Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt je nutno rezervovat předem, co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@s-centrum.com nebo telefonních kontaktech 412 823 222 či 731 652 281.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
zajímá mě jak je to s pejskama ? Zda mají možnost být u Vás v hotelu také.
Děkuji za odpověď.
Kateřina Šemetová
Dobrý den, Kateřino,
pejsci jsou v tomto hotelu vítáni samozřejmě také, a to za příplatek 170 Kč/noc. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava