25.2.2021 jsem si objednala 2kg kešu ořechů. Předpokládané doručení
mělo proběhnout 4.3.2021. Dnes, 10.3.2021, stále nemám objednané,
zaplacené zboží. Firma na e-mail neodpověděla.
Jak mám dále postupovat?
Jelínková
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, mrzí mě, že balíček ještě nemáte u sebe.
Prověřuji, kde se právě nachází. S dalšími informacemi vás budu
neprodleně kontaktovat e-mailem. Hezký den
Hana Nečasová
Dobrý den, nelze mi dat do košíku zároveň para a kešu, aby přišlo
v jednom baliku. Děkuji Nečasová
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, objednání více ořechů najednou je určitě možné.
Vždy klikněte na vybrané ořechy a poté na koupit za. Takto si můžete do
košíku vložit libovolná počet ořechů a vše tudíž objednat najednou.
Pokud by vám to stále nešlo, tak se neváhejte obrátit na naší podporu https://www.slevomat.cz/kontakt?faq=32242d80-c2b1-11ea-acf7-0cc47aca2e1d.
Přeji hezký den Simona
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
25.2.2021 jsem si objednala 2kg kešu ořechů. Předpokládané doručení mělo proběhnout 4.3.2021. Dnes, 10.3.2021, stále nemám objednané, zaplacené zboží. Firma na e-mail neodpověděla.
Jak mám dále postupovat?
Jelínková
Dobrý den, Moniko, mrzí mě, že balíček ještě nemáte u sebe. Prověřuji, kde se právě nachází. S dalšími informacemi vás budu neprodleně kontaktovat e-mailem. Hezký den