Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Romantika v Hluboké nad Vltavou: 4* zámecký hotel, luxusní wellness i večeře

4,6 / 5 Hotel Štekl Hluboká nad Vltavou (mapa) 411 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Daniela Glosová

Dobrý den, mám dotaz, zda když voucher nevyužiji do 30.6. kvůli uzavření z důvodu Coronaviru, bude mi platnost voucheru prodloužena, děkuji Glosová.

Slevomat.cz

Dobrý den, Danielo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)

Kateřina

Dobrý den, jak je to aktuálně s provozem Wellness, nebo kdy popřípadě by bylo možné k Vám přijet, jsou všechny nabídky, které uvádíte jako možnost si vyzkoušet, například, kneippův chodník k dispozici? Ráda bych věděla, co by bylo v aktuální nabídce a kdy bychom mohli dorazit.
Děkuji

S pozdravem
 Tůmová

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 16. 12. 2020 do 14. 2. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku, který se odvíjí od dalších vydaných opatření. Jakmile bude možné voucher opět využít, samozřejmě od nás obdržíte o této skutečnosti informaci. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)

Barbora Svobodova

Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je možnost zaplatit dvoudenní pobyt z větší části přes benefit plus a zbytek doplatit penězi? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, ano, je to možné. Pokud máte možnost využít kredity z Benefit plus, je možné je na tuto nabídku uplatnit. Nejprve je nutné převést si body z Benefit plus na kredity na Slevomatu https://www.slevomat.cz/benefity, pokud máte zájem o tento nebo jakýkoli pobyt, zvolte kategorii Cestování (kategorie nelze později změnit), nahrajte požadovaný počet kreditů, a poté již stačí vložit do košíku Vámi požadovanou variantu pobytu, vyplnit potřebné informace a při výběru platby zvolit Uplatnit kredity, odečte se Vám od celkové částky počet kreditů a pro platbu zbylé částky si vyberete další způsob platby. Pěkný den :)

Jiri

Dobrý den dá se pobyt zaplatí Flexipasi sodexo

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří :)
ano, to není žádný problém. První je třeba se nahrát na Váš účet ve formě kreditů. Jak to probíhá najdete zde – https://www.slevomat.cz/magazin/1278-propadle-stravenky-muzete-na-slevomat-prevest-i-po-konci-platnosti
Pěkný den :)

Malgorzata Dudek

Ahoj, může být místo toho na večerní večeři ryba nebo vegetarián? Vidím, že v nabídce je pouze maso.

Slevomat.cz

Dobrý den, Malgorzato, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na tel. +420 387 967 4­91 nebo emailu stekl@hotelstekl.cz, se kterým se můžete případně domluvit na změně pokrmu v menu. Děkuji Vám za pochopení. Pěkný den :)

Jarka Matejkova

Dobry den mohou snami i dve civavky?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jarko :)
pobyt s pejsky je možný. Za domácí zvířata je zde poplatek 700 Kč/noc. A jistě je dobré předem také informovat recepci. Pěkný den :)

Edita Kočkova

Dobrý den je možnost privátního wellness pro dvě osoby? Já já je cena? Dekuju

Hotel Štekl

Dobrý den Edito, nabídku na privátní whirlpool, nebo privátní saunu naleznete na: http://www.hotelstekl.cz/cz/wellness.
Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Domča Säcklová

Dobrý den
Již jsem vznesla dotaz, ale nebyl dostatečně zodpovězen… tak tedy znovu: Jakmile vláda otevře hotely, bude v provozu Kneippuv chodník a parní kabina? Byli jsme v hotelu v červnu a dle recenzí je provoz wellness omezen již delší dobu. Děkuji za odpověď.

Hotel Štekl

Dobrý den Domčo, před chvílí jsme se dohodli na termínu znovuotevření hotelu – 11.9.2020. Akci pro Slevomat jsme prodloužili i na leden 2021. Veškeré služby wellness by měly být otevřeny podle pokynů vlády – tj. v jednom prostoru max. 10 osob. Naštěstí máme jednotlivé zóny oddělené, takže by to neměl být problém. Těšíme se na Vaši návštěvu! vedení hotelu

Domča Säcklová

Dobrý den,
v hotelu jsme již byli a mohu jen doporučit. Opět bychom rádi zakoupili poukaz. Mám tedy tři dotazy:
1.) Zda je již v provozu parní / solná kabina a Kneippův chodník?
2.) Zda se sleva 20% na konzumaci vztahuje i na alkohol (pivo, víno) a zda se vztahuje i na útratu občerstvení na bowlingu a ve wellness.
3.) Zda je možné za poplatek při rezervaci upgradovat pokoj na lepší?

Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den D.

Hotel Štekl

Dobrý den Domčo, hotel je z nařízení vlády momentálně uzavřen. Sleva 20% se týká veškeré konzumace v restauraci, i tvrdého alkoholu. Nevztahuje se na konzumaci ve wellness. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Václava sušanková

nabízíte,prosím,též vánoční pobyt?kolik dnů?

Hotel Štekl

Dobrý den Václavo. Vánoční termíny prozatím nenabízíme, čekáme jak se vyvine situace ohledně coronaviru. Pokud se cokoli změní, budeme o tom informovat na stránkách Slevomatu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Monika

Dobrý den dá se u vás platit fakturou přes FKSP

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel.
Pěkný den :)

Andrea P

Dobrý den,
Je možné si tento poukaz zakoupit skrz Flexi pass Sodexo card?
Děkuji,

Hotel Štekl

Dobrý den Andreo, hotel bohužel neakceptuje Flexi pass Sodexo. Děkujeme za pochopení

dominika foltanova

Dobry den budete v terminu 1–2.11 primat rezervace.Bude vas provoz normalne otevřen v ramci novych opatření covid? Dekuji

Hotel Štekl

Dobrý den Dominiko, to v tuto chvíli asi nikdo netuší. Domníváme se, že ano. Pokud ne, je možné v rámci měsíce rezervaci přesunout. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru