Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na hotelfilipini@net.hr nebo na tel. +38552463200. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda-li je volný termín od
15.8. – 20.8. pro dvě osoby s polopenzí, případně jaká je cena za
celý pobyt? Děkuji, s pozdravem Rachač.
Hotel Filipini
Vážený Raschači, bohužel momentálně nemáme volné pokoje.
pokud se některá místnost uvolní, dám vám vědět.
s pozdravem Goran Uljancic
Hana Vodáková
Dobrý den,
měla bych zájem o dva pokoje po dvou lůžkách , jsou volné od
22.8 –27.8 ?
Děkuji
Vodáková
Hotel Filipini
Ctěn Hana,
ano, prozatím máme k dispozici 2 další pokoje.
s pozdravem Goran Uljancic
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda-li je volný termín od 15.8. – 20.8. pro dvě osoby s polopenzí, případně jaká je cena za celý pobyt? Děkuji, s pozdravem Rachač.
Vážený Raschači, bohužel momentálně nemáme volné pokoje.
pokud se některá místnost uvolní, dám vám vědět.
s pozdravem Goran Uljancic