Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@keilbergresort.cz či telefonu +420 602 524 025. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, máte volno v termínu od 10.6.-13.6.2021 pro dvě osoby?
Bude v tomto termínu k dispozici wellness?
Diky
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou
rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. :) Co se týče dostupnosti wellness či dalších služeb hotelu,
doporučím Vám kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu recepce@keilbergresort.cz
či telefonu +420 602 524 025, který Vám co nejpřesněji sdělí, jak to
v hotelu momentálně probíhá a případné další informace o aktuálních
opatřeních v hotelu. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volno v termínu od 10.6.-13.6.2021 pro dvě osoby?
Bude v tomto termínu k dispozici wellness?
Diky
Dobrý den, Tomáši, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Co se týče dostupnosti wellness či dalších služeb hotelu, doporučím Vám kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu recepce@keilbergresort.cz či telefonu +420 602 524 025, který Vám co nejpřesněji sdělí, jak to v hotelu momentálně probíhá a případné další informace o aktuálních opatřeních v hotelu. Pěkný den :) Kačka