Nemám zájem o jiný vůz. Když nejste schopni zajistit jízdu, kterou si zákazník zaplatí, tak to radši nedělejte.
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Dobrý den,
velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení 😪 Vždy se snažíme pro zákazníky udělat maximum. Bohužel, ne vždy to lze. Pokud nám zákazník nabourá auto, musíme nabídnout náhradu. Vy jste náhradní auto nechtěl, tak jsme vám prodloužili voucher a jízda proběhne v autě, které jste zakoupil. Bohužel tohle jsou situace, které se stávají a nemůžeme je nijak ovlivnit. Věříme, že i přes negativní hodnocení budete nakonec spokojený 😊 Děkujeme za pochopení a těšíme se na jízdu s vámi 👍 S pozdravem, Matěj Jačka, Carteon.cz
Této půjčovně není co vytknout… Domluva, předání, školení ohledně vozu super. Jinde už bych si auto nepujcila. I když bohužel auto přestalo jezdit, ale pan nám slíbil náhradní termín, čemu jsem teda moc nevěřila, že se uskuteční. Naštěstí pan byl opravdu férový, to už se moc nevidi😊 a po poradě s manželem jsme si řekli, že zkusíme jiný vůz, vybrali jsme mustanga, vše proběhlo zase skvěle a když sem pana poprosila zda bych si ho mohla ještě půjčit na další den, nebyl problém-to už bylo mimo kompenzaci za camaro, tak sem dostala ještě slevu😊
Auto nás vypeklo, tak pro něj přijela odtahová služba.