Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer chtěla bych se zeptat na termín od 16.8.do 20.8 pro
2 dospělé a 2 děti (12,9) a jaká by byla cena se snídaní!
děkuji Hanka
Slevomat.cz
Dobrý den, Hanko :)
nejrychlejší způsob jak si ověřit dostupné kapacity je, když se zeptáte
přímo partnera buď na e‑mailu či na tel..: info@kyjovskaterasa.cz
+420 412 334 324
Pěkný den,
Martin Buchal
Milan Adamíra
Dobrý den! Mohu si rezervovat dvoulůžkový pokoj v termínu 21.6. –
24.6.2021? Děkuji vám.
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na tel. 412 334 324 nebo na
e‑mailu info@kyjovskaterasa.cz.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer chtěla bych se zeptat na termín od 16.8.do 20.8 pro 2 dospělé a 2 děti (12,9) a jaká by byla cena se snídaní! děkuji Hanka
Dobrý den, Hanko :)
nejrychlejší způsob jak si ověřit dostupné kapacity je, když se zeptáte přímo partnera buď na e‑mailu či na tel..:
info@kyjovskaterasa.cz
+420 412 334 324
Pěkný den,
Martin Buchal