Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Stolní nebo nástěnný kalendář z vlastních fotek: týdenní, měsíční či roční
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Dodání do Vánoc garantujeme u objednávek vytvořených (včetně zaslání všech podkladů) a uhrazených (včetně dopravy) do 13. 12. 2020.
- Po obdržení voucheru si stačí vytvořit kalendář v online konfigurátoru.
- Kód voucheru vložte do pole „Vložte voucher“, cena se vám automaticky upraví.
- Cena za kalendář se upravuje až následně po dokončení objednávky.
- Při výběru dopravy si vyberete i způsob platby za dopravu: „Slevomat platba na účet předem“ nebo na dobírku.
- Doprava:
- Česká pošta:
- Platba převodem: 99 Kč
- Dobírka: 138 Kč
- DPD:
- Platba převodem: 119 Kč
- Dobírka: 158 Kč
- Na jedno poštovné lze zaslat neomezený počet kusů.
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, obj. OBJ15252020 jsem zadala 7.12. Dodnes se stále zpracovává. Kdy bude zásilka dodána? Měl to být dárek k Vánocům.
Dobrý den, Pavlo, mrzí nás, že jste ještě neobdržela svou objednávku. Zkuste prosím kontaktovat přímo prodejce na tel. +420 774 407 242 nebo emailu info@fotoknihy.net, který Vám jistě podá podrobnější informace. Pokud byste měla jakýkoli problém, můžete se nám ozvat přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt, kde Vám rádi se vším pomůžeme. Pěkný den :)
Dobrý den,
objednávali jsme 8.12. (OBJ15612020) s doručením do 14 dnů. Objednáváno
tedy dříve než 13.12., kdy je garantované doručení a s objednávkou se
nic neděje a stále pouze status „zpracovává se“. Kdy bude, prosím,
vytisknuto a zasláno, aby to stihli do 14 dnů/ do Vánoc
doručit? Děkuji
Dobrý den, Jitko, poprosím Vás zkuste nejprve kontaktovat přímo prodejce, pokud byste měla jakékoli potíže s komunikací ohledně objednávky zboží, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt, objednávku pro Vás rádi prověříme a zjistíme bližší informace. Pěkný den :)
Dobrý den,
dne 2.12.2020 jsme si u Vás objednala fotokalendář (OBJ12302020). Stihla
jsem to tedy do termínu 13.12., kdy stále garantujete doručení do Vánoc.
Včera jsem Vám psala e-mail a odepsali jste, že ještě ten stejný večer by
mohla jít objednávka konečně do expedice. Bohužel se tak nestalo.
U objednávky je stále napsáno „zpracovává se“. Můžete mi napsat, jak
to tedy vypadá s mojí objednávkou? Ráda bych, aby mi to přišlo ještě do
Vánoc.
Děkuji
dobrý den, omlouváme se ale vaše zakázka se zasekla na expedici. odejde nejbližším kurýrem
Dobrý den, 2.12. jsem objednala 3 kusy stolních kalendářů. Zatím nedorazily, kdy tedy mohu očekávat jejich doručení? Děkuji.
Dobrý den, vaše zakázka byla 5.12.2020 odeslána
Dobrý den, chtela bych 6 měsíčních kalendářu, je možnost osobniho odberu jeste do vanoc? Dekuji za info 🙏🙏🙏
ano. na osobní odběr ještě výrobu stihneme
Dobrý den, jsou u týdenních a dvoutýdenních kalendářů vypsána i jména kdo má svátek a názvy dnů v týdnů? nebo jsou zde jen čísla pod sebou? Děkuji za odpověď
dobrý den, jsou tam dny i jména
Dobrý den mohu se prosím zeptat do kdy je nutné objednat aby kalendář přišel do Vánoc ? Popřípadě kdyby se objednávaly kalendáře 3ks ? Děkuji
nejpozději do 10.12.2020
Dobrý den, mohu si kalendáře již teď po rozvolnění vyzvednout osobně v Brně? Děkuji moc za Vaši odpověď:‐)
ano
Dobrý den, mohu si kalendáře již teď po rozvolnění vyzvednout osobně v Brně? Děkuji moc za Vaši odpověď:‐)
ano
Dobrý den, pokud jsem si koupila 8 poukazů a chci 8 stejných
kalendářů, je možné je objednat nějak na ráz, abych nemusela vkládat 8×
všechny stejné fotky?
Děkuji
dobrý den, do košíku vložíte 8ks kalendáře a zadáte všechny kódy
Dobry den, je možné u týdenního stolního kalendare vkládat více fotek nebo pouze jednu. Predem děkuji za informaci
Dobrý den, Lucie :)
dá se zde zvolit i varianta dvou fotografií na stránce. Vše si můžete
před nákupem ověřit přímo v online konfigurátoru na tvorbu kalendáře.
Odkaz je v nabídce.
Pěkný den :)
Dobrý den,
chci se zeptat jaká tedy bude výsledná cena nástěnného kalendáře
formátu A4?
Prozatím děkuji.
149Kč + poštovné
Dobrý den, je možný osobní odběr ve vašem sídle v Brně? Na svých stránkách píšete: „Osobní odběr je momentálně možný pouze omezeně a na nové adrese firmy.“ V jaké omezené míře je případný osobní odběr? Děkuji.
dobrý den, pro nové objednávky již není možný v této době osobní odběr
Dobrý den,
Když odesílám objednávku kalendářů a dávám kódy ze Slevomatu, tak
některé mi ukazují, že je nepatný kód, přitom platný je. Je možné
odeslat objednávku a kódy, které nefungují poslat do poznámky nebo emailem
poslat všechny kódy, aby se to spárovalo?
dobrý den, napište nefunkční kódy do poznámky a my je zadáme ručně
Když si zakoupím 2 stolní kalendáře a jeden nástěnný, zašlete mi jej za jedno poštovné?
Dobrý den, Jakube :) na jedno poštovné lze zaslat neomezený počet kusů. Pěkný den :)
Dobrý den, kdyz si zde objednam voucher na 6 stolních kalendářů, musim to uplatnit na 6 stejných nebo můžu mit třeba každý jiný? Myslim jiné fotky. Děkuji
Dobrý den, Dášo :) pokud objednáte 6× voucher na daný kalendář,
můžete si každý kalendář upravit různě. Tedy i vložit jiné
fotografie.
Pěkný den :)
Dobrý den, lze vložit více fotek na jednu stránku v kalendáři? Děkuji.
Ano. Pod kalendářem máte ikony s rozvržením stránky na různé počty fotek,
Dobrý den,
chci se zeptat, zda při objednání fotokalendáře během tohoto týdne (do
15.11.) lze očekávat dodání do Vánočních svátků.
Děkuji za odpověď.
Ano. to by pošta ještě měla stačit doručit.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám stejný problém. Objednávala jsem 7.12. a status stále „zpracovává se“ Měl to být dárek k Vánocům, ale do Vánoc už se to asi nestihne. Výrobce jsem kontaktovala, ale prozatím žádná odpověď.
Dobrý den, Jano, mrzí nás, že jste neobdržela svou objednávku. :-( S tímto problémem nám prosím napište přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt, rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit. Pěkný den