Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní check-out i zážitek podle výběru

4,6 / 5 Hilton Prague Praha (mapa) 1 727 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Elena

Dobrý den, máme zakoupený voucher, ale mám obavu ohledně parkování. Jak zjistím, že je pro nás volné parkovací místo a jak funguje příjezd? Převezme si auto personál hned po příjezdu před hotel, nebo budu muset parkoviště hledat sama?
Předem děkuji za odpověd.

Hilton Prague

dobrý den, parkovací místo nelze dopředu rezervovat, dostupná kapacita záleží na volné kapacitě při příjezdu, doporučila bych prvně osobně zaparkovat, máme vnitřní a venkovní parkoviště a pak je jít zaregistrovat na recepci, z garáže máme přímý výtah na recepci, s přáním příjemného dne, Martina

Jiří

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s ubytováním nezletilých (17 ti letých)? Chtěl bych darovat poukaz, tak bych rád věděl jestli budou potřebovat nějaké potvrzení, nebo jestli to půjde bez? Děkuji

Hilton Prague

Dobrý den, velice se omlouvám, ale poskytnout ubytování můžeme pouze od věku dosažených 18 let, host musí při příjezdu předložit občanský průkaz, datum narození bude požadované, děkuji za pochopení, s přáním příjemného dne, Martina

Vivien

Dobrý den,lze tento pobyt zaplatit z fksp? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Vivien, na tento pobyt bohužel nelze využít příspěvek FSKP, příspěvek FKSP, lze využít pouze u voucherů bez termínu, či u voucheru u kterých je přímo kolonka ,,FKSP". Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Kateřina hofmanová

Dobrý den, v nabídce je psáno, že je to nabídka pro 2–4 osob. Ale když jsem chtěla zadat 4os a nejsou to děti, tak mi to nešlo. Děkuji za radu. Mám je zadat jako děti?

Hilton Prague

Dobry den, pani Hofmanova,
dekuji za Vas zajem o hotel Hilton Prague. Bohuzel v rámci voucheru je možné přidávat pouze osoby do 14,9 let.
Navrhuji zakoupit 2 vouchery nebo prosim kontaktujte primo Reservations_Prague@hilton.com , kde Vam nabidnou jinou variantu ubytovani. Dekuji, S pozdravem Michaela

Klára

Dobrý den, plánuji objednat pobyt v říjnu na 1 noc a zajímalo by mě, zda je možné předem zamluvit i nějakou masáž. Děkuji

Hilton Prague

Dobry den, paní Klaro, dekuji za Vas zajem o ubytovani v hotelu Hilton Prague.
Masaz je urcite mozne zamluvit, prosim poradit a vybrat muzete na Livingwell.prague@hilton.com nebo t: +420 224 842 713.
Dekuji a tesime se na Vasi navstevu, Michaela

Věra Petráková

Dobrý den, co prosím znamená pobyt na 2 dny ? to je jedna noc ? Kdy je nástup a kdy je nutno pokoj opustit? Vypadá to, že pobyt je na 24 hodin. Rozumím tomu správně? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Věro, při pobytu na 2 dny budete v hotelu 1 noc. Příjezd je možný od 14:00 a pokoj je nutné další den opustit do 15:00. Pěkný den :)

Hana

Dobrý den, někdo se tady ptal na Executive Lounge – našla jsem pouze, že se tam podává snídaně a celodenní občerstvení. Co je pod tímto občerstvením zahrnuto? Případně jaké další benefity executive lounge nabízí?

Hilton Prague

dobre dopoledne, pani Hano, Executive Lounge je otevreny od 11hod rano do 20hod vecer, pres den je k dispozici rada nealkoholickych napoju, kafe, caj a dale behem Happy Hour 17–18hod mame alkoholicke drinky a lehke teple obcerstveni. Snidane se v loungi nepodava, s pranim prijemneho dne, Martina

Pavel Švéda

Dobrý den, je možné mít sebou středního psa a pokud ano, tak za jaký příplatek.
Děkuji.
 Švéda

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, domácí zvířata jsou za příplatek 800 Kč/pobyt (Max do 30 kg). Krásný den, Tomáš :)

Denisa

Dobrý den, mame u vás zarezervovany pobyt. Chtěla bych se zeptat, když jsem zapomněla do poznámek napsat, ze bychom chtěli pokoj s vanou, lze to ještě nějak udělat? Měli bychom přijet v neděli. A ještě bych se chtěla zeptat, jestli musíme mit udělaný test na covid? Dekuju

Slevomat.cz

Dobrý den, Deniso, pokud jste zapomněla napsat do poznámek, můžete kontaktovat přímo hotel: Reservations_Prague@hilton.com či tel.+420 224 84­1 111. Krásný den, Tomáš :)

Klara

Dobrý den, mohu se zeptat zda jde parkovani zdarma zamluvit jiz pri koupi voucheru, ktery bych kupovala primo s datumem? Dekuji

Hilton Prague

Dobrý den, Kláro, parkování je zadarmo, pokud si voucher zakoupíte přes Slevomat automaticky, určitě si voucher zakupte, děkujeme, Martina

Monika

Dobry den , měli bychom zájem navštívit hotel Hilton na dva dny a to sice víkend 7–8.8 je možný tento termín si zarezervovat ?
A další dotaz máme za sebou teď druhé očkováni 31.7 není to tedy ještě 14 dnů stačí tedy jednorázové testy před pobytem ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko, jelikož nevíme o jakou nabídku máte zájem, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Bohužel očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní. Bezinfekčnost můžete prokázat, že doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě:
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin. Pěkný den, Tomáš :)

Jiří Decarli

Dobrý den, prosím o informaci zda při pobytu v pokoji typu Hilton Suite je v ceně přístup do Executive Lounge a zda jsou ve wellness k dispozici ručníky nebo je třeba mít vlastní. Velmi děkuji.

Jiří Decarli

Dobrý den, prosím o vaše vyjádření a vysvětlení k informacím uvedeným v recenzích: dlouhá čekací doba na check-in, nemožnost se domluvit na recepci a v restauraci česky, vysoká obsazenost wellnes bez organizace provozu, dlouhé fronty na baru Cloud9… Prosím o informaci jaká je momentální obsazenost hotelu a zda jsou všechny služby v provozu nebo jsou některé nedostupné. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, když jste ubytováni v pokoji Hilton Suite, tak máte přístup do Executive Lounge, ručníky máte k dispozici na pokoji, v případě že si ručník nevezmete s sebou do wellness, tak Vám ve wellness ručník půjčí. Pěkný den, Tomáš :)

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, informace o momentální obsazenosti se nám nepodařilo ověřit, ale podařilo se nám ověřit, že jsou všechny služby v provozu. Další informace můžete směřovat přímo na hotel na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com nebo tel. +420 224 841 1­11. Určitě Vám rádi zodpoví na Vaše dotazy. Pěkný den, Tomáš :)

Vojtěch Matýsek

Dobrý den, jak funguje a jaké jsou podmínky pro vstup do baru, který se nachází v nejvyšším podlaží? Děkuji za info

Slevomat.cz

Dobrý den, Vojtěchu, pro vstup do baru musíte prokázat svoji bezinfekčnost.
Svoji bezinfekčnost prokážete tak, že 1.) doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě:
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin.
2.) Doložíte certifikát o očkování:
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
3.)Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19:
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Pěkný den, Tomáš :)

Ivona

Dobrý den, zaujal mě pobyt Hilton Suite se snídaní a wellness. Jednalo by se o termín 30.8.-1.9.2021. Měla bych zájem o pobyt pro 3 dospělé osoby. Jakým způsobem mám objednat? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivono, Vámi vybraný termín je prozatím volný. Voucher je pro 2–4 osoby, ale na pokoji mohou být maximálně 2 dospělé osoby a poté lze přidat pouze 2 osoby do 14,9 let. Pěkný den, Tomáš

Michaela Kaufnerová

Dobrý den, chci koupit pobyt ve Vašem hotelu jako dárek. Nejsem si ale jista přesným termínem. Jaké jsou podmínky pro přebukování termínu a lze to vůbec? Děkuji za info

Hilton Prague

Dobry den, pani Kaufnerova,
dekuji za Vas dotaz. Rezervaci je mozne presunout 48 hodin pred prijezdem. Dale zalezi na individualnim pristupu, nase Rezervacni oddeleni je velmi flexibilni.
Dekuji za pochopeni, Michaela

Eva

Dobrý den, jakým způsobem se podává snídaně v rámci balíčku Pobyt se snídaní a wellness? Děkuji. Eva

Hilton Prague

Dobry den, pani Evo,
dekuji za Vas dotaz. Snidane podavame formou bufetu.
Dekuji a prijemny pobyt, Michaela

Jakub

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda verze pokoje Suite znamená apartmán?
A dále bych se chtěl zeptat, zda verze voucheru „Hilton Suite se snídaní a wellness“ je včetně zážitku? Protože v nabídce to sice napsané není, ale jakmile tuto verzi vložím do košíku, tak se to tak objeví jako „5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní check-out i zážitek podle výběru“.

Hilton Prague

Dobry den, pane Jakube,
dekuji za Vas dotaz. Hilton Suite jsou 2 pokoje, pokoj-loznice a pokoj-obyvaci cast. Nejedna se o apartman.
Balicek „Hilton Suite se snidani a wellness“ neni vcetne zazitku. V kosiku vidite tucne cely nazev slevomatove nabidky, dale jiz vidite variantu, kterou kupujete (Hilton Suite se snidani a wellness).
Dekuji za pochopeni a hezky den, Michaela

Amálie Kráčmarová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaká je otevírací doba wellness a fitness zóny. Děkuji za odpověď.

Hilton Prague

Dobry den, pani Kracmarova,
dekuji za Vas dotaz. Oteviraci doba LivingWell Clubu je po-pa 6–22, so-ne 7–22.
Prijemny pobyt, Michaela

Vlasta

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je možné přímo u vás na recepci provést vlastní antigenni samotest na covid19, pokud neuplynuno 14 dní od druhé dávky očkování? Děkuji za odpověď

Hilton Prague

Dobrý večer, paní Vlasto, velice se omlouvám, ale samotest není možné předložit na recepci jako platný dokument, je potřeba mít laboratorní test, dekuji za pochopeni, Preji prijemny pobyt, Martina

Tomáš Mlýnský

Dobrý den, máte na hotelu nějaké pokoje kde je namísto sprchy vana? Dále by mne zajímalo, jestli to chápu správně, že výřivka ve Vašem hotelu není k dispozici?

Hilton Prague

Dobre dopoledne, pane Mlynsky. Ano, vanu mame k dispozici, staci napsat do poznamky, vyrivka v hotelu neni, S pranim prijemneho dne, Martina

Jana Pírová

Děkuj za odpověď … a ještě jeden dotaz. Lze na tento pobyt uplatnit platbu z FKSP? Při objednávce mi to tuto možnost nenabízí …

Hilton Prague

Pani Pirova, pokud Slevomat tuto moznost nenabizi, rezervaci lze rezervovat primo pres hotel. Hotel vam vystavi pro forma fakturu, dekuji za pochopeni, S pozdravem, Martina

Jana Pírová

Dobrý den … děkuji za rychlou odpověď a doplňuji – jaká je prosím cena za 3. osobu při koupi voucheru pro 2 osoby na pobyt (standarní pokoj – Kč 2499,–) se snídaní a wellness?

Hilton Prague

pani Pirova, priplatek CZK 1.300,/ vcetne DPH za 3.osobu/den zahrnuje ubytovani na pristylce, snidani, vstup do wellness Living Well, i 30 % sleva na masaze, Martina

Jana Pírová

Dobrý den,
dle výše uvedených informací je příplatek za 3. osobu 1300,– … jaká je prosím cena, pokud by chtěla 3. osoba využít i dalších služeb, které jsou součástí voucheru zakoupeného tady na slevomatu? Předem děkuji

Hilton Prague

Dobre dopolende, prosim, dejte mi vedet, jake sluzby konkretne pozadujete, mame rozdilne balicky, rada pro vas ceny overim, s pranim prijemneho dne, Martina

Lenka

Dobrý den, máme v plánu do Prahy přijet v ranních hodinách, ale check-in je až odpoledne, je možné nechat si u vás kufr například na recepci? Předem děkuji

Hilton Prague

Dobre rano, Lenko, samozrejme, stavte se pri prijezdu rano na recepci, pokud Vas pokoj nebude jeste k dispozici, radi Vam uschovame zavazadlo. Tesime se na Vasi navstevu v nas, preji prijemny vikend, Martina

Hilton Prague

Dobre rano, Lenko, samozrejme, stavte se pri prijezdu rano na recepci, pokud Vas pokoj nebude jeste k dispozici, radi Vam uschovame zavazadlo. Tesime se na Vasi navstevu v nas, preji prijemny vikend, Martina

Lenka Popovičová

Dobrý den,
jak je to s vratnou zálohou. Pokud zaplatím v hotovosti dostanu při odjezdu zálohu opět v hotovosti? A je nutné tuto zálohu platit pokud nechci využít minibar či jiné doplňkové služby?
Je vratná záloha braná na osobu nebo na pokoj?

Hilton Prague

Dobre dopoledne, pani Popovicova, zaloha je za pokoj a pri prijezdu pozadovana, pri odjezdu vam bude samozrejme vracena, s pranim prijemneho dne, Martina

Martin Jež

Dobrý den, jsou momentálně povinné nějaké testy na Covid?? laboratorní PCR nebo nějaké jiné potvrzení.

Hilton Prague

Dobry den, pane Jezi,
Posílám aktuální informace potřebné pro ubytování.
Možno ubytovat pokud
• osoba absolvovala nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARSCoV-2 s negativním výsledkem, nebo
• osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami POC test na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem, nebo
• osobě byl vystaven certifikát MZČR o provedeném očkování proti onemocnění COVID-19
i. od aplikace první dávky vakcíny uplynulo nejméně 22 dní (pro dvoudávkové schéma), ale ne více než 90 dnů, pokud ještě nebyla podána druhá dávka,
ii. od aplikace první dávky vakcíny uplynulo minimálně 22 dní (pro dvoudávkové schéma), nejvýše však 9 měsíců, pokud byla aplikována druhá dávka, nebo
iii. od aplikace vakcíny uplynulo nejméně 14 dní, ale ne více než 9 měsíců (pro jednorázový dávkovací režim)
• osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 nebo RTPCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 180 dní.
Tyto osoby lze ubytovat na nejdéle 7 dnů, pro prodloužení pobytu musí opětovně splnit uvedenou podmínku s negativním výsledkem.

Pro více informací prosím navštivte Coronavirus – Information of MoI – Ministry of the interior of the Czech Republic (mvcr.cz)

Dekuji, Michaela, Reservation Team

Aneta Kucerova

Dobrý den, bude, prosím, letos fungovat program “v Praze jako doma”, popr. bude do neho Hilton zařazen? Loni jsme si pobyt u Vás moc užili :) děkuji

Hilton Prague

Dobré ráno, paní Kučerová, S radostí vás mohu informovat, že nás hotel bude součástí této akce od 1.7.2021. S přáním příjemného dne, Martina

Tomas Exner

Dobrý den, zajímalo by mě jestli v 16 letech jsi mužů rezervovat pokoj

Hilton Prague

dobré odpoledne, Dekuji za Vas pozadavek, ubytovat se muzete od 18 let,, pokud je Vam 16 let, je potreba se ubytovat v doprovodu dospele osoby, ktere je 18 let. S pranim prijemneho dne, Martina, Rezervacni oddeleni

Michaela Šetelíková

Dobrý den, chtěla bych zakoupit poukaz pro 3 dospělé, je to možné? Když jsem zkoušela koupit 2 poukazy, tak je cena stejná za jednu osobu jako za 2, byla by možnost to nějak vyřešit? Děkuji moc a přeji krásný den,
Šetelíková

Hilton Prague

Dobry den, paní Setelikova, Denni priplatek za 3.dospelou osobu je CZK 1.300,– bez naroku na volitelny zazitek. V ceně je ubytování a snídaně. Tento priplatek budete platit přímo v hotelu. Udelejte si, prosim rezervaci na dvojluzkovy pokoj a dejte nám vedet, az bude voucher zakoupen, ja pak zmenim primo u nas, v Hilton rezervacnim systemu pokoj na Two queen bedroom pokoj a zmenim pocet osob na pokoji. S pranim prijemneho dne, Martina

Jana Svobodová

Dobrý den, chtěla jsem si u vás rezervovat voucherpres slevomat když zadám platbu kartou tak mi to banka neveme mám monetu je nějaká jiná platba?

Hilton Prague

Dobrý den, paní Svobodová, Děkuji Vám za Váš email. Velice se omlouvám, ale voucher lze zakoupit pouze s kreditní kartou. Děkuji za pochopení, Martina

David Čapek

Dobrý den, mohou do bazénu i děti?

Hilton Prague

Dobre rano, pane Capku, urcite, deti muzou do bazenu v doprovodu rodice, Martina

Claudia XXX

Dobrý den, když mám již koupený voucher, mám si u Vás ubytování zarezervovat přes e-mail nebo radši telefonicky?

 Děkuji

Hilton Prague

Dobre dopoledne, prosim, poslete nam objednavku na reservations.prague@hilton.com
Poprosime o cislo voucheru a datum pobytu, Dekuji predem, Martina Rezervacni oddeleni Hilton hotely Praha

David Čapek

Dobrý den, když objednám: Pobyt se snídaní a wellness
2 až 4 osoby, 2 až 8 dní (1 až 7 nocí) – Platnost do 30. 12. 2021
pro 2 dospělé a 2 děti (1 a 3 roky), jaký dostaneme pokoj? Budet o s manželskou postelí a pohovkou a nebo 2 manželské postele? Preferovali bychom 2 manželské postele. Děkuji

Hilton Prague

dobre odpoledne, pane Čapku, dekujeme za Vas zajem o Hilton Prague hotel. Radi pro Vas pripravime pokoj s 2 manzelskymi postelemi, staci nam tent typ pokoje napsat do poznamky, Dekuji, tesime se na Vasi navstsevu, Martina

Gabriela Hánová

Dobrý den, zkoušela jsem 11–13.6 , 17–19.6 , 22–24.6 a i bez termínu, což by bylo úplně nejvhodnější.

Hilton Prague

Dobry den, ra s radosti Vam mohu nabidnout vsechny uvedene terminy, prosime o ciislo voucheru a termin, ktery jste vybrala, Dekuji Martina

Gabriela Hánová

Dobrý den, ráda bych objednala pobyt pro 2 dospělé a 1 dítě 17 let resp. tedy pro 3 dospělé, ale ani v jedné nabídce nelze více jak 2 dospělé zadat a dítě je omezeno věkem 14 let. Nikde bohužel ani nevidím nabídku výběru pokoje (rodinný) jak popisujete v předchozím dotazu. Přitom nabídky jsou pro 2–4 osoby.
Předem děkuju za radu.

Hilton Prague

Dobré ráno, paní Hanová, Slevomat by Vám měl nabídnout při zadání 2 dospělé a 1 dítě FAMILY POKOJ, mohu se zeptat, který termím prověřujete? Je možné, že tento pokoj je již vyprodám. Ráda prověřím obsazenost.
Těším se na Vaši odpověd´, Martina

Romana Fenclová

Dobrý den když zakoupim vouscher pro 2 dospělé a 2 děti-dcera 11let a syn 16let,kvůli synovi,kterému je už 16let mi nelze objednávka dokončit.Prodim o radu,syn je bran jako dospělý jak tedy objednávku dokončit??Jeli bychom 4 rodina.Jekuji za pomoc.Fenclová

Hilton Prague

Dobré dopoledne, pani Fenclova, rada vam poradim. Pokud jste si vybrala balicek ubytovani se snidani, zadejte do rezervace 2dospele osoby a 2deti, rodinny Family pokoj. Rezervace by mela projit. Deti jsou do vekku 18 let.
Pokud jste si vybrala balicek se snidani a volitelnym zazitkem, opet by mela rezervace projit s tim, ze volitelny zazztek pro starsiho syna uz neni zahrnut v cene a prikoupi se primo na miste. Opet je potreba vybrat rodinny pokoj.
Jestli se Vam rezervaci nepodari dokoncit, rada Vas navedu, napiste nam telefon a spojime se, Dekuji predem, preji prijemny den, Martina

Pavel Repák

Chcel by som sa opýtať či je tam fitnnes centrum a ci mám vstup voľný,alebo si musim priplatiť.Mam u Vas objednaný pobyt na 4 noci.

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle :)
ano, fitness zóna je také k dispozici. Vstup do ní máte v rámci otevírací doby zdarma v ceně voucheru. Je to samozřejmě uvedené také přímo na voucheru.
Pěkný den :)

Jitka

funguje i bazén

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko,

možnost užití bazénu a dalších služeb je závislé na vládních nařízeních a jejich současných rozvolňování. Pro přehled doporučuji využít například tyto naše stránky, kde máme vše podrobně vypsané. https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene .

Přeji krásný den,
Květoslava

Petr Pressl

Dobrý den, je možné připlatit přistýku pro dospělého ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře,

naše nabídka je bohužel koncipována pouze pro maximálně 4 dospělé osoby. V případě zájmu o využití pobytu vyšším počtem osob doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt: Reservations_Prague@hilton.com , +420 224 841 111.

Přeji krásný den,
Květoslava

Gabriela

Dobrý den, máme 3 děti. Je možná přistýlka pro dítě ve 4 lůžkovém pokoji? Děkuji.

Hilton Prague

Dobré odpoledne, pani Gabrielo, velice se omlouvam, ale pristylka se do Family pokoje nevejde, v pokoji je manzelska postel a rozkladaci pohovka, maximalni obsazenost je 4 hoste. Pokud jste 2 dospele osoby a 3 deti, je potreba si zakoupit 2 pokoje, v pripade jakykoliv otazek, prosim, nevahejte me kontaktovat, Rada Vam poradim, s pozdravem, Martina

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru