Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek v hotelu Marriott v centru Plzně: snídaně nebo polopenze i varianty s prohlídkou pivovaru a pivo zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu: info@zanzo.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Standardní pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+1.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Dítě do 5,9 let vč. stravování zdarma, bez nároku na lůžko. V případě zájmu o přistýlku nebo dětskou postýlku uveďte tento požadavek do poznámky a doplatek ve výši 400 Kč/přistýlka či postýlka/noc uhradíte po příjezdu na recepci.
- Rodinný pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+2.
- Cena platí pro 2 dospělé osoby a 2 děti do 12 let vč. uvedeného ubytování, stravování a služeb. Cena pobytu je již konečná.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Domácí mazlíčci: 1200 Kč / pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na telefonu +420 222 703 625 nebo emailu: info@zanzo.cz.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s CK Zanzo.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, od kolika do kolika se můžeme ubytovat? Respektive kdy se
podává večeře… Rádi bychom před tím šli do zoo, nevadí, kdybychom
k Vám přijeli např. až v 18.00?
A druhý den, v kolik se podává snídaně a do kolika se musíme sbalit?
Předem děkuji za odpověď, M. Dvořáková
Dobrý den, paní Dvořáková, ubytování je možné od 14:00 a opouštíte pokoje do 10:00. Snídaně jsou od 7:00 – 10:00. Určitě se můžete ubytovat i později tzn. pozdní příjezd na hotel v 18:00 je v pořádku. Hezký den, s pozdravem za tým CK Zanzo – Standa.
Dobrý den, bylo by možné přijet s dvěma dětmi- věk 9 a 15 let.
Ráda bych uhradila pobyt s FKSP.
Děkuji Pluhařovi
Dobrý den Evo, děkujeme za Váš dotaz. Můžete si zakoupit pobyt v rodinném pokoji, kde je možné ubytovat 2 dospělé a 2 děti do 12 let, s tím, že na místě pak za 15 leté dítě doplatíte 400,–/noc (jakožto dospělou osobu). S pozdravem za tým CK ZANZO- Lucie.
Dobry den, mohli bychom vyuzit pouze pokoj 2+1 s polopenzí pro 2 dospele a 2 deti – v dobe pobytu 8 měsíců a čerstvě 4 roky? Pricemz bychom detskou postylku nepotřebovali, max.1 pristylku nebo bychom se obesli i bez ni? Děkuji.
Dobrý den, Ivano, v tomto složené osob je možné využít pokoj typu 2+1 , stačí když si vyberte variantu „Pobyt s polopenzí pro 2–3 osoby“ , navolíte si dítě 4 roky, do poznámky nám napište, že cestuj ještě 8 měsíční dítě, bez nároku na stravu a lůžko. V případě dotazů jsem Vám k dispozici. Krásný den za tým CK Zanzo přeje, Standa. E: stanislav@zanzo.cz
Dobrý den, mám zájem o variantu s prohlídkou pivovaru. Termín 3.-5.7.2021, je pivovar o víkendech a svátcích otevřený? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Michaelo, děkujeme za Váš dotaz. Pivovar je otevřený každý den od 9:30–18:00. Ohledně možnosti prohlídky se prosím informujte na recepci hotelu po příjezdu. S pozdravem za tým CK Zanzo Lucie.
Dobrý den,
Bylo by možné ubytkvanipro 2 dosp. Osoby a 2 deti, 11 a 15 let.
Dekuji za odpověď.
Dobrý den Jitko, děkujeme za zájem cestovat s CK Zanzo. Pro ubytování v rodinném pokoji jsme pro Vás zajistili výjimku a 2 dospělé osoby s dvěma dětmi v uvedeném věku Vám můžeme potvrdit, už stačí jen vytvořit objednávku:-). S pozdravem za tým CK Zanzo Markéta.
Dobrý den ,
rádi by jsme Vaše ubytování využili pro teambuilding pro kolegy z firmy.
jednalo by se o cca 10 osob . Bohužel máme možnost využít pouze flexi
card či gastro card . Je možnost se nějakým způsobem domluvit zaplacení
tímto způsobem ? Jednalo by se ovariantu s prohlídku pivovaru , tak
i večere a posezení u Vás v hotelu . Děkuji
Dobrý den Zdeňku,
děkujeme za zájem cestovat s CK Zanzo. Zde pod odkazem Vám zasílám
možnosti benefitů, které s námi můžete využít https://www.slevomat.cz/benefity
V případě většího počtu osob by zde určitě nebyl problém, jen bychom
museli ověřit přímo na hotelu. Napište nám na david@zanzo.cz, tel:
+420 222 703 625. A my Vám možnost ubytování rádi zjistíme.
S pozdravem za tým CK Zanzo David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den je možná prohlídka pivovaru 20.9 nebo 21.9 ? Na září tam nemají vypsané možnosti objednání prohlídky. Děkuji za informaci
Dobrý den, určitě ano, k objednání jsou v tuto chvíli prohlídky na následující dva měsíce, ale určitě to půjde. S pozdravem, CK ZANZO