Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Pálavské odpoledne: neomezená konzumace vín, soutěž dovedností a večeře v jedné z nejkrásnějších vinic ČR

weWine Horní Věstonice  (mapa)

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Jitka Sahanová

Dobry den, bylo by dobre pridat omezení v podobe minimálního počtu účastníků 35 osob, v případě, že se daný termín nenaplní i do nabídky pro dospělé, aby to nekdo neprehledl. Dle cenovych podminek si myslim, ze pocet 35 osob na konani jednoho terminu je nerealny a nebude vzhledem k cenu nikdy naplnen. Dale vetsina osob cestuje z vetsi dalky a doprava z napr. Mikulova nic neresi, pokud clovek prijel autem napr. z Brna. Neni problem dojet do Vestonic, zaridit si, zde ubytovani (ktere dle nabidky nenabizite) a odtud dojit pesky do vinice. Zahrnuje cena i cestu autobusem zpet? Musi dospeli zaplatit cenu za dospelou osobu i v pripade, ze nebude moci pit alkohol vzhledem k potrebe rizeni auta napr. z Mikulova do ubytovani v jine vesnici? Cenova hranice pro deti je teprve neco.. za dite si nechat zaplatit skoro 2tis. korun? Wow! Pripadnym zakaznikum radim projet internet a kontaktovat vinare naprimo, vetsinou radi vyjdou vstric, aby se postarali o prijemne zazitky u nich na vinici ci ve sklipku a 100% usetrite a zbyde i na nejakou tu lahvinku domu :)

weWine

Dobrý den, paní Sahanová, děkuji za Vaši zpětnou reakci. Rozumím některým Vašim argumentům, nicméně akce je určena pro lidi, kteří budou v oblasti na dovolené a budou hledat nějaké zajímavé vyžití v okolí, proto se domnívám, že doprava do vinice a z vinice (je v ceně) dává smysl. Nepředpokládá se, že na podobnou akci přijedou lidé z větší dálky vlastním autem. Ohledně ceny je potřeba brát v potaz, že akce se koná na zelené louce uprostřed vinice, kde je potřeba dovézt veškerý mobiliář, polní kuchyň, inventář na stolování, …a spoustu dalších nákladů, které se promítají do konečné ceny. Jsem však přesvědčen, že podobný zážitek Vám žádný vinař na Pálavě nenabídne. Když vezmete v potaz, že cena zahrnuje dopravu, zážitkovou večeři, degustaci vín, neomezenou konzumaci vín, láhev vína jako dárek, vinařské soutěže, tak byste jinde za podobný balíček služeb nikde moc neušetřila. Děkuji však za Vaši zpětnou vazbu a přeji spoustu (nejen) vinařských zážitků.

Jitka Sahanová

Dobrý den, děkuji za reakci na můj dotaz/komentář. Tedy jak uvádíte nabídka je určená pro lidi, kteří budou v oblasti na dovolené a budou hledat vyžití. V tomto případě se však domnívám, že lidé dovolenkující a hledající vyžití na Moravě nebudou kupovat zážitek 2–3 měsíce předem. Navíc za předpokladu, že existuje velká pravděpodobnost, že se vybraný termín 35 osobami nenaplní, jak díky jeho ceně, tak i dnu pořádání, a to středě.
K náplni Vašeho programu. Nemyslím si, že všichni ze zúčastněných 35 osob mohou mít zájem o celý naplánovaný program, který je v ceně zahrnut. V případě, že ano, je zde opět problém, neboť jistě během vyhrazeného času ve vinohradu si nebudou všichni moci plnohodnotně vyzkoušet všechny aktivity, aby každý byl spokojen a byl i čas např. na ono popíjení při neomezené konzumaci, která láká vždy většinu zákazníků navštěvující Moravu. Dle mého názoru je i velmi těžké najít 35 osob, které uvítají zábavu s tolika cizími lidmi. Zde spatřuji Váš špatný úhel pohledu, který přikládám tomu, že se Vaše agentura zabývá pořádáním svateb. Ano, veškerou Vámi nabízenou škálu nám žádný vinař nenabídne, ale po konzultaci s ním je většinou vždy možné vybrat, co lidé preferují např. za jídlo, co by rádi poznali či si ohledně vína vyzkoušeli. Ve Vašem případě se jedná asi o velké vinaře, se kterými je samozřejmě složité takto „vyjednávat“, ale existuje i mnoho menších vinařů, kteří mají tu lásku k vínu a ochotu se lidem postarat o skvělé zážitky.
Uvedu příklad. Např. rodina 2 dospělých lidí (4 978 Kč) s např. 7letým dítětem, za které zaplatí 1 989 Kč jistě nevyužijí oba rodičové neomezenou konzumaci vína, pokud jsou zodpovědní. Toto dítě se asi nezúčastní střílení špačků, tahání koštýřem či nebude plnit lahev vínem a je asi i zbytečná přednáška pana vinohradníka. Tím pádem dítě za cenu akce 1 989 Kč bude v reálu mít: dopravu tam i zpět, neomezené nealko pití a večeři a 1 z rodičů též nevyužije část z toho, co si zaplatil. Buď bych v tomto případě dítě zpoplatnila pouze symbolicky nebo nabídku nabízela jen dospělým osobám. Když to člověk vezme jako celek tedy 2 dospělé osoby a 1 dítě, tedy celková suma zážitku je 6 967 Kč. Jedná se o sumu za 5ti hodinový zážitek, ano u kterého je slíbeno dobré jídlo, pití a zábava a památka v podobě vína, avšak dle mého názoru je realisticky neuskutečnitelný (středy, počet osob, jistota počasí, aby se akce konala na louce a ne ve sklípku) a cenově přemrštěný hlavně u dětské varianty. Jsem zvědavá na počet prodejů tohoto zážitku, který dle toho, co jsem našla je nabízen pouze přes Slevomat. Chápu však, že v této době, kdy není jistota v pořádání svateb se snažíte přežít, avšak nevím, zda je toto dobrý a hlavně uskutečnitelný podnikatelský zá­měr.

weWine

Dobrý den, paní Sahanová, podle Vašeho názoru je tedy vše špatně, od programu až po cenu. Nerozumím tedy co Vás vede k této diskuzi? Svatbami se naše agentura nezabývá už 2 roky, věnujeme se především firemní klientele a přesně tento program nabízíme firmám již několik let a je velmi oblíbený. Letos jsme se rozhodli z různých důvodů nabídnout tuhle službu také veřejnosti a lepší prodejní kanál než slevomat pro oslovení široké veřejnosti neznáme. Cena za dítě zahrnuje všechny aktivity stejně jako pro dospělého, není tam žádná vyjímka, pouze nebude pít dítě alkohol. Náklady na tuto akci jsou vysoké, proto i cena tomu tak odpovídá, nicméně jsem přesvědčen, že jsou lidé kteří si rádi za kvalitní a komplexní službu rádi zaplatí. A pokud ne, tak se akce konat nebude. Pořád mi to přijde lepší, než sedět doma a čekat až nám situace opět dovolí podnikat v tom co obvykle děláme. Pokud máte lepší návrh, rád si ho poslechnu. Pokud Vašim účelem bylo jen kritizovat, pak asi tahle komunikace postrádá smysl.

Jitka Sahanová

Dobrý den, bohužel lepší návrh pro Vás nemám. Napsala jsem, jak to osobně vidím. Kritikou jsem nešetřila, neboť jak jsem již psala, je to nerealistický podnikatelský plán. Je super jako na program na svatbu nebo teambuilding, ale ne jako akce pro veřejnost. Pracuji ve velkém korporátu a několik podobných akcí jsem zažila a vím kolik firma zaplatila za podobnou jednorázovou akci s jídlem, programem a neomezenou konzumací (než se vypil budget na to daný). Avšak u teambuildingových akcí platí, že lidé se ve firmě (pokud je menší), týmech znají a každý si na podobné akci najde to, co ho zajímá, baví a akci si užije. Mezi akcemi pořádanými pro firmy a veřejnost je jeden velký rozdíl. Teambuildingové akce hradí zaměstnavatel jako benefit, aby se lidé pobavili, vypli, poznali se i z jiné stránky než je ta pracovní a hlavně se více stmelili se. Takže zaměstnanec nic nehradí, vybere si z programu co má rád, někdo se jde třeba jen najíst a napít, i takové lidi v týmu a v práci mám, a proto se i díky tomu podobných akcí zúčastní. Další rozdílem je, že akce je přesně naplánovaná a proběhne v jednom termínu. Je tedy na 99% dané, že je neodvolatelná a tedy proběhne za jakéhokoliv počasí a jedno v jakém počtu účastníků a pořádající firma dostane zaplaceno za své služby. Ne jako ve vašem případě, kdy nabízíte termíny každou středu od 7.7.-18.8. čili 7 termínů, pokud jsem počítala správně. V případě, že se najde 35 osob, kteří by si, zde na Slevomatu zakoupili Vaši nabídku jaká je šance, že všichni budou mít naplánovanou dovolenou na Moravě právě a pouze v 1 termín, aby akce mohla být uskutečněn? Nízká až nereálná. Kolik osob by neslo tuto vysokou pravděpodobnost, že nic neproběhne a následně budou muset tahat ze Slevomatu peníze nebo v horším případě jim budou vráceny v podobě kreditů, jejichž uplatnění je omezené 2 měsíci a poté propadnou? Jedině asi někdo, kdo není informovaný. Neberte to jako urážku, ale přeci jen jako potenciální zákazník to vnímám tak jako to vnímám. I tak Vám přeji úspěch a brzké obnovení běžného provozu podnikání, na který jste byli zvyklí. Nasledanou :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru