Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezerwacja.online@osada-sniezka.pl nebo na tel. +48 756 126 656 – zároveň uveďte kód voucheru a typ pokoje, o který máte zájem.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné zakoupení i voucheru na
jeden den. Třeba pro 4 mladé . Děkuji za odpověď
Osada Śnieżka
Dobrý den,
vouchery slevomat jsou na dvě noci.
Zašlete prosím e-mail na rezerwacja@osada-sniezka.com
Kdy chcete provést rezervaci. Připravíme pro vás nabídku.
Krásný den
Osada Śnieżka
Aleksandra
Dobrý den, jsou prosím nějaké omezení teď v hotelu
v restaurace/wellness kvůli coronaviru? Do hotelu jsem psala, bohužel
neodpověděli.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleksandro, wellness v hotelu funguje. Z bezpečnostních
důvodů mají přestávku od 16:00–16:30. Hotelová restaurace je otevřená.
:) Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné zakoupení i voucheru na jeden den. Třeba pro 4 mladé . Děkuji za odpověď
Dobrý den,
vouchery slevomat jsou na dvě noci.
Zašlete prosím e-mail na rezerwacja@osada-sniezka.com
Kdy chcete provést rezervaci. Připravíme pro vás nabídku.
Krásný den
Osada Śnieżka