Otevřené vouchery: ověření volné kapacity a rezervace předem na tel. +421 327 484 900 nebo e‑mailem recepcia@hotelmagnus.sk
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
V případě, že budete chtít konkrétní pokoj typu Executive nebo Business je třeba se informovat o dostupnosti konkrétní pokoje na recepci. Bez ověření dostupnosti vám bude přidělen pokoj dle aktuální dostupnosti.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, může 6 ti měsíční miminko do wellness? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na e-mailu:recepcia@hotelmagnus.sk či
tel.+421 327 484 900. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Nikola Krmelová
Dobrý den, wellness je zdarma každý den pobytu na dvě hodiny, nebo jednou
za pobyt na dvě hodiny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo :) vstup do wellness je v ceně denně tj. každý den
pobytu na dobu 2 hodin.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, může 6 ti měsíční miminko do wellness? Děkuji
Dobrý den, Lukáši, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:recepcia@hotelmagnus.sk či tel.+421 327 484 900. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)