Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Provádějte s co největším předstihem e‑mailem na info@hresort.cz nebo na tel. 776 014 009 či 725 252 400.
Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
Případné přistýlky a další požadavky hlaste již při rezervaci.
Domácí mazlíčci: 100 Kč/den (pouze v apartmánech a ve vybraných srubech (nutné ověřit předem). Pobyt s domácími mazlíčky není možný v hotelovém pokoji.)
Wi-Fi zdarma (Připojení Wi-Fi je pouze na hotelových pokojích a v restauraci.)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.