Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak je možné provést storno voucheru – sohledem na aktuální situaci, kdy
není možné využít a peníze má člověk vázané v nevyužitých
voucherech již pár měsíců?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, mrzí nás, že není možné kvůli vládním
opatřením voucher nyní využít. Kontaktovala jsem Vás e-mailem, kde
společně vše dořešíme. E-mail přijde z adresy podpora@slevomat.cz,
doporučím tedy případně zkontrolovat i složky Spam nebo Hromadné.
Pěkný den :) Kačka
dotaz
Dobrý den, jelikož lockdown trvá již od 27.12. a nikdo neřeší
prodlužování voucherů, je možné požádat o storno zakoupených voucherů
a vrácení peněz? Mám 2 poukazy do konce dubna, na jejichž využití jsem
měla mít 3 měsíce. Nelíbí se mi, že se nechávají poukazy skoro
doběhnout a nikdo neřeší prodloužení platnosti s dostatečným
předstihem, což je už teď pokud má bý lockdown ještě povelikonocích…
Jsme z toho zoufalí a peněz nemá nikdo v dnešní době nazbyt aby jimi
mohl takto plýtvat…
Slevomat.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že kvůli aktuální situaci není možné Vaše vouchery využít.
Sami se na současnou situaci a přijatá vládní nařízení snažíme
reagovat co nejrychleji a nejoperativněji, jak nám jen naše možnosti
dovolí. Nicméně, pokud by nebylo možné do konce platnosti voucher využít,
snažíme se s poskytovateli komunikovat, domluvit s nimi prodloužení
platnosti voucherů, aby je bylo možné využít v klidnějším období. Zda
bude i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání
kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měl k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat
naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo
na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)
dotaz
Děkuji, já jsem se však ptala na něco jiného… Je možné odpovídat na
dotazy a řešit konkrétní situace (2 vouchery, které asi těžko stihneme
oba najednou využít) a neposílat jen plošné a paušální informace, které
ví i malé děcko?
Slevomat.cz
Dobrý den,
chcete-li řešit Vaši situaci konkrétně, doporučuji Vám opravdu
kontaktovat naši zákaznickou podporu, a to přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354. Zde se Vašim dvěma
voucherům budeme věnovat již podrobněji. :-) Pěkný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak je možné provést storno voucheru – sohledem na aktuální situaci, kdy není možné využít a peníze má člověk vázané v nevyužitých voucherech již pár měsíců?
Dobrý den, Simono, mrzí nás, že není možné kvůli vládním opatřením voucher nyní využít. Kontaktovala jsem Vás e-mailem, kde společně vše dořešíme. E-mail přijde z adresy podpora@slevomat.cz, doporučím tedy případně zkontrolovat i složky Spam nebo Hromadné. Pěkný den :) Kačka