Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dětská postýlka na vyžádání (uveďte v komentáři nebo kontaktujte přímo hotel).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Jane, v hotelu bohužel nejsou domácí zvířata povolena.
Pěkný den :) Kačka
Tereza Maixnerová
Dobrý den, je možné tento pobyt uhradit z FKSP? Děkuji Vám za
odpověď 😊
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. Rovněž je obecně potřeba, aby byla v nabídce možnost zakoupit
voucher bez termínu, což v tomto případě bohužel možné není. Na tuto
nabídku tedy bohužel nelze příspěvek FKSP čerpat. Pěkný den
:) Kačka
Zuzana Střešinková
V aj jsou úplně jiné informace, jak v češtině.
Nikde nemáte uvedenou vratnou zálohu 200 PLN a cenu parkovného a poplatku za
pobyt na osobu máte taky jinou.
Jakou informaci máme brát, jako závaznou?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :) děkujeme za upozornění. Informace v AJ byly zadány
hotelem. Vše jsme s nimi nyní diskutovali a ceny za příplatky by měly
platit ty co jsou uvedené v nabídce v ČJ. Vratná kauce je platná a bude
přidána v nejbližší době i přímo do nabídky v ČJ. Pěkný
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možný pobyt s malým psem…?
S pozdravem
Dobrý den, Jane, v hotelu bohužel nejsou domácí zvířata povolena. Pěkný den :) Kačka