Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Speciality z černých a bílých lanýžů: pasta, máslo, sůl, olej i koření

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Kateřina Karásková

Dobrý den,
Mám stejný dotaz jako pán přede mnou… z vaši předchozí odpovědi ale stejně nevím, jak postupovat…

Chtěla bych si koupit od vás 2 odlišné produkty. První produkt ale nejde “vložit do košíku”, jsem přesměrovaná ihned k platbě. Existuje tedy cesta, jak objednat 2 produkty v jedné objednávce?

Díky,
 K.

Lanýž Shop

Dobrý den, takový je postup. Pokud to tak nefunguje, musíme se obrátit na správce Slevomatu. To není problém u nás, ale na jejich portálu. Budeme to tedy řešit.
S pozdravem
Tým Lanýž Shop

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino, pokud máte zájem o nákup více produktů od stejného prodejce, je nutné nákup provádět přes internetový prohlížeč, mobilní aplikace bohužel tuto možnost nemá. Poté stačí si vložit jednu variantu produktu do košíku tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba tlačítkem zpět, zpátky do nabídky. Vyberete si další druh a opakujete postup tolikrát, až máte v košíku vše potřebné. Nákup poté dokončíte výběrem dopravy a platbou. Pokud byste měla i nadále s objednáním potíže, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo tel. +420 222 745 354, rádi vám se vším poradí a pomohou. Pěkný den :)

Jan Matatko

Bohužel se mi nepodařilo dát dohromady více produktů. U každé položky mě to navedlo ihned k platbě a ne k pokračování v nákupu. Škoda…nejspíš chyba Slevomatu.

Lanýž Shop

Dobrý den,
pokud chcete objednat více kusů daného produkty, zvolte počet kusů a vložte do košíku.
A potom vyberte další produkt a následně vložte do košíku.
S pozdravem
Lanýž Shop

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane, pokud máte zájem o nákup více produktů od stejného prodejce, je nutné nákup provádět přes internetový prohlížeč, mobilní aplikace bohužel tuto možnost nemá. Poté stačí si vložit jednu variantu produktu do košíku tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba tlačítkem zpět, zpátky do nabídky. Vyberete si další druh a opakujete postup tolikrát, až máte v košíku vše potřebné. Nákup poté dokončíte výběrem dopravy a platbou. Pokud byste měl i nadále s objednáním potíže, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo tel. +420 222 745 354, rádi vám se vším poradí a pomohou. Pěkný den :)

jaroslav jezek

jak mohu spotrebovat 500 g lanyzove pasty kdyz denni davka pro jednoho cloveka je maximalne 20 g t.j za 10 dni 200 g a ja jsem sam kdyby to bylo uvedeno v nabidce slevomatu tak bych to vubec nekupoval a tak bych byl rad abych mohl zakoupene zbozi vratit na lanyz shop

Lanýž Shop

Dobrý den,

20g je doporučené množství.
Záleží na Vás , kolik množství použijete.
Po otevření je trvanlivost cca 10 dní.
Pokud chcete trvanlivost prodloužit, nalijte do sklenice na vrch několik kapek oleje. Pote trvanlivost prodloužíte.
Ale jedná se o jídlo bez konzervantů, tak žádné jídlo bez konzervantů vydrží dlouho…

Samozřejmě můžete vrátit zboží, ale musíte se domluvit se Slevomatem.
Aby zboží mohlo být vráceno, nesmí být ale otevřeno. Musíte ho poté zaslat zpět k nám do skladu, pokud bude v pořádku vráceno k nám na sklad, bude Vám částka vrácena.

S pozdravem
Lanýž Shop

jaroslav jezek

koupil jsem si lanyzovou pastu z cerneho lanyze a v navodu doby pouziti lanyz shop pise ze se musi spotrebovat do 10 dni

Lanýž Shop

Dobrý den, doba expirace před otevřením je uvedena na víčku, cca 2 – 3 roky. Po otevření je nutné skladovat v lednici a spotřebovat do 10.dní. Toto je uvedeno na štítku s českým popisem.
S pozdravem
Lanýž Shop

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru