Dobry deň,
Dnes sme si otvorili darček a bohužiaľ chýbajú v balení prazce … ako
mame postupovať ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikol,
je nám velice líto, jestli Vám zboží nedorazilo v celém kompletu. :(
Každopádně s takovým problémem se Vám doporučuji obrátit přímo na
prodejce, se kterým následně vykomunikujete další kroky např. ohledně
dodání zbylého zboží. Zde Vám přikládám jeho email: prodej@soly.cz .
V případě potíží se samozřejmě můžete obrátit i na naši
zákaznickou podporu, a to přes tel. číslo 222 745 354 nebo tento
formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde
Vám s tímto problémem určitě pomůžeme. :-)
Dobrý den,
zajímaly by mě podrobnosti o výrobci a kvalitě produktu. Docela se mi to
líbí, ale přijde mi, že to je přeprodej z AliExpressu, kde to stojí mezi
5 a 10 dolary. Nemáte nějaký odkaz, kde by se na to člověk podíval?
Nechci naletět na podvod.
Soly Europe s.r.o.
Dobrý den, že by slevomat spolupracoval několik let s podvodníky pane
Šavelko? Jak jste to vydedukoval? :-) Zboží je značky Kikkerland.com, kde
stavebnici i najdete a zájem je takový, že už je vyprodaný celý
holandský sklad. Budeme mít z Holandska na konci příštího týdne
poslední várku 100 ks. Počítám, že to bude vyprodáno na slevomatu do
několika dnů ode dneška, pak to stopneme. Jen pro info. S pozdravem
Solařík R. www.hrackyproklukyaholky.cz
MS
Bude ještě nabídka obnovena? Teprve včera večer jsem ji na Slevomatu
našla a dnes ráno už bylo vyprodáno:(
Soly Europe s.r.o.
Dobrý den, ano, v pátek nám přijde z Holandska další várka Ukulele
kytar a můžete si objednat. Brzy bude určitě na slevomat nabídka dostupná.
Pokud na to nechcete myslet, můžete si produkt objednat přímo od nás
z eshopu www.soly.cz a objednávka bude
registrována a vyřízena ihned po příjmu zboží.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň,
Dnes sme si otvorili darček a bohužiaľ chýbajú v balení prazce … ako mame postupovať ?
Dobrý den, Nikol,
je nám velice líto, jestli Vám zboží nedorazilo v celém kompletu. :(
Každopádně s takovým problémem se Vám doporučuji obrátit přímo na prodejce, se kterým následně vykomunikujete další kroky např. ohledně dodání zbylého zboží. Zde Vám přikládám jeho email: prodej@soly.cz .
V případě potíží se samozřejmě můžete obrátit i na naši zákaznickou podporu, a to přes tel. číslo 222 745 354 nebo tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde Vám s tímto problémem určitě pomůžeme. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Telefonicky dohodnuto dodání chybějícího pražce. 28/12//2020