Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Léto v Šiklově mlýně: pobyt se snídaní či polopenzí, vstupné do zábavního parku i šikláky na atrakce

4,3 / 5 Šikland - zážitkové pobyty Vysočina (mapa) 175 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Erika

Dobrý den, ráda bych se zeptala – měli jsme zájem o pobyt „Prodloužený víkend s polopenzí“, ale bohužel je vyprodáno a v nabídce zůstává „Prodloužený víkend se snídaní“. Je možné dokoupit večeře, které byly v nabídce s polopenzí? A lze říci, jaký by byl doplatek pro 2 osoby (1 dospělný + 1 dítě)? Moc děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Eriko, mrzí nás, že nabídka s polopenzí je již vyprodaná, v případě individuální poptávky vám všechny další dotazy zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz. Pěkný den, Tomáš

Anna Kozová

Dobrý den
Chtěla bych se zeptat jak je to u vás pravidli, kvůli covidu. Co všechno musíme mít.
S pozdravem Kozova

Šikland - zážitkové pobyty

Dobrý den řídíme se nařízením vlády https://www.sikland.cz/2021/06/25/covid-19-opatreni-pri-ubytovani/ odkaz zasílám.

Přeji pěkný den a těšíme se na Vaši návštěvu

Petr Novotný

Dobrý den chci se zeptat Je možné že někdy zamluvený termín odpadne děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře :)
pokud si vyberete termín přímo při objednávce, tak tento termín je garantovaný.
Pěkný den :)

Jan Skopal

Dobrý den, je možné u varianty Prodloužený víkend s přesnou rezervací (8–11.7) přijet až v pátek (9.7) a odhlásit se v neděli? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane, pokud máte rezervovaný termín 8.7. – 11.7.2021 a chtěli byste přijet až 9.7., doporučím Vám obrátit se přímo na provozovatele, se kterým se můžete zkusit na této změně domluvit. Pěkný den :) Kačka

Pavlína Nogolová

Dobrý den, zajímalo by mne, jaké jsou aktuálně nastavené podmínky pobytu pro děti a dospělé kvůli epidemii. Je nutné očkování, testy? Atd. Mám zakoupený pobyt na začátek července. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno, s tímto dotazem je nejlepší kontaktovat přímo provozovatele, který Vám přesně sdělí, co vše vyžadují a jak to u nich nyní probíhá. Dotazy Vám rádi zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz. Pěkný den :) Kačka

Tereza

Dobrý den, pokud rezervujeme pobyt v termínu, kdy se konají akce jako Velký den koní nebo Ohňová show, máme automaticky při neomezeném vstupu do městečka také zdarma vstup na tyto akce nebo je musíme zaplatit zvlášť?

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo, pokud jsou v rámci programu různé mimořádné akce, tak není třeba nic víc doplácet. Máte tak zaručeno, že si užijete ještě více zábavy než s běžným programem. Pěkný den :) Kačka

Pavel B.

Dobrý den,
v popisu máte, že nelze využít v termínu 15. – 18.7. V kalendáři on-line se tento termín ale dá vybrat. Jak tomu mám rozumět?

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, děkujeme za upozornění. Vše jsme ověřili a tento termín, pokud je ještě volný, můžete v pořádku vybrat. Pěkný den :) Kačka

Eva

Dobrý den,může k Vám na hotel malý domácí pejsek?A zároveň může do Šiklandu?Děkuji za odpověď.P.

Šikland - zážitkové pobyty

Dobrý den paní Evo, na hotel lze s domácím mazlíčkem, byl by tam však poplatek. S pejskem je zakázáno chodit na koupaliště a do restaurací, jinak je vše přístupné. Hezký den

Jana Ritterová

Dobrý den,
chceme si rezervovat pobyt na konci července 2 dospělí + 2 děti. Nikde nejde vyčíst, jaký pokoj dostaneme. 2× dvoulůžkový nebo 1× čtyřlůžkový? Nechceme se mačkat ve 2-lůžkovém pokoji se dvěmi přistýlkami. Je všude TV? Děkuji. Jana Chomutov

Šikland - zážitkové pobyty

Dobrý den paní Ritterová, pokoj je automaticky dvoulůžkový s dvěma přistýlkami. TV jsou na všech našich pokojích. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 750 130. Hezký den :)

Klára Mlynáriková

Dobrý den, chceme jet do hotelu v červenci poslední týden. 2 dospělý a 2 dětí-4 roky a rok/půl+malý pejsek. Je možný pokoj v přízemí nebo dva pokoje vedle sebe v přízemí? Děkuji. Mlynáriková

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro,

pro takový dotaz Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se budete moci již individuálně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt: na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@sikland.cz a pobyty@sikland.cz .

Přeji krásný den,
Květoslava

jiří kocmich

zdravím chtěli bychom.objednat pobyt u vás 4× dospělí,a1dítě 2.roky,1dítě,5 let,na termín 26.8–29.8.děkují jiří

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří :)
v tomto případě bych vám doporučil zakoupit dva vouchery na daný termín. Měl by být nyní k dispozici. Vhodné by bylo rozdělení na 2 dospělé a jedno dítě u každého voucheru. Tak budete mít zajištěny i dva samostatné pokoje. Do poznámek poté můžete napsat, že jedete spolu, abyste měli například pokoje vedle sebe.
Pěkný den :)

Lukáš Martínek

Dobrý den,

chci se zeptat jestli je možné u zájezdu použít 2 benefity na jednou např. Chceme voucher za 9490 Kč 3880 Kč zaplatíme v kreditech a zbylou částku 5619 Kč By se vystavilo na zaměstnavatele s přesným zněním „Fakturujeme Vám rekreační pobyt (případně zájezd) pro Vaši zaměstnankyni a celková částka za dovolenou.“
FAKTURAČNÍ ÚDAJE:
Základní škola Bedřicha Hrozného Lysá nad Labem, nám. B. Hrozného 12, okres Nymburk
Nám. B. Hrozného 12
289 22 Lysá nad Labem
IČ: 61632171

Zájezd se nám líbí a rádi bychom možnost těchto benefitů využili.

S pozdravem,
Lukáš Martínek

Šikland - zážitkové pobyty

Dobrý den
Platbu na zaměstnavatele děláme, ale je nutno objednat přímo přes naše stránky, nebo napište email na info@sikland.cz Pěkný den

Salavová Kateřina

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat k současné situaci, platí se hodnota celého pobytu najedenou, nebo je možné zálohové placení? Jedná se mi o to, že pokud pojedeme celá rodina, tak nás to vyjde na cca 25.000,– a v případě dalšího uzavření a nevhodnosti nového termínu, se mi peníze vrátí nebo dostanu voucher na pobyt jiný? Velice děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, cenu voucheru je vždy potřeba zaplatit najednou. Samozřejmě chápeme, že pobyt pro celou rodinu může vyjít na spoustu peněz, nicméně bohužel nelze částku přijímat po částech. Pokud by nastala jakákoli situace, která by znemožňovala voucher využít a na pobyt vyrazit, určitě budeme vše řešit. Nemusíte se tedy bát, že by Vám voucher jen tak propadl. Snažíme se pro naše zákazníky vždy najít to nejlepší řešení. Proto můžete také kdykoli kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka

Jaroslava Petrová

Dobrý den, při zadání 2 dospělí a 3 děti nejde jedno dítě přičíst. Je možné ubytování v tomto složení? Děti 7,10 a 10 let. Děkuji. Přeji hezký den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslavo, plnohodnotné ubytovaní pro 5 osob ve společném pokoji bohužel není možné. Hotel má k dispozici pouze 4 lůžkové pokoje. Nicméně je možné objednat ubytovaní ve 4 lůžkovém pokoji s tím, že jedno z dětí bude spát společně s vámi v manželské posteli a doplatíte za něj na místě pouze stravu. Nebo je také možné zakoupit jeden voucher pro 2 osoby a další pro 3 osoby a měli byste tak 2 pokoje. Pro bližší informace můžete také kontaktovat přímo hotel na e-mailu info@sikland.cz, kde se s nimi můžete blíže domluvit. Pěkný den :) Kačka

Daniela

Dobrý den, prosím o info – v případě, že nebude umožněn pobyt z důvodu epidemiologické situace – budete také vracet peníze nebo jen přesouvat termín pobytu? O přesunu termínu se budeme domlouvat přímo se Šiklovem nebo s Vámi. Mám zakoupen voucher bez termínu, ale již ho mám objednaný. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Danielo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Jestliže máte již zarezervovaný pobyt v termínu, ve kterém by kvůli aktuální situaci nebylo možné pobyt uskutečnit, Šikland Vám jistě termín zruší a nabídne Vám nový. Doporučuji je případně také kvůli změně rezervace kontaktovat. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete také kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru