Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Roční předplatné časopisu Šikulka a roční el. předplatné Světa na dlani
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po zakoupení voucheru pokračujte na objednávkový formulář.
- Zadejte požadované údaje a kód voucheru.
- Do 2 týdnů obdržíte e‑mail s informací, od kdy máte předplaceno, a také přístupový kód a návod pro čtení bonusu v elektronické formě.
- Nabídka platí pro doručování na adresy v České republice.
- Doprava: V rámci akce je dodání službou České pošty zdarma.
Po zakoupení voucheru a jeho zadání do objednávkového formuláře jej není možné stornovat.
Dobrý den, 1kus znamená prosím 1× 12 čísel předplatného nebo jedno číslo časopisu? Děkuji
Dobrý den, Martine,
1kus znamená 1×12 po sobě jdoucích čísel ročního předplatného. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
dobrý den, Kde mám hledat woucher k časopisu Śikulka.
Dobrý den, Marie :)
koupi voucheru provedete kliknutím na zelené tlačítko „Koupit“,
následně skrze košík dokončíte objednávku a zaplatíte zvoleným
způsobem. Po připsání platby na náš účet svůj voucher naleznete na
svém profilu v sekci „Mé nákupy“ nebo ve své e-mailové schránce.
Poté postupujte následovně: Po zakoupení voucheru pokračujte na
objednávkový formulář:
https://rf-hobby.cz/predplatne-casopisu-sikulka-bonusy/
Zadejte požadované údaje a kód voucheru.
Do 2 týdnů obdržíte e‑mail s informací, od kdy máte předplaceno, a
také přístupový kód a návod pro čtení bonusu v elektronické
formě.
Přeji krásný den,
Martin Buchal
Dobrý večer,
ráda bych potěšila předplatným.
Je možné voucher odeslat dané osobě pouze elektronicky, aniž bych musela
zadávat její adresu (obdarovaná osoba by si ji posléze doplnila sama)?
Předem děkuji za Vaši odpověď.
Jarka
Dobrý den, Jarko :)
ano, i tato možnost je proveditelná. Stačí, abyste zakoupila voucher, poté
ho např. vytiskla a darovala dané osobě. Ta pak přejde na stránku
poskytovatele a vyplní tento objednávkový formulář: https://rf-hobby.cz/predplatne-casopisu-sikulka-bonusy/,
kde vyplní svou adresu a všechny potřebné údaje. :) Veškeré informace
potřebné k aktivování předplatného na stránce nabídky zde na Slevomatu:
https://www.slevomat.cz/akce/1738988-predplatne-casopisu-sikulka-s-omalovankami-a-bonusem
Přeji krásný den,
Dobrý den.
Mohu využít na toto předplatné i benefity Sodexo?
Děkuji
S pozdravem
Jakub Dostál
Dobrý den, Jakube, benefitní poukázky na zboží lze využít pouze v případě, že byste měl některý z uvedených typů papírových benefitních poukázek: Sodexo Dárkový pass nebo Bonuss pass, UP – Cadhoc nebo Edenred Compliments. :) Krásný den Pavla
Dobrý den,když mám aktivní předplatné (myslím že do prosince) je možné zakoupit předplatné a aktivovat ho s tím,že bude navazovat na stávající předplatné? (Aby se nám nesešla dvě stejná čísla nebo aby nějaké nechybělo) Děkuji,
Dobrý den paní Aleno,
na předplatitelské firmě Digital (tel.: 234 092 851) si zjistěte, do
kterého čísla máte aktivní současné předplatné a při uplatňování
voucheru ze Slevomatu si zadáte zahájení zakoupeného nového předplatného
od čísla, které je následující po Vašem posledním. Pokud toto číslo
není v objednávkovém formuláři k výběru, zavolejte přímo do
oddělení distribuce k nám do vydavatelství a domluvíme se na konkrétním
čísle vydání.
Přeji hezký den
Ivana Přibyslavská
ředitelka odd. distribuce RF Hobby
Dobrý den, jedná se o stará čísla časopisů nebo nám každý měsíc po dobu 1 roku bude časopis chodit do schránky? :) Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
my prodáváme předplatné, to znamená čísla nová, expedovaná v průběhu
roku.
Bohužel náš konkurenční vydavatel nenazývá svou nabídku správným
výrazem a nabízí pod názvem předplatné, stará neprodaná čísla vydání
a proto Vás to mate.
Mějte hezký den
Ivana Přibyslavská
ředitelka odd. distribuce RF HOBBY s.r.o.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych zakoupila předplatné časopisu. Ale dne 12.11 jsem zaplatila 169kč na půl roku předplatné časopis méďa pusik a doposud ještě nepřišel.
Dobrý den, Olgo,
s tímto problémem se prosím obraťte přímo na naši zákaznickou podporu, kde vám jistě budeme schopni pomoci. Můžete buď zavolat na tel. +420 222 745 354 nebo vyplnit formulář zde: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Přeji hezký den,
Anna