Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace je nutná předem v angličtině, němčině nebo maďarštině na tel. +3694558030 nebo na e‑mailu reservation@caramell.hu – zároveň uveďte kód voucheru.
Doporučuje se rezervaci provést co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Upozornění: Z důvodu opatření proti pandemii se v předstihu informujte o dostupnosti pobytu či jednotlivých služeb ve vybraném termíně.
2 děti (jedno do 5,9 a druhé do 1,9 let) s polopenzí: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Nejpozději 48 hod. před nástupem na pobyt je možné rezervaci po dohodě s ubytovacím zařízením změnit na jiný termín, nebo je možné voucher vyměnit za tzv. otevřený voucher bez termínu, případně je možné voucher vyměnit za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, ve kterém byla rezervace vytvořená. Aktuální platnost voucher najdete ve svém účtu – Moje nákupy, případně si ji zkontrolujte ve vyhledávači zadáním kódu voucheru. Při nedodržení 48hod. lhůty před nástupem na pobyt, případně v případě nedostavení se na pobyt, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Online termíny: Voucher zakoupený na konkrétní termín pobytu není možné refundovat.
Otevřené vouchery: Voucher je možné stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty od zakoupení.