Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Relaxační nehtový balíček: manikúra a pedikúra vč. lakování a masáže

4,5 / 5 N.C.N. Salon Praha  (mapa) 22 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Simona

Dobrý den,
jak je možné provést storno voucheru – sohledem na aktuální situaci, kdy není možné využít a peníze má člověk vázané v nevyužitých voucherech již pár měsíců?

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono, mrzí nás, že není možné kvůli vládním opatřením voucher nyní využít. Kontaktovala jsem Vás e-mailem, kde společně vše dořešíme. E-mail přijde z adresy podpora@slevomat.cz, doporučím tedy případně zkontrolovat i složky Spam nebo Hromadné. Pěkný den :) Kačka

dotaz

Dobrý den, jelikož lockdown trvá již od 27.12. a nikdo neřeší prodlužování voucherů, je možné požádat o storno zakoupených voucherů a vrácení peněz? Mám 2 poukazy do konce dubna, na jejichž využití jsem měla mít 3 měsíce. Nelíbí se mi, že se nechávají poukazy skoro doběhnout a nikdo neřeší prodloužení platnosti s dostatečným předstihem, což je už teď pokud má bý lockdown ještě povelikonocích… Jsme z toho zoufalí a peněz nemá nikdo v dnešní době nazbyt aby jimi mohl takto plýtvat…

Slevomat.cz

Dobrý den,

mrzí nás, že kvůli aktuální situaci není možné Vaše vouchery využít. Sami se na současnou situaci a přijatá vládní nařízení snažíme reagovat co nejrychleji a nejoperativněji, jak nám jen naše možnosti dovolí. Nicméně, pokud by nebylo možné do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli komunikovat, domluvit s nimi prodloužení platnosti voucherů, aby je bylo možné využít v klidnějším období. Zda bude i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měl k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)

dotaz

Děkuji, já jsem se však ptala na něco jiného… Je možné odpovídat na dotazy a řešit konkrétní situace (2 vouchery, které asi těžko stihneme oba najednou využít) a neposílat jen plošné a paušální informace, které ví i malé děcko?

Slevomat.cz

Dobrý den,

chcete-li řešit Vaši situaci konkrétně, doporučuji Vám opravdu kontaktovat naši zákaznickou podporu, a to přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 3­54. Zde se Vašim dvěma voucherům budeme věnovat již podrobněji. :-) Pěkný den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru