Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt se snídaní nebo polopenzí na jižním Slovensku a možností wellness
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Penzión Podhájska
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Penzión Podhájska
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Pěkné prostředí, ochotná majitelka. Celkově dobrý pocit z pobytu.
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pondělí, středa).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pátek).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Wellness
- 1× 3hod. vstup do wellness Aquamarin pro 2 osoby
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pondělí, středa).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pondělí, středa).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Wellness
- 1× 3hod. vstup do wellness Aquamarin pro 2 osoby
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pondělí, středa).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pátek).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 1. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou švédských stolů (šunka, sýr, párky, vejce, pečivo, ovoce, zelenina, bio jogurt, máslo, džem, několik druhů cereálií, ovesné vločky, čaj, káva, mléko)
- Welcome drink – víno na přivítanou
- 10% sleva v restauraci
Wellness
- 1× 3hod. vstup do wellness Aquamarin pro 2 osoby
Ostatní služby
- Slevy v Římských lázních
- Sleva ve stánku se suvenýry
- Lázeňský poplatek
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher je možné využít pouze k pobytu přes týden (nástupní den: pátek).
Voucher nelze využít v období Vánoc (19. 12. 2021 – 3. 1. 2022), Velikonoc (15.–18. 12. 2022) a letních měsíců (1. 6. – 31. 8. 2022).
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Je nutná rezervace předem na tel.č. +421 907 297 336 nebo emailem na podhajska289@gmail.com.
- Při rezervací nahlaste kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ke každému voucheru je možné dokoupit jako dárek koupání, permanentky a další procedury
dle vlastního výběru.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 0,50 € za osobu/noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Nač se trmácet až k Mrtvému moři, když si podobnou vodu můžete vychutnat i na Slovensku.
Objevte rovinatou krajinu jižního Slovenska a naložte se do termální vody, kterou je místní kraj proslulý. Vůbec to nebudete mít daleko! Ubytujete se totiž v Penzionu Podhájska a na výběr máte pobyty v termínech až do prosince 2021 (mimo letní sezónu).
Autem: Z Prahy (5 hod.) pojedete přes Brno (3 hod.), Bratislavu a Trnavu, kde sjedete ze slovenské dálnice D1 směrem na Nitru. Od Nitry pojedete po silnici č. 51 směrem k městu Levice, ze které odbočíte na silnici č. 511 a poté č. 580, která vede až do Podhájské. Trasa z Prahy je dlouhá cca 465 km a z Brna cca 265 km. Hromadnou dopravou: Z Prahy (5 hod. 30 min.) i Brna (3 hod.) dojedete až do Podhájské vlakem s jedním přestupem v Bratislavě. Nádraží se nachází cca 600 m od penzionu. |
Relaxace v termálech
Pobyt na jižním Slovensku je vždy ve znamení skvělého relaxu v termálech a i tady si ho užijete dosyta. Jen kousek od ubytování v areálu penzionu Energy se totiž nachází stylové Římské lázně s bazénem, vířivkou, saunou a dalšími koupelemi, kam máte v rámci balíčku slevu
Hned vedle je také Wellness Centrum Aquamarin s termálním koupalištěm. Zaplavete si tu v bazénech, naložíte do vířivky, zarelaxujete v turecké lázni Hammam nebo prohřejete v jedné ze čtyř saun. Místní voda má podobné složení jako ta v Mrtvém moři a v bazénech má teplotu až 40 °C.
Vintage styl se snídaní nebo s polopenzí
Penzion vám nabídne útulné ubytování v klidné vedlejší ulici. Součástí areálu je uzamčené parkoviště a zahrada s altánem a posezením. Pokoje jsou vybavené kromě vlastní koupelny se sprchou, WC a umyvadlem také lednicí, nádobím, rychlovarnou konvicí a televizí. Samozřejmostí je bezplatné připojení k Wi‑Fi.
V přízemí penzionu se nachází jídelna s výhledem do zahrady. Každý den si v ní pochutnáte na bohaté bufetové snídaní. Servírované večeře jsou podávány v restauraci v areálu Termálního koupaliště, vyberete si z několika druhů jídel. Kromě toho najdete v okolí termálů hned několik restaurací a pizzerií, takže si tu určitě vyberete podle svého gusta.
Podívejte se na tipy na výlety.
|