Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Licenční dárky fantasy série Hra o trůny: hrnečky, rohožky, bloky i zástěry
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
30. 11. jsem si u vás objednala zástěru a chňapky Hra o trůny. V té době byly skladem. Druhý den mi přišel e-mail, že nemáte zboží skladem. Chtěla bych objednávku stornovat, ale na mail nereagujete. Jak mám tedy zažádat o vrácení svých peněz? Slevomat čeká na vaše vyjádření ke stornu, ale asi na ně nereagujete stejně, jako na mě.
Dobrý den, Gabrielo :)
kolegyně celou situaci řeší, rozhodně jsme na Vás nezapomněli. Nyní jsem
s ní vše probíral a věřím, že se Vám brzy ozve s řešením.
Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Pěkný den :)
Dobrý den, pred 3 týdny jsem si zde zakoupila zástěru stark, a nyní mi
přišlo, že je vše stornováno, mohu se zeptat proč, když v tu dobu jich
bylo ještě několik? S dárkem jsme počítala.
Děkuji za Vaši odpověď
Dobrý den, Nikolo, moc se omlouváme, že zboží, které jste si objednala bylo nakonec stornováno. Bohužel prodejce objednávku zrušil z důvodu vyprodaného zboží. Pokud byste měla jakékoli další otázky, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu přes tento kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt, kde Vám vším rádi poradí. Pěkný den :)
Dobrý den, objednal jsem u vás sadu panáčků GoT a včera mi přišel e mail s informací o zrušení objednávky a vrácení peněz. Nyní koukám na nabídku Slevomatu a zmíněná sada je stále nabízena, dokonce zbývá 36 voucherů … tak jak to tedy je? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lukáši, prosím s touto záležitostí nám napište na naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo rovnou na email podpora@slevomat.cz, rádi Vám poradíme. :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.minuly měsíc jsem se objednala sadu skleniček hra o trůny.zbozi sice dorazilo ale s jednou prasklou sklenickou.tak jsem se objednala další sadu před týdnem se zárukou dodání zboží do Vánoc.dnes mi přišel email že objednávka je stornována.Proc?V nabídce pořád píšete že zboží máte skladem.
Dobrý den, prosím s touto vzniklou situací nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt a společně Vaši záležitost vyřešíme. Krásný den :)