Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v Mariánských Lázních pro 1 nebo 2 osoby: lázeňské procedury, wellness a polopenze
Hodnocení podniku Hotel Excelsior
Vše. Výborné jídlo, masáž a procedury, pěkné pokoje a ochotný personál. děkujeme.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Velmi jsem ocenila nabídku procedur, včetně konzultace s lékařkou, která doporučila jednu proceduru nahradit jinou, pro mě velmi vyhovující. Nicméně jsem byla ochotná si za původně nabídnutou proceduru připlatit, nepodařilo se mi ale získat k tomu informace. Samotné procedury byly vynikající, výborná byla i možnost využít wellness v hotelu Chateau Monty Spa, cesta do něj a z něj byla pro mě příjemnou procházkou. Skvělá byla i nabídka snídaní, obědů (snacků) se smoothie a večeří, ocenila jsem jak výběr jídel, tak možnost přijít na večeři kdykoli ve vymezeném čase.
Menší problém nastal při příjezdu, kdy jsem sice okamžitě předložila certifikát o očkování (v mobilu), recepční ovšem trvala ještě na jeho zaslání e‑mailem, což se nedařilo, recepční mě proto odmítala ubytovat, což bylo dosti stresující. Nakonec vše dopadlo dobře (stačilo naskenovat kód z certifikátu), ale uvítala bych upozornění na nutnost předložení vytištěného potvrzení nebo jeho zaslání e‑mailem předem, zvláště pokud jsem sama hotel kontaktovala s jiným dotazem, na který jsem dostala odpověď.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Příjemná atmosféra.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
byla jsem maximálně spokojená a velmi ráda se vrátím
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Pěkně se o nás starali. Procedury báječné. S manželkou jsme to užili hlavně příjemný relax a odpočinek. Jídlo výborné a pestrý výběr. Vřele doporučujeme. Po 40letech manželství sme spolu konečně někde vyrazili. Děkujeme dětem a švagrovi, že nám poukaz vybrali🙂
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Jediné tak snad město a okolí
Kvalita jídla děs, neorganizace u procedur nikdo nevěděl kam jde, co na sebe, žádný informovaný průvodce kam zajít, zajímavosti nic… jedno vrlké zklamání
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Jedna pani recepcni a pan bylinstrasne mily.
Procedury byly fajn. Jidlo bylo uzasne! Kazdy den jiny vyber a chutnalo i memu priteli a rodicum (Francouzům) takze i lidi co nejsou zvykly na ceske jidlo maji na vyber.
Jedine minus za me byla organizace procedur. Pritelovi rodice nebyli schopni dojit skoro na pulku procedur, protoze je toho moc pro starsi lidi zvlast kdyz nemuzou ovlivnit cas a casove mezery. Ja osobne psala na recepci aby nam nedávali procedury rano a hned po snidani tyden dopredu.
Ovsem vetsinu jsme meli prave rano od 7–9 hodin.
Takze to by si mel hotel trochu zorganizovat lepe.
Take nikdo v hotelu moc nemluvi anglicky. Takze to byl problem pro pritele a jeho rodice. Prakticky vsichni mluvi jen cesky, rusky a nemecky.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Ubytovaní a strava.
Léčebné procedury katastrofa, absolutní chaos v plánování (první v 8:30, druhá ve 13:00 )a hlavně nedodrzeni počtu malých a velkých procedur. Již nikdy více.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Všechno bylo v maximálním pořádku.
Nic jsme neobjevili.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Hotel je umístěn na hlavní třídě, v centru, kousek od kolonády a zpívající fontány. Jedná se o standardní lázeňský hotel, žádná moderna. Procedury jsou součástí hotelu, wellnes a bazén sesterském hotelu.
Personál – jednoznačně nejslabší článek hotelu. Připláceli jsme si jednu noc, účetní nespárovaly naši platbu, takže jsme na recepci byli vystaveni poměrně nepříjemné diskuzi o potřebě znovu zaplatit ubytování. Prosba o kontakt ze strany Spa manažera, abychom si mohli připlatit další procedury, byla ignorována. A asi nejhorší byl přístup lázeňských, vstupní lékařská prohlídka chyběla zcela, lázeňské otrávené, neochotné, povýšeně, manžel po masáži skončil s modřinami po celých zádech a já opařená parafínem (ač jsem foto sdílela s personálem, nedočkali jsme se ani omluvy).
Stravování – velmi podprůměrné, pečivo na snídani tuhé, výběr omezený. Večeře jsme využili pouze jednou, poté raději chodili do restaurace. Jídlo na příděl, což by nevadilo, pokud by si kuchař, který jídlo vydával, odpustil naprosto nevhodné poznámky a komentáře k velikosti požadované porce. Obrovským zklamáním bylo smoothie, resp. opětovně přístup personálu, který nebyl schopný odpovědět na dotaz, co nápoj obsahuje, prosbu o variaci bez mléčných výrobků okomentoval slovy “takhle to je, berte nebo nechte být”. Pivo – Kozel 10° za 60.- je směšný, vedení restaurace by nemělo u konkurence porovnávat pouze ceny, ale také kvalitu…
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
- nádherná a atmosférická budova
– úžasný výběr na snídaně a skvělé smoothies
– příjemný personál ve většině hotelu
– hodně procedur, které byli na stejném místě
– shuttlebus na sesterský hotel s fitness a bazénem
– lehký snack na oběd
- hodně nepříjemná paní na masážích, kde jsem měla většinu procedur, vyletěla na mně protože jsem se nenahlásila k ní na proceduru když šla kolem, kolem prošlo hodně sester a netušila jsem, že se mám nahlásit zrovna k ní a i kdyby dá se to říct jinak, na otázky odpovídala otázkou a celkově se chovala jako bych tam byla na obtíž
– lékařská prohlídka proběhla úplně na konci pobytu když jsem měla po většině procedur
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Průměrné služby, nezklame, ale ani neoslní. (především kvůli absenci bazénu a welness přímo v hotelu). Procedury byly přímo v hotelu, ale welness (bazen a sauny) jsou v jiném hotelu, který byl 20 min cesty do strmějšího kopce. Menší výtku bych měla k časování procedur (všechny procedury byly 15 min a některé 10km), protoze jsem nekdy horko těžko stíhala dojít na jídlo (snídaně 7–9, obed 11:30–13 a vecere 18–20), jelikož procedury byly naplánované i skrz tyto časy. Někdy nás paní na procedurách vzaly dříve, pokud bylo místo a někdo se nedostavil, což byla někdy výhoda kvůli plánování výletů. Obsluha byla milá i paní, které prováděli procedury. (Až na pana Zdeňka z hotelu Monty). Slečna, která nás obsluhovala v jídelně byla vždy milá, byla sluníčko.
Příjemný bonus byl lehký oběd, tedy polévka a salát. Na každý den jsme měli voucher na smoothie, které šlo využít k snídani či obědu.
Pri prijezdu nám bylo oznámeno, ze parkoviste maji zavřené, a ze je i plný parkovací dům, tak jsme museli parkovat u Kauflandu. Nebylo příjemné nést tezke tašky do kopce k hotelu. Ale nejvíce obtěžující byl arogantní, nepříjemný a nenápomocný pan Zdeněk z hotelu Monty u vstupu do bazénu a saunového světa (starší pán s šedivými kratšími vlasy a brýlemi), který opravdu dokázal svou ochotou a odpověďmi zkazit náladu na další hodinu. Toto bohužel nebylo subjektivní vnímání, jelikož o stejný názor na pána se podělili i lidé v hotelu a dokonce jeho kolega, který ho nazval slovem, které zde uvádět nemohu. Jedna perlička z rozhovoru s ním nastala, když jsem se ptala zda si mohu rezervovat Solní jeskyni na další den a zda je místo volné od 3hodin dál až do 7 hodin a pán mi odpověděl “Tak v 1 ?”. A následující den, zrovna, když jsme spojili vouchery na Solní jeskyni na 45 min (1 voucher = 15 min), nám jeskyni dokonce nezapnul. Byly studené sedačky, jiné dny hřáli. Tak jsme tam byli 45 min jen tak a poslouchali hudbu. Jiný den mi vlezl do dámské šatny, podotknu, že bez zaklepání a řekl mi, abych už odešla, že tam chce uklidit. A vyhodil mě s pólo mokrými vlasy, které jsem si nestihla vyfénovat.
Při večeři nandavá hlavní chod kuchař/ka, takže jen sdělíte, co si dáte. Za pobyt se tam vystřídali dva kuchaři a jedna kuchařka. Vyšší a starší kuchař měl někdy připomínky, což nám dost vadilo. Přítele se ptal “To sníte Jo?”, když chtěl ještě jednu lžíci těstovin. A pri sdělení, že chce přítel 3 ministehýnka (velikost měli jako křidélka) mu odvětil “Tři? Ale to je poslední tác” (bylo 19:10 a večeře byli do 20hod). Pritel na to nic nerekl, tak pokračoval dál: “Ale někdy to musí dojít.” Takové nevhodné připomínky mi opravdu vadili. Člověk si zaplatí polopenzi formou bufetu a nakonec, aby se bál najíst normálně, aby to panu kuchaři nepřišlo jako velká porce.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Vše naprosto super!!!
Jídlo:
Snídaně- ovoce, sladké, slané, zelenina…
Oběd- polévka poctivá a saláty super
Večeře- naprosto super, každý den ryba a spousta masa, saláty, předkrm, sladké… proste vše a všeho dostatek
Ubytování:
– krásné a čisté pokoje
Wellness
– pěšky asi 10 min chůze
– 4× denně doprava
Nevím či vy kdo chtěl více :)
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Vstřícnost personálu a velmi čisté pokoje.
Římské lázně znamená pára a v saunovém světu chybí sprcha, ale to je maličkost.
Vecere nebyly nijak bohate, vesměs pořad stejná nabidka, ale na tyden by to bylo poněkud stereotypni
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Čistý a krásný hotel, všichni milý a příjemný. Rádi se sem vrátíme
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Prostředí, personál hotelu i setřičky wellness vše fantastické.
Stinnou stránku hotelu bylo stravování. Jídlo nám připadalo jako ze závodní jídelny, sice jsme si platili polopenzi, ale po dvou dnech jsme ji oželeli a chodili na večeře jinam. Jídlo děs a hrůza.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Perfektní jídlo!
Přístup pár lidí z personálu byl zklamáním.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Zmatek na recepci v den nástupu . Večeře sice do 20.00 ale už v 19.20 VELMI omezený výběr
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení, je nám líto, že zvýšený počet hostů při příjezdu vedl k čekací době a Vaší nespokojenosti, stejně jako v poslední půlhodině před uzavřením restaurace omezenější výběr na bufetovém stole. Vaše podněty jsme předali na provozní a recepční úsek a věříme, že při Vaší případné další návštěvě se Vy ani další hosté již se zmíněným jevem nesetkáte. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury
Hotel je velmi krásný, čistý. Personál zdvořilý, příjemný. Jídlo je velmi chutné. Dobrá poloha, do 5 minut chůze do centra. Postupy se líbily. Díky za všechno!!!😀
V pokoji není žehlička. Prý z bezpečnostních důvodů. Můžete parní žehličku, není to tak nebezpečné. Velmi málo času strávíte v basseinu, sauně a fitness. Tam musíme jet. A to je velmi nepohodlné v čase.
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám pobyt v Chateau Monty SPA Resort líbil. I nás mrzí, že v době zvýšených Covid-19 opatření jsou pravidla na wellness přísná, toto mohlo mít při kratším pobytu vliv na limitující čas strávený v saunové zóně. Naše balneo oddělení obdrželo návrhy na řešení ke spokojenosti našich hostů, stejně jako provozní úsek, který bude zajišťovat službu žehlení prádla. Budeme potěšeni, pokud nás i budoucnu opět navštítíte. Obchodní oddělení GALA HOTELS s.r.o.
Hodnocená nabídka: Až 8denní pobyt v Mariánkách: wellness i procedury