Rezervace: Po zakoupení voucheru napište co nejdříve na e‑mail recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepcí se také domluvte v případě speciálních požadavků na ubytování (klimatizace, přistýlky atd.). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Sčítání voucherů není možné.
V den odjezdu si můžete na recepci až do večera uschovat zavazadla, abyste si mohli užít ještě jeden celodenní výlet.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chci se zeptat, kdy budou k dispozici pobytové balíčky na rok 2021. Děkuji
Štěpánka Bubáková
Vinařství U Kapličky
Dobrý den,
v nejbližších dnech se bude připravovat balíček leden až únor na rok
2021 :-)
Jitka Zetochová
Dobrý den, měla bych zájem o tuto vaši nabídku pro dvě osoby.Chtěla
bych to jako dárek na vánoce pro dceru a jejího přítele. Chtěla bych se
zeptat jestli je možné koupit pobyt bez termínu, že by si termín zvolili
sami až po obdržení. Děkuji za odpověď Zetochová
Vinařství U Kapličky
Dobrý den,
je nám to líto, ale vouchery jsou časově omezené. Pokud plánujete dárek
k Vánocům na rok 2021 vyčkejte na další nabídku pobytových
balíčků. :-)
Jan Tichy
Dobrý den, můžete mi prosím upřesnit u varianty: /pobytu s wellness a
dvěma večery s neomezeným vínem (všední dny) 2 osoby, 4 až 6 dní
(3 až 5 nocí)/, zda je stravování (polopenze) po celou dobu pobytu nebo
pouze 1×.
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den Jane, stravování, tedy polopenze je po celou dobu pobytu. Hezký
den Pavla
Zuzana Popelková
Dobrý den,
mám zájem o koupi pobytu ve Vašem vinařství v termínu od 27.10. do
30.10., zvažuji to ovšem kvůli aktuální covidové situaci.
Zajímá mě:
Podle oznámení na Slevomatu, v případě uzavření restaurací
z nařízení státu bude možnost využit voucher v prodlouženém termínu.
Chci se zeptat, zda bude možnost využít voucher i o víkendu. Jsem
učitelka a mimo uvedený termín podzimních prázdnin si v týdnu volno brát
nemůžu. Nebo případně až v březnu během jarních prázdnin.
Dále uvádíte, že neomezená konzumace vína je možná v restauraci od
18. hod. – 22. hod. Od zítřejšího dne budou restaurace muset zavírat
ale v 20 hod. Bude tím pádem posunut čas na dřívější hodinu nebo bude
konzumace pouze od 18. hod. – 20 hod.?
Na Slevomatu píšete, že v případě rezervace konkrétního termínu
nelze rezervaci stornovat, pouze přerezervovat na jiný termín, a to nejméně
14 dní předem. Bude možnost výjimky v případě, že bych já nebo
partner onemocněla covidem a musela být doma v karanténě. To se může
stát i 3 dny před pobytem a nerada bych o možnost změny termínu
přišla.
Omlouvám se za v této době možná „otravné“ dotazy, ale nerada bych
platila něco, co možná nebudu mít možnost využít. Jistě chápete.
Předem děkuji za odpovědi.
S pozdravem
Z. Popelková
Vinařství U Kapličky
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na tel. čísle 606766147. Voucher, ale o víkendu
nebude možné využít pouze v týdnu a služby Vám zajistíme, tak jak nám
opatření dovolí.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, kdy budou k dispozici pobytové balíčky na rok 2021. Děkuji Štěpánka Bubáková
Dobrý den,
v nejbližších dnech se bude připravovat balíček leden až únor na rok 2021 :-)