Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotel-adrspach.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Pro ubytování 2 a více osob je nutné si zamluvit apartmán.
Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den meli bychom zajem k vam prijet ale nemate termin na léto? bude
prosim vas nejake terminy? radi bychom prijeli od 31.7 do
3.8.2021 děkuji janda
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdenku, letní termíny nejsou bohužel v rámci této nabídky
k dispozici. Vouchery lze využít pouze na pobyt na jaře, na podzim či
v zimě. Nicméně chápeme, že letní pobyt u Adršpašsko-teplických skal
je nezapomenutelný zážitek, proto Vám doporučím kontaktovat přímo
provozovatele na tel. +420 727 839 160 nebo e-mailu rezervace@javor-hotel.cz,
se kterým můžete projednat případné individuální nabídky. Pěkný den
:) Kačka
Vladimír Škuta
Mám 2 dotazy na Slevomat – proč píšete „Dobré vědět: Pro
ubytování 2 a více osob je nutné si zamluvit apartmán.“? To jako fakt,
ve dvou lidech nelze objednat Standard dvojlůžko?
A dále prosím proč nelze v objednávce vůbec zvolit typ pokoje, bez ohledu
na to, kolik osob tam naklikám?
Slevomat.cz
Dobrý den, Vladimíre, děkujeme za upozornění. Máte pravdu, že
informace působí zmatečně, a proto jsme ji odstranili. Pokud si zakoupíte
pobyt pro 2 osoby, systém vás automaticky zařadí do dvoulůžkového
pokoje. Pokud zadáte 3–4 osoby, budete ubytováni v apartmánu. Je to takto
automaticky rozdělováno a přímý výběr pokoje tedy není v rámci
nabídky možný. Nicméně jestliže byste chtěli pro 2 osoby jiný pokoj,
můžete se zkusit domluvit přímo s provozovatelem, který by vám za
případný příplatek mohl změnu pokoje zajistit. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den meli bychom zajem k vam prijet ale nemate termin na léto? bude prosim vas nejake terminy? radi bychom prijeli od 31.7 do 3.8.2021 děkuji janda
Dobrý den, Zdenku, letní termíny nejsou bohužel v rámci této nabídky k dispozici. Vouchery lze využít pouze na pobyt na jaře, na podzim či v zimě. Nicméně chápeme, že letní pobyt u Adršpašsko-teplických skal je nezapomenutelný zážitek, proto Vám doporučím kontaktovat přímo provozovatele na tel. +420 727 839 160 nebo e-mailu rezervace@javor-hotel.cz, se kterým můžete projednat případné individuální nabídky. Pěkný den :) Kačka