Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Báječný relaxační pobyt v Beskydech: polopenze a neomezený wellness od ledna až do prosince 2021
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu hotelhukvaldy@gmail.com a při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dotazy: Dotazy vám rádi zodpoví na telefonu +420 725 174 008.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den. Prosím byl by volný termín 7.5. – 9.5. Pro dva. Ráda bych to dala manželovi jako dárek k výročí. Děkuji za vaši odpověď. S pozdravem. A. Mlčochová
Dobrý den, Aleno, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Doufáme, že bude manžel s dárku nadšený a společně strávené chvíle v Beskydech si maximálně užijete. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
když si zakoupím voucher na letní termín a epidemiologická situace
nedovolí otevřít, tak do kdy mi bude platit?
Dobrý den, pokud by vládní opatření nedovolovala ve zvoleném termínu na pobyt vyrazit, budeme vzniklou situaci aktivně řešit a o všem Vás informovat. Dále se snažíme komunikovat s poskytovateli a domluvit s nimi případné prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Pokud byste měl k uplatnění voucheru či pobytu jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, prosím jak je to s parkovném u hotelu? Je v hotelu výtah nebo by bylo možné poprosit o ubytování max v 1. patře – přítel má prodlém s chozením do schodů. Děkuji.
Dobrý den. Parkoviště máme své kamerove hlídané. Hotel má výtah,
takže se schodama si nemusíte dělat starosti.
S pozdravem recepce
Dobrý den, jsme 2 dospělí a dítě 9 let. Měli bychom zájem o termín 6.-9.3.2021. Znamená to, že bychom byli ubytováni v čtyřlůžkovém pokoji? Cena by byla stejná? Děkuji za info.
Dobrý den, můžeme Vás ubytovat na dvoulůžkovém pokoji s plnohodnotnou
přistýlkou, nebo na čtyřlůžkovém pokoji. Cena by byla stejná. Pokud by
byl volný čtyřlůžkový pokoj, tak by jsme vám dali čtyřlůžkový, pokud
ne, tak ten dvoulůžkový s přistýlkou.
S pozdravem recepce
dobrý den , je možno zajistit bezlepkovou stravu při ubytování?
Dobrý den,
určitě je možnost zajistit bezlepkovou stravu. Pouze pečivo nejsme schopni
zařídit.
Hezký den,
recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné ubytování na 6 případně 7 dnů v červenci 2 dospělí, 2 děti včetně vodícího psa? Děkuji za odpověď
Dobrý den, předpokládám, že vodící pes je vycvičený, tak by s tím neměl být problém. Nechceme domácí mazlíčky hlavně z důvodu rušení ostatních zákazníků třeba štěkáním. Takže pokud víte, že je pes v pohodě, tak klidně přijeďte. Doporučil bych udělat rezervaci co nejdříve, čtyřlůžkové pokoje se rychle vyprodávají.
S pozdravem recepce hotel Hukvaldy