Rezervace: Domluvte si svůj pobyt na e‑mailu rezervace@jelenovska.eu nebo telefonu 725 891 171, rovnou nahlaste kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Tip: Možnost doplatku za stravování all inclusive:
v sezóně: 250 Kč/os./noc
mimo sezónu: 200 Kč/os./noc
all inclusive zahrnuje snídaně formou bufetu, obědové menu výběrem z jídelního lístku (polévka, hl. chod), odpolední snack, večeře formou bufetu, alko (17:00–21:00) i nealko nápoje (10:00–21:00)
Dobré vědět:
hotel je horský, tj, v horách asi 4,5 km od civilizace
cesta k hotelu vede lesem
signál TV a internet může občas vzhledem k lokalitě kolísat
Děti od 3 do 9,99 let: 600 Kč / pobyt mimo sezonu, 800 Kč / pobyt v sezoně
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.