Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt s polopenzí zdarma.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Ctěl bych se zeptat ,jestli je možnost úschovy horských kol
v hotelu ?
Děkuji za odpověď.Miroslav
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave,
ano. V hotelu mají i vlastní kolárnu. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Lucie Ceplová
Dobrý den, mam zajem o pobyt v hotelu. Potrebuji vsak po zaplacení
vystavit fakturu na jmeno, je možné to vyresit pres Vas nebo musím
komunikovat s hotelem? Hotel je polsky, tak to pro me nebude
jednoduche. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
pokud potřebujete o nákupu vystavit fakturu, je opravdu třeba se opravdu
obrátit přímo na hotel. My faktury vydávat nemůžeme. Samozřejmě pokud by
při komunikaci vznikli nějaké problémy, stačí se ozvat skrze náš
kontaktní formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt) a
rádi Vám pomůžeme.
Pěkný den :)
Daniela
Dobrý den, vidim, že hotel je do 29.11.2020 uzavřen, je nějaka informace
jak to bude v prosinci?
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo dle aktuálních informaci je hotel uzavřen, přesně
jak píšete, do 29.11. V tuto chvíli čekáme na další informace
o vývoji situace. Pokud již voucher máte, můžete nás pro bližší
informace k voucheru kontaktovat přes náš kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Ctěl bych se zeptat ,jestli je možnost úschovy horských kol v hotelu ?
Děkuji za odpověď.Miroslav
Dobrý den, Miroslave,
ano. V hotelu mají i vlastní kolárnu. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava