Rezervovaný termín je závazný, lze jej stornovat max. 24 hodin před plánovaným vzletem. Podmínky rezervace a letu se řídí OP dodavatele slevy.
V době platnosti voucheru/letenky je klient povinen rezervovat 1. termín letu včas, nejpozději do jednoho měsíce od nákupu, tento termín si klient nechá potvrdit provozovatelem. Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas, nejpozději však 24 hodin před konáním letu klientem zrušen, klient je povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru/letenky alespoň 1× za kalendářní měsíc nový termín.
Pokud měl klient v době platnosti voucheru rezervovány postupně minimálně 3 termíny letu a let se z důvodu nepřízně počasí neuskutečnil, bude mu na jeho žádost platnost letenky či voucheru prodloužena o dalších 6 měsíců zdarma. Pokud v době platnosti voucheru nebyla provedena žádná rezervace, voucher je po skončení platnosti propadlý, nelze ho již využít a platnost takového voucheru již nelze prodloužit.
Pokud platnost letenky nebo voucheru již uplynula a zároveň pokud klient provedl v době platnosti alespoň 1 řádnou rezervaci letu, ale let se nekonal z důvodu spočívajícího výlučně na straně klienta, je možno platnost letenky či voucheru po dohodě s provozovatelem prodloužit za poplatek 605 Kč o dalších 6 měsíců.
Dobrý den, odlety jsou z okolí průmyslové zóny Holice…:-) diky
Jiří Machala
Dobrý den, fungujeme přes kovid? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, vzhledem k novým vládním nařízením je podnik nucen
zrušit všechny hromadné plánované lety s vyšší kapacitou. Pro bližší
informace můžete kontaktovat také přímo poskytovatele akce na e-mailu info@letime-balonem.cz,
který Vám jistě rád sdělí podrobnější informace. Pěkný den
:) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Odlet z Olomouce je z kterého místa?Děkuji
Dobrý den, odlety jsou z okolí průmyslové zóny Holice…:-) diky