Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chceme voucher koupit našim přátelům k narozeninám. Termín
objednání je jen do 31. 03. 2021. Lze tento termín prodloužit
v případě nepříznivé situace COVID-19? Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Romane, v tuto chvíli platnost voucheru skutečně jen do
31.3.2021. Pokud zakoupíte voucher, který nebude možné kvůli nepříznivé
situaci s Covid-19 využít, budeme celou situaci individuálně řešit.
Můžete se také kdykoli obrátit na naši zákaznickou podporu přes tento
formulář https://www.slevomat.cz/kontakt, kde
Vám rádi se vším poradí. Pěkný den :)
Hana K
15kg pes lze?
Penzion V Polích
Dobrý den,
ano, lze. Příplatek za psa je 250,– á noc. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chceme voucher koupit našim přátelům k narozeninám. Termín objednání je jen do 31. 03. 2021. Lze tento termín prodloužit v případě nepříznivé situace COVID-19? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Romane, v tuto chvíli platnost voucheru skutečně jen do 31.3.2021. Pokud zakoupíte voucher, který nebude možné kvůli nepříznivé situaci s Covid-19 využít, budeme celou situaci individuálně řešit. Můžete se také kdykoli obrátit na naši zákaznickou podporu přes tento formulář https://www.slevomat.cz/kontakt, kde Vám rádi se vším poradí. Pěkný den :)