Pobyt v luxusním resortu v Mariánských Lázních: jídlo, wellness i procedury

od 4 180 Vybrat variantu
4,4 / 5 Chateau Monty SPA (kontakt) Mariánské Lázně, Západní Čechy, Karlovarský kraj, Lázeňský trojúhelník (mapa) 18 prodejů

Hodnocení podniku Chateau Monty SPA

4,4/5 (137 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Alena

Vše bylo krásné

Jediné mínus bylo chabé osvětlení na postranní chodbě, kde jsme bydleli, nevadilo by slabší osvětlení, kdyby v tom místě ovšem nebyly schody, místo je dost nebezpečné s možností úrazu, není to dobře označeno ani osvětleno. Když se jde na pokoj, tak se to lehce přehledne, že světla do šera.

24. 12. 2020
Ľubomíra

- krásne prostredie a milý personál
– poskytnutie služieb i pre malú/5 ročnú/ vnučku, inhalace, bazén, solná jaskyňa

- všetko ok

22. 12. 2020
Petra

Pokoj normální, hezká vánoční v hotelu, líbila se dceři, restaurace laděna do zámeckého stylu byla také pěkná. Wellnes příjemné, nejvíc jsme si užili v bazénu, kde jsme byli skoro sami.

Vše je o lidech, jejich přístupu ke klientovi a vystupování. V tomto hotelu by měl být některý personál proškolen, aby se choval jako ve 4hotelu.
Objednala jsem pobyt pro dvě osoby, a v době ubytování jsem se dozvěděla, že hotel je lékařské zařízení a dcera nemá nárok na procedury, v tomto případě i již zaplacené. V jiných hotelech jsou jemné masáže pro 9 leté dítě běžnou součástí, dokonce na svých internetových stránkách hotel Monty Spa nabízí pobyt s dětmi s masáží a koupelí…https://www.montymarienbad.com/specialni-nabidky.htm?so=81, a dle recenzí na SPA je hodnocení masáže dětské masáže.
Nakonec se vše vyřešilo, ale tak nám to znepříjemnilo pobyt, že příště se ubytujeme v „našich“ osvědčených hotelech v ML.

21. 12. 2020
Jitka

Prostředí, personál i občerstvení bylo skvělé.

Masáže byly provedeny podprůměrně.

15. 12. 2020
Eva

Prostředí a saunovy svět 👍

Večeře byly obyčejné, jako v závodní jídelně , převažovalo dušené maso, nic pikantniho, bez chuti , každý den stejná nabídka …

26. 11. 2020
Anna

Okolí hotelu bylo příjemné a též cele město Mariánské lázně.
Interiéry jsou laděné do zámeckého stylu – někdy to působí mile a někdy až kýčovitě, ale záleží na vkusu klienta.

U informací o voucheru chyběla jakákoliv zmínka o typu pokoje. To jsme se dozvěděli až při vstupu na pokoj. Vzhledem k tomu, že byl voucher , , romantický pobyt” jsme očekávali dvoulůžkovou/manželskou postel, ale měli jsme dvě oddělené postele…
V ceně voucheru není zahrnuto parkování u hotelu, ani v podrobných informacích o pobytu se tato informace neobjevuje! Musíte si předem zavolat a zarezervovat místo. Nakonec jsme parkovali na městském parkovišti 5minut od hotelu, za cca 50 korun na celý víkend (hotel to nabízí asi za 200–300kc). Vyslechla jsem rozhovor recepční s německými klienty, kteří také neměli parkování zarezervované dopředu a recepční se jen usmála a vydala parkovací kartu. Z toho rozhovoru a i následného pobytu v hotelu jsme pochopili, že upřednostňují zahraniční klientelu, což je v této době Covid19 smůla…
Snídaně byly pruměrné. Večeře formou bufetu taky neohromí.
A slavnostní Servírovaná večeře byla takový zajímavý zážitek. Jako přípitek Becherovka 🙈polévka krupicová s vejcem, hlavní chod šťouchané brambory a kuřecí roláda. No a jako dezert jeden kopeček vanilkové zmrzliny se šlehačkou ze spreje v malé sklenici na víno…(doma si uděláte lepší dezert).
Procedury: bylinná koupel – vířivá vana, do které paní nasypala koupelovou sůl – která vypadala jako ta levná z drogerie (modro žlutá)…takže kolem bylin to ani nešlo.
Parafínový zabal – přivítali nás prostěradla, na kterých byl v horní části velký mokrý flek, což na první pohled působí jako propocené od předchozího klienta. Když jsme řekli, že si na to lehat nechce, paní odvětila, že to nastříkala desinfekcí.. opravdu je nutné stříkat desinfekcí vyprané prostěradlo? A ještě k tomu jen na jednom místě, kdy si má člověk lehnout přímo do desinfekce? 🙈 pro ženu byl kokosový zábal a pro muže whiskey zábal..ani jeden z nás jsme necítili ani trochu z dané vůně… prostě jen mokrý teplý kus látky…jediné co na tom bylo příjemné, že jsme na parafinový kus látky dostali ještě hřející sáček. Paní se nás ani nezeptala na jakou část zad bychom chtěli hřejivý sáček umístit. Tak jsme si ho každý v průběhu trochu posunul, já třeba na bolavé trapezy. To se po skončení paní nelíbilo… a vytkla nám to.
Příjemný byl hotelový bazén s neomezeným vstupem. A římské lázně, které hotel inzeruje je vlastně malá parní sauna.

Na lázeňské či Wellness procedury bych tento hotel znovu již nevyužila. Pokud se budeme do Mariánských Lázní vracet, tak rozhodně zvolíme jiný hotel.

3. 11. 2020
Petr

Umístění hotelu, společné prostory hotelu – dekorace.

Po příjezdu k hotelu vám recepční sdělí, že parkování u hotelu je za 250, – Kč na den. Jsem v lázních, tak bych to i zaplatil, ale už vám nikdo neřekne, ani info není na voucheru, že si parkování musíte rezervovat. Takže smůla, parkoviště bylo úplně plné. Recepční vás tedy odkáže do parkovacího domu, který je ale 2 km od hotelu. Vyřešil jsem to parkováním u plaveckého bazénu na veřejném parkovišti, kde mají vhodný parkovací tarif. Něco málo k vybavení: koupelna na pokoji – vybavení neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu – sprchový kout ulepený od silikonu, dveře do ní a na WC připomínají dveře do sklepa. Výhled z našeho balkonu byl na výdechy z kuchyně, a to jsme měli pokoj s příplatkem. Wellness čistý, hezký, ale sauna studená. Ve voucheru jsme měli zábal a aroma koupel pro dvě osoby – vše bylo takové, abychom rychle přišli a zase rychle odešli. Vrcholem byla romantická večeře pro dva v salónku ve stylu závodní jídelny. Zapomněli nám říci, že v tom salónku nás bude deset párů a ujme se nás servírka, která má praxi z nálevny nebo z tzv. čtvrté cenové, a ne ze čtyřhvězdičkového hotelu. Její styl obsluhy byl hrozný, neustále si vynucovala chválení a pokud ji někdo neodpověděl, což jsem byl já, tak nad ním stála do té doby, než tak učinil. Servis na otlučených bujón šálcích, vylitá polévka na podšálcích a nemluvě o samotném servírování. Práva nebo levá strana jí nic neříkala, talíře nepokládala na stůl, ale téměř házela. No tragédie. Již nikdy více.

3. 11. 2020
Anonym

Wellnes promyšlený a hezký

Hezčí pokoje prosím.

24. 10. 2020
Blanka

nádherné prostředí, skvělý personál, výborná kuchyně, čistota, procedury

vysoké ceny nápojů

19. 10. 2020
Machaň

Lokalita velmi dobrá, personál ochotný, služby dobré.

Měl jsem zaplacený pokoj „de luxe“ a ten se mi ve 4. hvězdičkovém hotelu jako výjmečný nezdál!

15. 10. 2020
Anonym

Úžasný pobyt.

15. 10. 2020
Mvdr

procedůry těžce podprůměrné

13. 10. 2020
Anonym

pokoj a lokalita

strava a wellnes služby

13. 10. 2020
Anonym

Muž, který v restauraci obsluhoval, se osopoval na hosty, že si nepřečtou cedulky s názvy jídel. Nemohli, ani já ne, neboť je to napsané malým písmem a nenapadlo mne nosit si ještě brýle. Nepříjemný člověk. Uklízečky s vozíky a úklidem (luxováním) startovaly už po šesté hodině ráno. Neskutečný rachot. Odjela jsem předčasně, neboť jsem lékařce řekla, že mi hrozně bolí záda a pokašlávala jsem (jsem astmatik). Pravila, že nemám chodit na procedury a ležet na pokoji a neměla snahu mi nějak pomoci. Oznámila jsem, že odjíždím. Peníze nejsou všechno, zdraví je přednější. Pravidelně jezdím do Františkových Lázní, chtěla jsem vyzkoušet něco jiného.

11. 10. 2020
Yaro

Prostredi, bazen, saunovy svet… restaurace, stolovani , ochota rest. personalu, jidlo… vse bylo vyborne…

Personal (sluzby jako masage, recepcni u techto sluzeb a vse kolem) byl jaksi unavene jednajici, skoro neochotny…bylo toho malo k dispozici… vse hned obsazene hned kdyz jsme prijeli…
Byla jsem pripravena utratit mnohem vic za „peci a zkrasleni“ ale proste nic nebylo ke koupi.....
Tez recepcni pri prichodu… nebyla nijak zvlastne nadsena a nemeli jsme p0cit: To jsme radi, ze tu jste… a doufame, ze se opet brzy vratite…“ … skoro jako by jsme je obtezovali… ale nad to jsme se „povznesli“

11. 10. 2020
Irena
7. 10. 2020
Dáša

Byla jsem s manželem spokojený až na to že jsme oddělené lůžka , úklid v pořádku personál vlídný a vstřícný, jídlo moc dobré prostředí krásné až na okolí kde by město mohlo na to že to je lázeňské více věnovat údržbě.

6. 10. 2020
Anonym

Okolí hotelu, celkově Marianské Lázně

Bohužel hned při našem příjezdu jsme byli svědky toho jak se v recepci na koberec udělal svou velkou potřebu pes hostů, kteří se ubytovávali před námi. Majitelka psa se po upozornění ze strany dalších hostů pokusila exkrementy sebrat do ubrousků, ale ne zcela se jí to povedlo… Paní recepční byť všemu přihlížela tak nezavolala úklid hned ani následně ani se nijak nepokusila situaci vyřešit omluvou či domluvou. Zbytky exkrementů byli patrné na koberci i v následujících dnech. Paní recepční byla celkově velmi nepříjemná oznámila nám, že na parkovišti před hotelem nesmíme zaparkovat protože, jsme si parkování nerezervovali předem. Na parkovišti bylo dostatek místa. Když jsem se jí ptala, kde je to uvedeno, že se má parkovací stání rezervovat neodpověděla a skoro křičela, že musíme okamžitě odjet. Následující den jsem se byla na recepci zeptat znova u jiného recepčního jak je to s parkováním a ten mi sdělil, že žádné rezervace parkování po emailu nedělají, že to není pravda a kolegyně asi měla špatný den… Následně nám bylo sděleno, že neomezený vstup do bazénu kvůli COVID neplatí a musí se předem rezervovat hodina vstupu. Samozřejmě na následující 2 dny bylo vše už rezervováno až na vstup v 7 hodin ráno, kterým argumentují, že přece kapacity do bazénu jsou volné a pokud chceme klidně v 7 ráno můžeme na wellness. Není bohužel možná jakákoli domluva na hodině masáží. Ty nám byly dány v nejnevhodnější hodinu v době oběda. Vzhledem k tomu, že na papírovém rozpisu bylo vidět jak byl několikrát přepisován přišlo nám, že tím, že jsme si rezervovali pobyt přes slevomat dostávalo se nám nejhoršího jednání a nabídek služeb v porovnání s hosty platícími přímo hotelu. Následně deklarovaný čas odjezdu do 12:00 také neplatí. Pokoj je třeba opustit do 10:00. Celkově služby hotelu a chování zaměstnanců bylo na velice nízké úrovni.

2. 10. 2020
renata

Krásný hotel v zámeckém stylu, velmi příjemný personál.

27. 9. 2020
Ivana

Dobrý den. Líbilo se nám vše. Prostředí, procedury, obsluha v restauraci i kvalita a sortiment stravy byl vynikající, též recepční v naprostém pořádku. Dokonce nám vyšlo i krásné počasí. Příště k Vám zase zavítáme. S pozdravem Ivana Musilová, Šárovec.

26. 9. 2020
od 4 180