Kdepak se zasekla již dávno uhrazená zásilka???? Nový mail z.fertova@seznam.cz
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeno, mrzí mě, že nemáte o zásilce žádné zprávy.
Ohledně Vaší objednávky jsem Vás kontaktovala emailem, kde jsem uvedla
bližší informace. Pěkný den :) Kačka
Jiri Liska
Slevomatu: opravdu není možné z vaší mobilní aplikace kombinovat
produkty, nabízené jedním dodavatelem ve stejné nabídce, nebo je to
dlouhodobý problém jen u mne? Mohu jen přidávat kusy stejné varianty
produktu. Musím tedy jedině z webu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiri, nákup různých produktů od jednoho prodejce je možný
pouze přes webový prohlížeč, mobilní aplikace tuto možnost bohužel
nenabízí. Pokud tedy chcete zakoupit více zboží od stejného prodejce,
stačí objednávku vytvořit přes internetový prohlížeč, tam Vám půjde
do košíku vložit několik různých variant. Děkujeme za pochopení. Pěkný
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kdepak se zasekla již dávno uhrazená zásilka???? Nový mail z.fertova@seznam.cz
Dobrý den, Zdeno, mrzí mě, že nemáte o zásilce žádné zprávy. Ohledně Vaší objednávky jsem Vás kontaktovala emailem, kde jsem uvedla bližší informace. Pěkný den :) Kačka