavova
Dobrý den,
při pobytu na 3 noci je v ceně 3× snídaně a 3× večeře pro dva. Do
popisu akce se nedopatřením dostala chybka, tímto děkujeme za
upozornění.
Přejeme hezký začátek týdne.
Vinný sklep Krýsa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, poskytujte i přistýlky? Jsme tři ženy, nebo to.lze řešit pouze jedním pokojem navíc? Děkuji za odpověď. Drahomíra Benešovská
Dobrý den,
máme i pokoje s přistýlkou, resp. trojlůžko.
Děkuji.